Homepage

Klachten over Lidl?

Heb je klachten over Lidl? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Lidl melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

.ik wou chocoladebroodjes kopen maar daar waren vliegjes in de bak aan het vliegen .ik liep naar een van de medewerksters achter bij de bakkerij en vroeg of ik andere mag omdat er vliegjes daar zijn . Ze had nieuwe daar achter staan afkoelen . Ze liep met me mee om te kijken .zegt ze oh maar is normaal ze vliegen overall .komt de FILIAALMANAGER !!!!!! Hij zegt zo brutaal jah het is wat het is daar en loopt door naar achter .de medewerksters zegt ook jah de FILIAALMANAGER zegt dat dat het is .dus ik zei tegen haar ik wil die niet met vliegjes ik wil graag de anderen die op de plaat staan achter. Ze lie zo stom boos naar achter en gaf me boos 3 chocoladebrood.dat is toch niet.hygiënisch .IK BETAAL VOOR MIJN PRODUCT DIE IK WIL KOPEN IS NIET GRATIS. DAT VIND IK NIET NORMAAL IS NIET DE EERSTE KEER DAT IK ZO ONBESCHOFT WOORD BEHANDELD BIJ DEZE FILIAL .IK VROEG ZIJN NAAM VAN DE FILIAALMANAGER HIJ HEET RAFAËL . HIER BIJ ZEG IK TEGEN ALLEN MEDEWERKERS KLANT HOET NIET DE KONING TE ZIJN...

Dit is nu de 2de dat uw winkel sluit om 19u40 en kan u ook zegge dat de bediende van de kassa vrij arogant overkwam tegen de klanten die man is niet...

We hebben gisteren mosselen bij de lidl gekocht, vandaag met het schoonmaken gingen alle mosselen open, dus konden we...

Iedere week ga ik winkelen bij Lidl Dottenijs (eigenlijk Nederlandstalig) en het personeel (blijkbaar allemaal walen) vertikken het om de mensen te helpen in het nederlands. Zoiets kan niet in Dottenijs, als je 100meter verder naar de Aldi gaat spreekt al het personeel dat nederlands en frans (of doen ze tenminste toch hun...

Ik heb brood gekocht de volgende dag toen ik wou ontbijten zat er aan de onderkant Een gebakken muis geplakt aan de...

Men brengt folder uit met actie's (vb 1 dag geldig), maar als je aankomt in de winkel is er niets meer in voorraad, bestellen kan niet, goede service is...

Hale kilo aardbeien, aangekocht op 24 augustus waarvan de helft rot...

In april 2013 kocht ik een Florabest regenwaterpomp bij Lidl In mei 2015 is die stuk gegaan en heb ik een email verzonden naar Lidl ik heb meteen antwoord gekregen dat mijn klacht doorgegeven was naar een servicecenter in Nederland Dit servicecenter heeft de dag nadien met mij contact opgenomen en een verzendlabel opgezonden Ik heb de pomp opgestuurd ( gratis ) en een week nadien perfect hersteld teruggekregen onder garantie Ik lees zeer veel negatieve ervaringen maar bij mij was dit een perfecte afhandeling op zeer korte tijd Prima dienst na verkoop...

Jawadde de opmerkingen van velen hieronder is gewoon belachelijk. Ga liever eens met iemand van het personeel praten. Maar dan bedoel ik écht praten. Vraag hun mening en dan zul je zien dat het niet het personeel maar het beleid van lidl stinkt. IK zie ook vaak de opmerking van dat een artikel na 15 minuten opening er nog niet staat... die mensen bij lidl beginnen om 6:45 al aan koelboxen, paletten, brood te bakken, acties en promoties uit te zetten en dat allemaal voor 8:30... In plaats van te klagen he beste mensen, geef ze liever een compliment. Ze doen het namelijk iedere dag, voor een simpel loontje. Hoe ik dit allemaal weet? Ik praat met die MENSEN. Zoals ik al zei; iets wat jullie duidelijk nog niet gedaan...

Aan de band vd kassa vernoemd de Man meerdermaal alleen bancontact ! Omdat mijn vrouw congelées is Zegt hij nogmaals alleen bancontact ,ik'zeg tégén de kassier ok wij hebben het begrepen.sorry,il wist niet dat je samen was!Mensen met kleurtje worden Anders behandel dan blanke...

Heb aan twee medewerksters van lidl harelbeke gevraagd of vacuum machine in stock was, antwoord " geen tijd zoek in de bakken" zelfde antwoord van beide (...

Ik had bij lidl in putte een pakje templeton aangekocht maar had het niet bij toen ik naar buiten ging, ik ga terug binnen en zeggen ze dat ik geen pakje krijg of terug betaald krijg omdat ze het niet hadden gezien het was 6,05 euro dat gewoon was gepikt ofzo maar dan moet de kassierster toch iets gezien hebben!!! Nu heb ik weer een nieuw moeten kopen, ik kom daar nu al zo lang en heb er zelfs gewerkt maar nog nooit iets voorgehad en dan heb de is iets voor en dan doen ze gewoon niks !!! Ik ben daar zelfs met het karretje en al terug binnen...

Wij hebben gespaard zoals velen voor de gratis schotel die we kregen met de puntjes te sparen ,deze was echter slecht bij het open doen ,ze stonk en was echt niet eetbaar meer,jammer toch ,anders hebben wij nog nooit slecht vlees gehad bij de lidl, , ok het was gratis maar we hebben wel de puntjes gespaard bij aankoop van...

