Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over Kwadro?

Heb je klachten over Kwadro? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Overal PVC ramen laten plaatsen in ganse woning 14 ramen, dus niet niks.\r\nBlijkt dat op de PVC roestvlekken zitten en deze er niet meer afgaan, volgens kwadro ligt het aan de firma die de ramen in elkaar steekt en deze buiten opslaat ipv een magazijn? Dan is het nog aan hen om te zien dat ze propere ramen zetten.\r\nNa zes maanden en enkele mails en telefoons nog steeds geen reaktie, hoewel men al liet weten dat ze zullen komen om de roest te verwijderen en ASAP ( Allemaal Simpele Amateuristiche Prutstoestanden ?)de papieren in orde te brengen. \r\nIk had twee goede vakmannen hier en twee minder goede, op vraag om de twee goede terug te sturen heb ik ook nog niks gehoord maar ja,......werken deze twee er nog...

Ze bieden ons twee profielen aan een lijkt ons te modern voor ons huis het andere heeft en ronde kant maar is volgens de verkoper duurder hij maakt en offerte als lijkt ons ok tot de levering plaatsing 16/05 er kommen twee mensen zij zien de werf en beginnen zelfs niet volgen hen moeten ze daar met vier zijn slechte organizatie ik krijg telefoon ze stellen de werken uit met twee weken 29/05 er komen vier mensen als zou klaar zijn in een dag de blunders gaan verder deur met zijraam gevraagd huis nr in zij raam geleverd nr in deur mijn huis is geen race wagen afwerking binnen is wit een paneel voor de deur niet wit maar grijs in plaats wit een wat de profielen betreft de verkoper geeft tegen over ons toe dat het verkeerd niet is wat wij hebben gevraagd dus voor je in zee gaat met kwadro goed aandenken je mag zelfs bellen voor inl...

Beste mensen, ga bij íedereen voor een offerte langs, behalve bij Kwadro!\r\nGeen goed woord over voor deze bende nitwitten die hun handjes in de lucht steken qua na-service.\r\n\r\n1) Groot schuifraam uit afromosiahout (zeker niet het goedkoopste) is gewoon totaal verkeerd uitgedraaid qua kleuring/vernis. \r\nKwadro had ook geen stalen/voorbeelden voorradig in de toonzaal en zodoende moesten we voorts op enkel foto\'s!\r\nMet een groot geplaatst raam totáál niet naar onze smaak tot gevolg. Dank U Kim (verkoper) uit Genk/Hasselt! Compensatie Kwadro= een vliegenraam, joehoe!\r\n\r\n2) 2 jaar na plaatsing, deurkruk/binnenwerk van het schuifraam stuk. (Ook de duurste variant in het segment destijds)\r\nGemaild naar Kwadro, na liefst 1 MAAND wachten kregen we 2 \"monteurs\" op bezoek. Ikzelf ben mechanieker van beroep met 18jaar ervaring en had ondertussen maar zelf het schuifraam al open gekregen op professionele verantwoorde wijze welteverstaan. Anders hadden we deze maar liefst een...

Situatieschets: eind oktober plaatsing van 7 ramen en 1 deur. Maart uiteindelijke afwerking plus vervangen van 6 van de 7 ramen (5 wegens barsten in de PVC/ 1 wegens fout in het glas) dus een winter door met een vleugje wind door je huis. Uiteindelijke afwerking na het eerst NIET komen opdagen bij afspraak ZONDER verwittiging ZONDER enig excuus waar je als klant een betaalde verlofdag neemt. Dag na afwerking factuur onder je neus waar wij tevergeefs proberen Kwadro te contacteren dat we eerst alles willen controleren of alles winddicht is en zeker willen zijn dat er geen barsten komen na enkele weken zoals vorige keer. Geen antwoord!! TIP: Kwadro neem contact op met je klanten als ze met vragen of problemen zitten. Deze situatie zorgt voor slechte mond aan mond...

Na 100x zelf te bellen kolt er nooit een reactie van de KwadrO Brasschaat Berchem Sint niklaas.\r\nOp sociale media filmpje geplaatst en dan komt er reactie in de form van een expertise van kwadro zelf, mensen kijken nog niet fatsoenlijk hoe en wat er moet gebeuren, dus zelf een expert aangesteld nu ben ik eens benieuwd wanneer ze dit gaan komen oplossen.\r\nOns huis is niet water en winddicht en toch blijven ze ontkennen.\r\nPersoonlijk zou ikhier niemand van mijn vrienden naartoe sturen, telers kort een winkel open doen en dan verhuizen is dit om geen naservice te moeten...

