Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over Kwadro?

Heb je klachten over Kwadro? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Afwerking sleept maanden aan (afspraken worden verzet, ze \'vinden\' geen volk, foute plaatsing,...) 2 keer zijn geweest, nu is er weer een afspraak verzet (dikke twee weken verder). Er zijn nog steeds spleten, er slapen kinderen hé!\r\nBij contacten beloven ze veel maar er gebeurt weinig. Het komt allemaal in orde horen we veel, maar helaas zien we daar nog niet veel van\r\nInterne bedrijfscommunicatie is precies een ramp. Weinig concrete afspraken naar klanten toe!...

Ze plaatsten de nieuwe deur achter de frame van de oude deur!!! Ze beloofden een goede opvolging er is echter na herhaaldelijk mails en telefoon niemand komen opdagen om te controleren welke slechte uitvoering er is gebeurd!!! Na het plaatsen beweerden ze zelf dat ze dit vooraf gecommuniceerd hadden!!! Wat helemaal niet waar is!!! Wie laat er nu is Godsnaam de oude frame van de deur...

Heb op 12/04/17 een koop overeenkomst getekend levertijd 12 weken uiteindelijke plaatsing 22/08/17. Mankementen ,post 1 voordeur beschadigd binnen afwerking is een schandaal aan de ene kant staat de afkasting 3cm van de muur aan de andere kant boven de elektriciteitskast is er een opening blijkbaar voor de muizen,post 2 raam voorkant staat aan de ene kant met de dagkant en aan de andere kant 3 cm eraf binnenkant niet afgewerkt ,post 3 binnenkant niet afgewerkt gordujnkast aan de zijkant open gespleten door schroef,post 4 afwerking zijkant in de hoek weer een gat voor de muizen en de schroeven van de rolkast zitten er net niet door aan de onderkant, vliegenramen waren er niet bij al was er 1 voorzien voor post2 en...

Communicatie en afspraken maken hij kwadro verloopt zeer moeilijk. De ramen zijn geplaatst in februari ( 4 weken later dan beloofd). Bij plaatsing. Foutief vliegenraam mee. Nieuwe maten genomen maar blijkbaar maten kwijt. Na vele telefoons afspraak om de afwerking te komen doen. Deze dag werd ook weer verplaatst. Alsof iedereen zomaar verlof kan nemen en verleggen wanneer hij wil. \r\nBij de afwerking hebben ze vliegenraam niet mee en moeten ze maten nogmasls opnieuw opnemen. Opnieuw in productie. \r\nBelofte om voor bouwverlof al onze papieren voor de aanvraag van onze premies te krijgen door drie diensten. Verkoop, facturatie, plaatsing,.. \r\nBellen we nogmaals om ye luisteren dat het zeker op de post is en krijgen we weer een ander verhaal. Straks mislopen we onze combinatiepremies van meer dan 5000 euro omwille van hun farsen!...

1ste afspraak:\r\nAfgesproken om 15:00\r\nVertegenwoordiger beweerd per vergissing 14:00 te hebben genoteerd. Nochtans heb ik meerdere malen aangehaald dat ik in shiften werk, dat ik enkel in het beste geval om 14:30 ter plekke kon zijn dus we beter om 15 pas plannen. Verder is het ook vrij vanzelfspreken dat als je in shiften werkt je ongeacht vroege/late je onmogelijk om 14:00 ter plekke kan zijn.\r\nMaar oke, een vergissing kan, dus 2e kans gegeven, hij wou de volgende dag om 09:00 langskomen. (100% zeker dat het 9:00 was, dit meteen opgeschreven + ik twijfelde eerst omdat ik dit vrij vroeg vond maar ik wou het dan ook snel geregeld hebben dus toegezegd.)\r\n\r\n2e afspraak:\r\nOm 8:50 ter plaatse, geen vertegenwoordiger te zien.\r\ngewacht tot 9:45. Naar het kantoor bellen ging niet, dit was dicht.\r\nRond 9:45 vertrokken richting bakker, om 10:10 terug. Niemand te zien.\r\nNaar huis gereden om dan daar te zien dat de vertegenwoordiger mij om 10u een mail heeft gestuurd dat hij...