Zonhoven vandaag 15.10uur er staat een file aan de kassa , na 16 minuten kan ik mijn eerste stuk op de band leggen voor mij een gesukkel zegt die eindelijk van kassa 1 kassa 4 gaat ook open alle mensen achter mij stormen naar die kassa 4 en 8 mensen die achter mij stonden zijn er zelfs 5 mensen voor mij buiten totaal verlies van tijd 43 minuten voor 5 broodjes sla en twee spuitbussen verf. Ik vraag waarom dat die kassa niet vroeger open kon , antwoord aha ge hebt geluk he meneer dat ge kunt afrekenen ??? dit is de wet hier bij ons ??Welke wet ?als U zich niet kan aanpassen moet U elders winkelen dit is ons beleid meneer nog een vriendelijke dag.Dit is niet de eerste keer dat ze dit lappen ik vraag me af of we in het vroeger Oost blok zijn beland of dat we hier in Europa...

Tabak nelson al geruime tijd niet...

Ze wist totaal niet hoe ze moet praten tegen een klant ik denk dat dit de laatste keer is dat ik nog iets ga kopen bij de Lidl van Linkeroever. Ik dacht altijd dat klant koning...

Plein sud fruit drank ass gekocht 2x6 FLESSEN prijs per pak 7,74 EURO andere is niet aangerekend ! mini mars die ik niet heb gekocht 6x 3,49EURO VOOR DE PRIJS VAN 20,94 EURO Ik ga naar winkel terug in temse waar ik het had gekocht ! en deed mijn verhaal en die mevrouw zei het niet kon terugbetalen en dat het mijn schuld nu is dat hun inventaris niet klopt ! ik kan er toch niet aan doen dat er aan de kassa een fout is gemaakt...

Plein sud fruit drank ass gekocht 2x6 FLESSEN prijs per pak 7,74 EURO andere is niet aangerekend ! mini mars die ik niet heb gekocht 6x 3,49EURO VOOR DE PRIJS VAN 20,94 EURO Ik ga naar winkel terug in temse waar ik het had gekocht ! en deed mijn verhaal en die mevrouw zei het niet kon terugbetalen en dat het mijn schuld nu is dat hun inventaris niet klopt ! ik kan er toch niet aan doen dat er aan de kassa een fout is gemaakt...

Pain croustillant complet alleen bij het contact met mijn tong vermoedde ik een verhoogde aanwezigheid suiker en inderdaad 5% toegevoegde suiker; volgens mij zeker niet op zijn plaats bij volkorenknakbrood. Dit artikel hoort volgens mij bij de snoep- en koekjes afdeling en geeft een misleidend gevoel van gezond knakkerig brood beschuitjes te...

Ik was vandaag rond de middag in Herselt in de Lidl, de kassierster was nogal arogant. Ik was al op de band aan het zetten, ik hield afstand met de vorige klant ( blijkbaar voor haar ni genoeg) waarop ze zei' zou je willen wachten met opzetten. Waarop ik zei wat is het probleem. Kunt gij ni logisch denken of zo iets in die aard. Ik zei amai sebiet laat ik het staan en ga op een ander. Zij zei da kunt ge doen, eerst alles op zen plek zetten, ik zei: ik denk het niet. Ben blijven staan ben spijtig genoeg ni goed te been, anders had ik door gewandeld en alles laten staan. Toen ik buiten ging zei men vriendin ook al ' ze had dat wel op een andere toon kunnen zeggen. Dus zal ik niet verkeerd gehoord of geïnterpreteerd hebben....

Ik was vandaag rond de middag in Herselt in de Lidl, de kassierster was nogal arogant. Ik was al op de band aan het zetten, ik hield afstand met de vorige klant ( blijkbaar voor haar ni genoeg) waarop ze zei' zou je willen wachten met opzetten. Waarop ik zei wat is het probleem. Kunt gij ni logisch denken of zo iets in die aard. Ik zei amai sebiet laat ik het staan en ga op een ander. Zij zei da kunt ge doen, eerst alles op zen plek zetten, ik zei: ik denk het niet. Ben blijven staan ben spijtig genoeg ni goed te been, anders had ik door gewandeld en alles laten staan. Toen ik buiten ging zei men vriendin ook al ' ze had dat wel op een andere toon kunnen zeggen. Dus zal ik niet verkeerd gehoord of geïnterpreteerd hebben....

Heb mosselen gekocht in de lidel waren heel vuil en een groot deel waren de schelpen kapot Ze waren ook niet te eten...

Deze morgen om 9u staat mijn moeder aan de lidl nieuwpoort om er pyamas en bedovertrek te kopen van minions alles was blijkbaar al uitverkocht ... dan hoor je van een vriendin dat ze ook om 8u15 voor openingstijd staat te wachten in middelkerke . deur gaat open en blijkbaar is er niet zoveel voorraad . ok begrijpbaar maar als er dan personeel zegt van ja maar personeel heeft eerst voorkeur ok begrijp ik ook nog maar als er 40 bedovertrekken zijn en om 8 u30 bij openingstijd vind je er maar 8 niet meer waarvan 2 blauwe sorry dat kan niet meer door de deur!!!! ik wist niet dat personeel er 32 aan de kant houden voor hen zelf . bij dezen zijn onze kinderen van 3 jaar half en 4 jaar zwaar teleurgesteld ... leg maar eens uit aan je kind ... en dan doet lidl promotie sorry het is niet al de eerste keer dat ze promotie doen dat ed bij openingstijd oftwel niks meer is oftwel nooit in de rekken is gekomen . bij dezen laat ik weten dat je al weer een klant minder hebt...