Afwerking sleept maanden aan (afspraken worden verzet, ze \'vinden\' geen volk, foute plaatsing,...) 2 keer zijn geweest, nu is er weer een afspraak verzet (dikke twee weken verder). Er zijn nog steeds spleten, er slapen kinderen hé!\r\nBij contacten beloven ze veel maar er gebeurt weinig. Het komt allemaal in orde horen we veel, maar helaas zien we daar nog niet veel van\r\nInterne bedrijfscommunicatie is precies een ramp. Weinig concrete afspraken naar klanten toe!...

Ze plaatsten de nieuwe deur achter de frame van de oude deur!!! Ze beloofden een goede opvolging er is echter na herhaaldelijk mails en telefoon niemand komen opdagen om te controleren welke slechte uitvoering er is gebeurd!!! Na het plaatsen beweerden ze zelf dat ze dit vooraf gecommuniceerd hadden!!! Wat helemaal niet waar is!!! Wie laat er nu is Godsnaam de oude frame van de deur...

Heb op 12/04/17 een koop overeenkomst getekend levertijd 12 weken uiteindelijke plaatsing 22/08/17. Mankementen ,post 1 voordeur beschadigd binnen afwerking is een schandaal aan de ene kant staat de afkasting 3cm van de muur aan de andere kant boven de elektriciteitskast is er een opening blijkbaar voor de muizen,post 2 raam voorkant staat aan de ene kant met de dagkant en aan de andere kant 3 cm eraf binnenkant niet afgewerkt ,post 3 binnenkant niet afgewerkt gordujnkast aan de zijkant open gespleten door schroef,post 4 afwerking zijkant in de hoek weer een gat voor de muizen en de schroeven van de rolkast zitten er net niet door aan de onderkant, vliegenramen waren er niet bij al was er 1 voorzien voor post2 en...

Communicatie en afspraken maken hij kwadro verloopt zeer moeilijk. De ramen zijn geplaatst in februari ( 4 weken later dan beloofd). Bij plaatsing. Foutief vliegenraam mee. Nieuwe maten genomen maar blijkbaar maten kwijt. Na vele telefoons afspraak om de afwerking te komen doen. Deze dag werd ook weer verplaatst. Alsof iedereen zomaar verlof kan nemen en verleggen wanneer hij wil. \r\nBij de afwerking hebben ze vliegenraam niet mee en moeten ze maten nogmasls opnieuw opnemen. Opnieuw in productie. \r\nBelofte om voor bouwverlof al onze papieren voor de aanvraag van onze premies te krijgen door drie diensten. Verkoop, facturatie, plaatsing,.. \r\nBellen we nogmaals om ye luisteren dat het zeker op de post is en krijgen we weer een ander verhaal. Straks mislopen we onze combinatiepremies van meer dan 5000 euro omwille van hun farsen!...

1ste afspraak:\r\nAfgesproken om 15:00\r\nVertegenwoordiger beweerd per vergissing 14:00 te hebben genoteerd. Nochtans heb ik meerdere malen aangehaald dat ik in shiften werk, dat ik enkel in het beste geval om 14:30 ter plekke kon zijn dus we beter om 15 pas plannen. Verder is het ook vrij vanzelfspreken dat als je in shiften werkt je ongeacht vroege/late je onmogelijk om 14:00 ter plekke kan zijn.\r\nMaar oke, een vergissing kan, dus 2e kans gegeven, hij wou de volgende dag om 09:00 langskomen. (100% zeker dat het 9:00 was, dit meteen opgeschreven + ik twijfelde eerst omdat ik dit vrij vroeg vond maar ik wou het dan ook snel geregeld hebben dus toegezegd.)\r\n\r\n2e afspraak:\r\nOm 8:50 ter plaatse, geen vertegenwoordiger te zien.\r\ngewacht tot 9:45. Naar het kantoor bellen ging niet, dit was dicht.\r\nRond 9:45 vertrokken richting bakker, om 10:10 terug. Niemand te zien.\r\nNaar huis gereden om dan daar te zien dat de vertegenwoordiger mij om 10u een mail heeft gestuurd dat hij...