Homepage

Klachten over Lidl?

Heb je klachten over Lidl? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Lidl melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Het handelt over het personeel in de lidl te Tienen. Enkele weken geleden stond ik in de rij aan de kassa toen er plots de ene kassa enkel cash geld afrekende en de andere met bancontact. Dit werd niet aangegeven met een bordje waarop deze tekst geschreven was, maar enkel door het u toe te blaffen wanneer het bijna uw beurt was. Sommige mensen moesten van rij veranderen en naar een andere kassa toegaan. Dan ben ik ook getuige geweest van een oudere dame die ze verkeerd wisselgeld hadden gegeven (kassierster met tattoo liefde overwint alles in het latijn op haar arm) en het was een helse moeite om de arme dame haar juiste wisselgeld terug te geven. Gisteravond stond ik weer in rij toen de kassier riep dat kassa 2 openging, waardoor de mensen achter mij van rij veranderden. Dan weigerden de anderen van de lidl de kassa te openen daar hun werkdag erop zat. Dus kassa 2 ging niet open, waardoor de klanten klaagden. De kassier zei op een erg ruwe toon dan hij niet gezegd had dat de...

Op 8-9-2014 om ongeveer 9.00 was ik klaar met boodschappen doen bij de lidle en reed met mijn volle kar ( groot gezin) naar de kassa. Het werd drukker dus de kassa die net dicht wilde gaan zei: kom nog maar langs hier. Dus ik met mijn volle kar naar daar. Zei ze: ik had het niet tegen u maar tegen die mensen achter u, u kar is te vol. Mijn mond viel open van verbazing en ook de mensen om mij heen zeiden : dit kan toch niet, dit vind ik niet normaal hoor zeiden ze. Ik zei: laat maar, ik ben het gewend, ze zijn hier niet zo vriendelijk, ik begon te lachen en zei dat ik wel in de andere rij ging staan en mijn dag niet liet verpesten. Ik kom ongeveer 2 keer per week bij de lidle en haal voor meestal 80 euro per keer dus dat is 160 euro per week, 640 euro per maand of meer. Een goede klant dus. Ik blijf naar de lidle in Ekeren gaan maar niet van harte. Gewoon geen tijd om naar een andere lidle te rijden. Ze zijn daar altijd onvriendelijk, lopen met een zuur gezicht door de winkel en de...

Beste heb bij jullie een bladzuiger merk flora best gekocht maar nu is de opvangzak kapot waar kan ik een nieuwe kopen en wat kost dat met vriendelijke groeten  ...

Beste Lidl, Ik heb de grastrimmer met accu van florabest maar de mesjes/ snoeiplaatjes gaan erg snel kapot. Nu wil ik nieuwe bestellen bij de Grizly webshop zoals in de gebruiksaanwijzing staat, maar dat is alleen mogelijk voor duitsers. Hoe kom ik nu aan nieuwe zonder dat ik net zoveel moet betalen als een nieuwe grastrimmer? Met vriendelijke...

Bij het eerste gebruik sprong de koekjesspuit volledig uitelkaar. Binnenin is een plastic onderdeel afgebroken. Mijn aankoop dateert van enkele weken geleden en ben niet meer in het bezit van het aankoopbewijs. Aangezien ik niets verkeerd heb gedaan met het toestel en het volledig nieuw was ben ik erg teleurgesteld in de kwaliteit ervan. Kan ik ondanks dat ik het aankoopbewijs niet meer heb toch mijn geld...

Ketting van betreffend toestel moet vervangan...

EEN GROOT TANDWIL V FHE550B2 IK WIL HET ONTVANGEN MAAR HOE EN WAT MOET IK...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Onze koffiekan  van ons koffieapparaat is stuk en zou heel graag vervanging hiervoor hebben. Kunnen wij deze bestellen...