Deze morgen om 9u staat mijn moeder aan de lidl nieuwpoort om er pyamas en bedovertrek te kopen van minions alles was blijkbaar al uitverkocht ... dan hoor je van een vriendin dat ze ook om 8u15 voor openingstijd staat te wachten in middelkerke . deur gaat open en blijkbaar is er niet zoveel voorraad . ok begrijpbaar maar als er dan personeel zegt van ja maar personeel heeft eerst voorkeur ok begrijp ik ook nog maar als er 40 bedovertrekken zijn en om 8 u30 bij openingstijd vind je er maar 8 niet meer waarvan 2 blauwe sorry dat kan niet meer door de deur!!!! ik wist niet dat personeel er 32 aan de kant houden voor hen zelf . bij dezen zijn onze kinderen van 3 jaar half en 4 jaar zwaar teleurgesteld ... leg maar eens uit aan je kind ... en dan doet lidl promotie sorry het is niet al de eerste keer dat ze promotie doen dat ed bij openingstijd oftwel niks meer is oftwel nooit in de rekken is gekomen . bij dezen laat ik weten dat je al weer een klant minder hebt...

2 kassa's met elk 7 personen aan te schuiven, derde kassa sluit omdat kassierster haar koffiepauze wil nemen, gevolg kon ik weer achteraan aan schuiven dus geen Lidl meer voor mij, de verantwoordelijke verontschuldigd zich dat er veel volk is terwijl 2 verantwoordelijke de kassa moeten doen, waar is het personeel bij drukke dagen, in de week lopen ze daar soms met 5...

Altijd die negatieve commentaren hier . In de eerste kunnen de mensen in de winkels aan voorraden weinig doen , enkel wnn dit beschikbaar is zo snel mogelijk aanvullen . Ik winkel al jaren bij lidl en kan alleen maar zeggen dat lidl Berlaar op alle gebied een pluim verdiend ! Het personeel is hier altijd vrolijk , vriendelijk en zeeeer behulpzaam . Je ziet als klant regelmatig dat ze met minder volk moeten presteren maar dit gaat nooit ten koste van de klanten . Beschikbaarheid van de goederen is altijd optimaal en de grootste plus is te vinden bij het groenten en fruit en de properheid van de winkel ! Ik ben zelf van Lier en rij speciaal iets verder om deze winkel te bezoeken . Het enige dat ik kan zeggen is doe zo verder !...

Geachte, met veel reclame werden er verschillende wijnen aangeboden met 30% korting. Het is niet de eerste keer dat deze promotie bij Lidl niet gerespecteerd word. Ik heb me vandaag aangeboden in 3 verschillende filialen, Vilvoorde,Zemst en Wolvertem om er de Chablis in aanbieding voor 5,89 euro te kopen. Nergens was hij te vinden. De verkoopsters begrepen het ook niet goed, alleen dat hij niet was binnen gekomen. Op mijn vraag om hem te bestellen hoorden ze het in Keulen precies donderen. Normaal in andere warenhuizen kan je een promotie bestellen wanneer hij niet of laattijdig is binnengekomen. Of was dit Weer een stunt van Lidl om de klanten te lokken en er met een uitvlucht van af te komen. Een misnoegde klant. Beleefde groeten. Catherine EECKMAN. louis.van.den.borre@telenet.be Tel : 02-253 10...

15 minuten na opening geen voorraad...

Ik ga winkelen in Lidl Koekelare. Zeer tevreden over deze winkel. Als je daar iets niet vind en je vraagt waar staat dit, dan loopt er zelfs iemand mee om dit te tonen. Supervriendelijk personeel. Een plezier om daar te winkelen. De winkel is ook heel proper. mag ook eens gezegd worden vind ik. Een tevreden...

Deze morgen naar Lidl Gistel om de Magnum ijsjes te kopen, wat blijkt GEEn ijsjes te verkrijgen misleidende reclame en wat nu met de bonnen, er stonden daar 6 klanten met hetzelfde probleem; Proficiat aan de Lidl voor de misleidende reclame...

Deze morgen naar de LIDL te Ieper, 8:45uur present, wat bleek ?, MAGNUM ijsjes in reclame reeds uitgeput ??????????????, om 8:45uur ???. MISLEIDENDE reclame noem ik dat, absoluut niet eerlijk tegenover ons...

Om 8u30 Geen enkel doos te verkrijgen in de winkel. Uitleg van personeel: 1) Gisteren zo verkocht per doos! 2de versie: 1 klant heeft de 12 bestelde kratten in 1 keer meegenomen!!!!! Raar en dat al om 8u30.... 2 verschillende versies... en een hoop misnoegde...

Ben om 08.55 u naar de lidl in Heist geweest. Een mooie promotie van Magnum ijsjes. Om 08.55 u geen enkele pak meer te bespeuren. Wat een misleidende reclame. In de toekomst zal ik tegen openingstijd aan de deur staan als er nog eens zo'n aanbieding is. OP =OP staat er inderdaad...

Sint -michiels Brugge rijselstraat. alles laten staan en naar de GB geweest...

Bij deze wil ik geen klacht melden maar een plus voor de winkel en team van Stabroek. Altijd vriendelijk, correct, ordelijk, goede timing,... Dit mag ook gemeld...

Het is al meerdere keren geweest dat de broodjes een half uur op voorhand weg worden genomen en in de container gesmeten worden. Ook het sluiten gebeurt hier niet volgens uren. Gemiddeld tien minuten voor de sluitingstijd moeten alle klanten uit de winkel om te...

Reeds jaren ben ik klant bij Lidl. Bijne dagelijks winkel ik bij Lidl Grobbendonk. Klantvriendelijkheid is er bij sommige (vrouwelijke + 40) werknemers VER te zoeken. Jammer toch, "goede morgen" en een glimlach kosten toch geen moeite....

Min ouders gaan al jaren naar Lidl in Affligem. Op 12 juni na het winkelen,komen ze thuis en controleren hun rekening. Ze konstateren dat er enkele vergissingen zijn, o a twee maal artikel aangerekend, En drie artikelen die ze zelfs NIET gekocht dus ook niet gekregen hebben!!! Ze gaan van Denderleeuw waar ze wonen terug naar Affligem om het te melden Met het kasticket in de hand gaan ze naar de kassierder en die zegt : Ha dan klopt er iets niet en roept er de verantwoordelijke bij, en die zegt zonder hun echt aan te kijken en verder te doen met wat ze bezig was,dat ze de producten die ze gekocht hadden weer moesten terug brengen! Verder kon ze niets doen zei ze?! Wat een onzin,producten die ze dus niet hadden moesten ze dus laten zien?!!! Mijn ouders gaan in de eerste plaats al niet terug gaan van Denderleeuw n Affligem als het 30° is om een futiliteit! Het gaat hier om een bedrag van €19,29 . Dus wat klantvriendelijkheid betreft kan dit wel tellen! Mvg d'hoe...

Bij 4 jaar oude hoge druk reiniger Parkside is een paar weken terug het spuitpistool gescheurd. De hoge druk reiniger is nauwelijks gebruikt. Met ITSW contact gezocht. Geen garantie meer en geen coulance. Er staan veel klachten op internet hierover. Ik kan voor 25 euro een nieuw pistool kopen. Bij eerste gebruik doet ht pistool het goed maar nu scheurt de spuitlans kapot. Hierover contact met ITSW. Geen garantie. Weer betalen. Mijn conclusie is dat het gewoon slecht materiaal is, en nieuwe onderdelen kopen heeft geen zin, want er gaat meteen weer iets anders kapot. Ps de klantenservice bellen gaat tegen een start tarief van 1 euro. Dus zelfs aan problemen wordt geld verdiend bij...

Alle geruime tijd heb ik in de winkels van Lidl het probleem van het scheuren van de zakken aangekaard. De zakken scheuren op de lasnaad tussen papier en plastiek. ik kop steeds brood voor de diepvries maar uitgedroogd brood in gescheurde zakken is niet mlekker....

Al jaren ben ik vaste klant in LIDL WILRIJK - steeds goed bediend geweest - een toffe gezellige hardwerkende ploeg van mensen, een winkel die altijd netjes in orde was , en bij de minste vraag aan het personeel betreffende een artikel KREEG je een beleefd correct antwoord. WAT EEN VERSCHIL MET NU ! Anderhalve maand geleden kom je in een totaal andere winkel vol rommel, plastiek, lege dozen lege schabben???? Bijna omvergereden door onhandig personeel dat zelfs geen pardon zegt. Enkele bekende gezichten zijn nog vriendelijk en 1 jobstudentje doet haar best voor de rest EEN GROTE ZERO !!!! Vanwaar dat verschil ? Voor mij GEEN LIDL WILRIJK meer !!!! Dan betaal ik maar 5euro meer om vriendelijk bediend te worden in een propere verzorgde winkel . SPIJTIG MAAR HELAAS...

Ik kocht deze ochtend vlees . Family pack rumsteak . Legde eerste steak in pan , ok, haalde 2 de stuk uit zelfde verpakking en zie iets al worm of maatjes . Kan dat zomaar . Heb wel mijn ticket zoals gewoonlijk weggegooid...

Beste, Een aantal maanden terug kocht ik bij jullie in de winkel een LG Bello. Sinds een week of 2 heb ik echter problemen met mijn ontvangst. Mijn gsm geeft aan dat ik volledig ontvangst heb, vervolgens valt het bereik volledig weg. Soms vallen sommige stukken van het gesprek weg en soms wordt de verbinding volledig verbroken. Kan er hiervoor een oplossing gevonden worden? Vervanging van toestel of herstelling van het probleem? Met vriendelijke groeten, Thomas Debacker Spoorwegstraat 200, 8200 Brugge 0032 494 13 43...

Ik kocht deze ochtend vlees . Family pack rumsteak . Legde eerste steak in pan , ok, haalde 2 de stuk uit zelfde verpakking en zie iets al worm of maatjes . Kan dat zomaar . Heb wel mijn ticket zoals gewoonlijk weggegooid...

Ik kocht deze ochtend vlees . Family pack rumsteak . Legde eerste steak in pan , ok, haalde 2 de stuk uit zelfde verpakking en zie iets al worm of maatjes . Kan dat zomaar . Heb wel mijn ticket zoals gewoonlijk weggegooid...

Wij hebben dit al besproken met de verandwoordelijke maar die zeg altijd de zelvde uitleg de vrachtwagen moet nog komen. Vorige week had aan een medewerkster een volledige doos besteld en die ging mij bellen tot vandaag nog steeds niets gehoord. Dus moet ik altijd naar sijsele rijden dat 23 km...

Sommige Lidlmedewerkers in Deinze vind ik super onbeleefd, bij een vraag bvb of bepaalde artikelen nog beschikbaar zijn. Ik denk dat de klant nog altijd koning is toch? Ik vroeg zaterdag of er nog stokbrood was (om 17u)....kreeg voor antwoord ik kan maar aan de kassa zitten of broodafbakken. Het kwam zeer brutaal uit de medewerkster . De winkel is open tot 19 u dus zou dat geen probleem mogen geven volgens mij. Ze zouden toch tot 18 u kunnen broodjes in de ovens zetten...

Test, komt er nog een...

De winkel op de hasseltweg is niet wat het moet zijn. Er zijn steeds nieuwe gezichten aanwezig. En als je iets vraagt aan het personeel zijn ze niet vriendelijk. Zeker die mensen met de hemden aan ! Deze zijn echt niet oke. Herrinner mij nog dat ik aan zo iemand iets vroeg en deze beet bijna mijn neus eraf. Beschrijving van deze persoon is een vrouw van middelbare leeftijd met half lang donker haar...

Verpakking staat netto 750 gram maar na wegen 618 met verpakking...

Beste, hierbij leg ik mijn reden om klacht te indienen over twee personelen van lidl ( branch aalst hopmarkt). Vandaag om 6.38 was ik in uw bovengenoemde winkel met mijn 11 maanden zoon, die goed gegeten had om 16 uur in zijn opvang ( de opvang personeel kunnen dat bevestigen want lidl personeel heeft gezegd dat hij moet goed thuis eten..wat kwetsend!!!!!), maar hij eet heeeel graag babnanen , het maakt niet uit of hij honger heeft of niet. dus ik heb eentje geopend en hij heeft een half banan die nog niet gewogen was gegeten..plotselling vroeg een van de winkel personeel op een kwetsende manier of de banaan van de winkel was en ik zei ja dat het wel van de winkel is . de mvr was heel razend geworden, heeft haar colleaga geroept, die heeft haar bozeheid laten uitten als of een catastroph gebeurde was.. ik heb voorgested om voor extra banaan te betalen maar het maakt voor hen niet uit hoe ik mij veronschuldigde..en het woord sorry was niets voor die twee personeels..toen ik naart...

Bij het openen van de pot valt een slecht geur op. Smaak is niet ok en doordringend. na het eten: oprispingen en geen goed maaggevoel. de volgende dag is de geur nog scherper, en al helemaal niet meer eetbaar. Het is me de laatste maanden al regelmatig voorgevallen : potten in de vuilbak. Durf er bijna geen meer te kopen. versheidsdatums zijn zeker ok. Vb: vandaag 11/05 is de versheidsdatum...

In het recept staat dat er geklopte eieren met melk over de taart verspreid moet worden. Volgens het recept moet de taart in een taartvorm. De taartvorm is niet waterdicht, dus de eieren en de melk lopen er aan de onderkant zo weer uit. De keuken is een smeerboel en er zit geen melk met eieren meer op de taart. Bovendien zijn de in het recept vermelde bladerdeegplakjes vanaf begin van dit jaar niet meer...

Ik ben al heel lang klant in de lidl van Heusden , ik begrijp dat het er soms druk is en dat het personeel niet altijd even veel tijd heeft om u te helpen . Maar als ge dan de gerant ( Patrick ) aanspreekt moet ge oppassen dat ge uw neus niet kwijt bent . Ik vroeg bijv. of er nog champignonsaus was , als antwoord kreeg ik , NEE eerst moeten die andere sauzen op zijn anders bestel ik geen champignonsaus meer . Ben ik vet mee !!! Zo ook aan de kassa , ze zijn altijd met andere dingen of andere verkoopsters bezig , bij het uitpakken van de waren zouden ze over uw tenen rijden want een beetje aan de kant gaan terwijl dat goed mogelijk is dat kan niet , dan hebt ge nog de bakken met lege kartons die ge zelf aan de kant moet zetten als ge een bepaalt artikel moet hebben , Ik denk toch nog altijd dat de klant koning is , daar betalen we trouwens voor , dus een lach of een vriendelijk woord en/of antwoord vind ik niet te veel gevraagd . K.V uit...

Ik koop regelmatig in Deurne in Lidl chips paprika van crust croc en heb al paar keer voor gevallen da ik twee verschillende smaken heb van die chips een heel goei en slechte waar je zelf ziek van wordt en was niet over...

Geachte,niet echt vriendelijk personeel zitten daar aan de kassa met soms een uitdrukking van zit hier tegen mijn goesting.die filiaalleiders hebben een attidude dat iedereen in de winkel moet horen hoe ze tegen hun collega's bezig om dat te laten merken.dan constant staan daar van die camions langs de baan deels op voetpad en op fietspad geparkeerd dat je als bestuurder niet eens ziet of er auto's of fietsers afkomen levensgevaarlijk ga beginnen de politie bellen wij moet oons ook aan de regels houden dus die ,polen,roemenen,bulgaren en noem maar op ook s'avond loopt dat er zwart van in de lidl.en wat betreft met de reklame verse groenten en fruit bij lidl amaai heb al meermaals iets gekocht zoals deze week een netje clementinen twee dagen later staat er al schimmel op ,trekt op niets .besluit ik koop daar geen fruit en groeten meer geen...

Dit is al het 2de jaar op rij dat mijn dat mijn dochtertje van 4j en mijn stiefdochter van 5j dat zij met zijn twee te tekening in kleuren en dan de paas mandjes verder afwerken met mijn hulp nu wil ik ze gaan halen in de winkel en ze zijn verdwenen en ik moet mijn kinderen teleur stellen dat zij niks hebben voor Pasen en dat hun mandje weg is, ik kon elke week mijn inkopen doen bij Lidl en nu weet ik niet meer wat ik nog moet denken van deze werking rond Pasen, ik had lindjes aan de oren vast gemaakt zoals ieder jaar om de paas mandjes dadelijk te herkennen wat ook gevraagd was van de kinderen. Kunnen jullie mij hier een antwoord op geven wat jullie kunnen doen?? E-mailadres:...

Beste mensen Ik ga met mijn vrouw samen boodschappen doen bij de lidl in Rozenburg Stond er een karretje op de stoep die leeg was en wij die ook pakte om boodschappen mee te doen. Na terug komst bij de boodschappen in de auto gedaan en karretje op zelfde plek weer terug gezet. Zit er een lidl medewerkster in de auto bij haar vriend mcdonalds te eten en die ging mijn vrouw aanspreken over dat karretje. Oke misschien hadden we het kunnen terug zetten op de plek waar het hoort maar goed dat deden we niet en wat gebeurde er haar vriend wilde ons blokkeren met hun auto zodat we er niet uit kunnen. Dat is wat absoluut niet mag alleen we waren even perplex dat ze dit deden en heb daar ook een klacht bij de manager gezet alleen kreeg ik als antw. dat lidl mensen uit brielle bij hun komen pauzeren vreeeeeeeeeemd. Hij zou het wel gaan opnemen met hun personeel maar hij kon zich niet voorstellen dat ze bij hun werken maar ze had wel een lidl shirt aan . vreemde actie allemaal...

Als je als klant een stuk kaas wil nemen uit een doos die nogal ver is het schap staat krijg je klachten dat je de doos moet laten staan en het al niet de eerste keer? Midden in de namiddag worden de rekken bijgevuld waardoor je niet aan de gewenste producten geraakt omdat ze er veel te veel en te lang voor de rekken staan,en als je dan toch aan je product tracht te geraken wordt je...

Pas verhuisd en dus op zoek naar de dichtste en dat is hamme maar daar zien ze mij niet meer de beleefdheid is daar ver zoek er is daar een struise dame met rood haar amai die straalt de beleefdheid uit teveel om te antwoorden en geen dank u of gelijk wat dat dat in een winkel kan staan...

Als ik bvb 24 flessen wijn koop bij Lidl moet ik zorgen voor lege dozen of een plooibak meebrengen. Dat is erg want nu moeten alle flessen op de band van de kassa worden geplaatst... Er zijn geen dozen en je moet dan alle wijnflessen uit de rekken nemen, in je plooibak tasten met alle etiketten goed leesbaar, en het zijn altijd allemaal dezelfde flessen, ze in de winkelkar nemen, in je auto plaatsen los in de koffer, ze thuis in de kast plaatsen. Ik vind dat onnozel, klantonvriendelijk en belachelijk.Ik weet dat zo gedaan wordt om diefstal te vermijden. Dat ze op die manier eerlijke mensen met dat gesleur belasten vind ik onaanvaardbaar. Ik eis daarom altijd dat de kassierster ze zelf op de band plaatst en terug in de winkelkar. Als ze dat weigeren laat ik de wijn waar hij is en koop ik hem...

Zowel de manager van de winkel en het personeel zeer onvriendelijk. Jullie opleidingen, zouden in de eerste plaats moeten gaan, over omgaan met klanten. Wij durven niks meer vragen, om geen boze reactie te krijgen. Ben gans mijn loopbaan verkoopster geweest, in vele branches en de moeilijkste klant ging tevreden weg, niet aan iedereen gegeven, dat weet ik wel, maar toch heel belangrijk. Misschien komt het omdat de werkdruk te groot is?...

Geachte Mevrouw/Heer.Ik ben Armenieer.Ik draag Kruisje.Den dike slechye Turk descrimineert...

Mijn vlees staat al 4 uur op en het is taai ...,,, ik vind het erg want heb er nog nooit eerder problemen mee gehad...

Begin van de maand kocht ik een kweekkas Florabest tegen 24,99€ in Lidl Mechelen. Gezien het weer nog niet schitterend geweest was deed ik gisteren de verpakking open en ontdekte ik dat er een bevestigingshoek ontbrak om de bovenkant bijeen te houden. Normaal gezien moesten er 4 grote hoeken in zitten voor de onderkant en 4 kleinere voor de bovenkant. Er zaten echter slechts 3 hoeken in. Ik vond echter mijn ticket niet meer terug en toen ik dit meldde kreeg ik doodleuk te horen dat ze dan niets konden doen. Uiteindelijk kan IK daar niks aan doen dat ze blijkbaar bij het inpakken niet kunnen tellen tot 4!!! Ik eiste geen echte vervanging maar vroeg mij gewoon dit stuk nog te bezorgen. Zelfs dit kon niet. Het is niet de eerste keer dat ik met lidl en het merk Florabest zo vaar. Verleden jaar kocht ik er plastiek tunneltjes en in 2 van de 3 verpakkingen staken de verkeerde buizen. Toen had ik echter wel mijn ticket omdat ik ze onmiddellijk in elkaar wou steken. Indien hier geen...

Heb 3 komkommers gekocht Ze hebben ons 33 komkommers verekend heb het pas thuis ontdekt...

Defect eind november 2014 ophaling voor reparatie 3/12/2014 eerste maal terug gebracht eind jan 2015 wielen er onder uit en niet gerepareerd 2de maal terug gebracht eind feb 2015 en tot onze verbjistering na verwijderen zwarte foli helemaal gemolesteerd en total loss . de compressor ligt intussen in container park als dat de garantie is op een toestel van 243,97€ hou ik het als wekelijkse klant bij lidle voor...

Beste, De mensen in de beenhouwerij zijn super vriendelijk. Niets op aan te merken. Maar de mensen die in de winkel werken amaai... zeer onvriendelijk. Als je een product zoekt en je vraagt het aan de verkoopster dan geven ze je de indruk van... nu moet ik dat hier gaan zoeken. en dan nog maar te zwijgen als je aan de kassa komt. die mensen komen daar precies werken tegen hun goesting werken. als ze je het bedrag zeggen, zeggen ze niet eens alsjeblieft en als je dan je geld geeft niet eens dank u. Geen glimlach, niets! Ik heb zelf een verantwoordelijke functie als ik zo mijn klanten behandel dan heb ik binnen de kortste keren geen klanten meer. Dit is geen momentopname. dit vormt al maanden een...

In een pak Saint Alby crèmepaté vond ik een dun grijs haar van ongeveer 3cm lang. Gegevens verpakking: BE B 717 EG tht 29 maart 2015 lot 245830 EANcode...

Op maandag 23 februari, op kop rayon voor promotieartikelen met affiche vermelding 1+1 gratis voor silan wasverzachter €4.87 i.p.v. €9.74. Op mijn kasticket nr. 0335 242429/02 23/02/2016, werd aangerekend de prijs van €9.74 voor 2 flacons. Waarom al in winkel op 23/02 tegen foldervoorwaarden wanneer nog niet van toepassing? Misleidende verkooptechnieken indien je de folder niet op voorhand gezien...

Geachte ik ben gisteren in jullie filiaal te grembergen geweest , en heb toch wel behoorlijk lang moeten wachten aan de kassa !!! Ik vind tochwel dat jullie personeel het heel wat minder mag uitleggen onder elkaar als ze aan de kassa zitten en wat meer met de klant mag bezig zijn + de vriendelijkheid was ook ver te zoeken nog nie gesproken over de streken dat ze verkopen mij zien jullie in elk geval niet meet terug nu was ik het beu want het is op 2 weken tijd 2 keer gebeurd Mvg : d.s uit berlare...

Ik kocht twee six-packs water bij Lidl Tessenderlo. Geen dure aankoop, maar het gaat ook niet om het geld, eerder om het ongemak. De kapotte dopjes waren in de winkel zelf niet te merken, want je moest de flesjes echt samenpersen vooraleer er water uit de dopjes kwam. Toen ik buitenkwam merkte ik al dat de andere producten in mijn tas nat waren, doordat die producten de flesjes water hadden samengedrukt en veel water was vrijgekomen. Er had duidelijk iets zwaar of iets met een scherpe rand bovenop de flesjes gestaan in de winkel waardoor de dopjes een 'diepe snee' hadden (langs daar kwam het...


Vandaag 19/2/2015 ga ik na mijn werk na vroeger te stoppen op mijn werk 15u naar lidl (weerstandlaan antwerpen) voor een damespyama die vanaf vandaag in aanbieding staat, maar helaas alles was weeral uitverkocht. Als je werkt heb je nooit iets van de aanbieding wat interessant is, wij als werkende mens komen altijd te laat. Graag had ik een oplossing hiervoor gehad van...

Bij het gebruik van de coffee taps waren de eerste twee in orde daarna merkte ik dat alle volgende taps lang de zijde open waren waarbij mijn Senseo machine plokeerde we zullen de taps terug geven aan de winkel waar we ze...

Ik had 1kruidenplantje basilicum mee naar de kassa , geen uitleg van kassierster gekregen dat ik recht had op 1 gratis , maar bij het buitestappen zag ik een groot reclamebord 1e, 1gratis d. met mijn kassa ticket ben ik terug binnen gegaan naar de kassierster met de vermelding dat recht heb op nog een gratis kruidenplantje , en ze wou mij geen geven of mocht er ook geen gaan halen , ben dan boos vertrokken . Kasticketnummer 0929 3235417/02 op 17.02.15 omstreeks 18 u 20 kassa 2 Vriendelijke groet...

Bij ons laatste bezoek aan Lidl Lokeren stond er ook "Sensitive wasverzachter" op ons boodschappenlijst. De wasverzachters stonden in dozen ingepakt in het rek, 4 opeen. Van bovenste 3 dozen waren de flacons "sensitive wasverzachter" uitgenomen, enkel de onderste doos was nog volledig. Om er geen rommelboel van te maken sprak ik een winkelbediende aan om mij enkele flacons van uit de onderste doos te nemen. Die weigerde dat pertinent "omdat anders de dozen wankel gingen staan en dat zij dan de boel weer moest goed zetten, wij moesten maar een andere flacon nemen" dixit de bediende. We merkten op dat we wel "Sensitive wasverzachter" wensten. Haar antwoord was "en toch doe ik het niet" dus discussie gesloten. De betreffende bediende heeft ons nog de ganse tijd in de gaten gehouden opdat wij toch geen flacons uit de onderste doos namen. Onze boodschappenlijst was nog niet half afgewerkt maar wij hebben ons naar de kassa begeven met de artikelen in onze kar en zijn nadiennaar Coruyt...

Heb reed getelefoneerd naar de klantendienst van Lidl aangaande de gratis shoppertas die op 02.02.2015 verscheen op de site, gratis.be Ben al 4 x naar de Lidl in Zemst geweest, die weten van niks. Is het voor e-mails adressen te bekomen of zijn die shoppertassen alleen voor het personeel ???? Vind het niet prettig dat dit een lokmiddel is. Ben goede klant bij Lidl Zemst. 0473 930...

Betreft het aanbieden van de vijzels vanaf 5-02-2015... Vanmiddag omstreeks 11.30h was er in geen omstreken nog één vijzel te bespeuren... Ik ben in 5 Lidls binnen geweest... Leren jullie dat nu echt niet af of moet er nog is ééns eerst serieus wat oproer ontstaan over de handelende praktijken van Lidl... Gewoon om U dood te ergeren, en jullie willen klanten...

Deze week naar de lidl,koop honden en katten eten en nog enkele dingen, ik mag alles met maaltijdcheques betalen. Vandaag terug koop weer hetzelfde, neen een deel maar met maaltijdcheques en een deel cash. Begrijpen wie kan?!? Trouwens ik vind dat hondenvoer ook eten...

In de beenhouwerij van Diksmuide hebben ze nooit genoeg prepare , vandaag reeds al van 17. 06 uur enkel de reclame Italiaans was aanwezig in nog redelijke grote hoeveelheid , en 2 lege schalen van gewone prepare en 1 van de chef als je de beenhouwer die nog aanwezig was vroeg om er bij te maken kon dat niet meer terwijl de winkel in principe open is tot 19 uur Waar is het principe klant is koning gebleven? En dit is niet de eerste. Keer waarom maken ze geen grotere hoeveelheid als dit zo goed verkoopt ?...

Ellenlange wachtrijen aan de kassa, men besluit een extra kassa te openen, bijgevolg veroorzaakt dit een stormloop... Eindelijk is het dan toch aan mij, heb amper 6 stuks in mijn handen, blijkt dat de kassa enkel met BC afrekent. De kassiersters roepen wat naar elkaar hoe dom de klanten toch zijn dat ze dat niet zien! Ze lachen er mee en laten mij doodleuk terug helemaal achteraan aanschuiven... Dit kan echt niet vind ik!!!!! Ik heb mijn gerief achtergelaten, nooit zet ik daar nog een voet binnen!!! Klantvriendelijkheid is...

Wij waren met z'n allen zot van de individuele verpakte petit chokoladekens van jullie bedrijf. Zowel wij als koppel, als de kinderen en de kleinkinderen; tot onze vriendenkring toe waren al overtuigd. Ook om mee te nemen naar het Rusthuis en de bewoners er mee te trakteren was het een elegante, hygiënische manier om hen te trakteren op een chocolaatje. Dus kan u wel begrijpen hoe spijtig we het met z'n allen vinden dat het niet meer in jullie assortiment...

Na lang wachten om de creuset mogen gaan, snel afwassen en gebruiken. Stoofvlees in bereid en laten staan om verder te garen maar help dat deksel begint gewoon te roesten alsook de bovenrand van de pot , jakkes is dat ook in mijn eten gelopen? Dus alles lekker de vuilbak in , pot afgewassen en return 2 store! Veel geld voor slechte...

Als u wil dat de Lidl Lochristi nog bijf bestaan zal er veel moeten veranderen vuil Geen aanvulling onvriendelijk personeel enz.Bv. soep Kania instant bijna geen te vinden, gisteren 17-01-15 was er geen elke te vinden.Bijvullen word bv de zaterdag gedaan als er volk is dan worden de mensen er op gewezen he kan niet passeren op een toon van....... Ik ga er niet meer terug als het daar zo blijft. Vriendelijke groeten van een niet tevreden klant. Albert Bral Mijn tel...

Beste , Deze middag ben ik naar de lidl geweest . Bij het binnengaan ging er een alarm af waarop niemand reageerde . Maar het wel gezien hadden . Na mijn boodschappen bij het buiten gaan ging het alarm weer af . Het is de manier waarop men mij voor de hele winkel zomaar riep en achteraf bezig was met mij dat mij helemaal niet aanstond . Ik heb alles laten zien , ze . zouden mij zelf in een plaats apart mogen bij wijze fouileren hebben . Maar neen in het middel van de uitgang waar al de mensen aan de kassa staan en de mensen aan de beenhouwer staan . Daar moest dat gebeuren , zelfs aan de kassa's deden ze niet voort , gewoon allemaal staren . Ik heb mijn zakinhoud laten zien , mij belachelijk gemaakt met mijn trui binnenste buiten te laten zien , ticketten gezocht in mijn broek ...niets . Ik weet nog altijd niet hoe het komt , ik vind niets . De dag ervoor had ik hetzelfde voorgehad met de zelfde kleding aan in Destelbergen en daar ging het alarm ook af bij het binnengaan . De...

Dit weekend opende onze dochter een nieuwe pot creamy yoghurt aardbei en vond hierbij bovenaan een zwart...

Cocotte...

Geachte Op 05/01/15 omstreeks 15:30 uur was ik in de Lidl te Retie. Ik doe daar dagelijks mijn boodschapen. Alleen vandaag werd ik onvriendelijk behandeld door een van u medewerkster. Een blonde mevr met een staartje omdat ik vroeg of dat er een kassa bij kon want er stond een hele lange rij. Van minstens 11 personen. Deze blonde medewerkster was zeer onbeschoft en zeker niet klant vriendelijk. Ik vond deze mevr zelfs zeer agressief tegen mijn. Ook vind ik zelf dat ze veelste lang wachten om een kassa erbij te roepen, en je hoort de klanten zuchten en klagen. Mischien dat hier rekening meegehouden kan worden. Alvast bedankt en hopelijk word er iets met mijn klacht gedaan. Met vriendelijke groet. Amon....

Kerstavond! Bij het openen van een doos koekjes almond florentines viel het mij direct op dat niet overal evenveel koekjes in de vakjes lagen.Waar er normaal overal 3 per vakje moesten zitten,waren er nu vakjes met 1 en 2 koekjes.Spijtig want ze waren lekker. Ik was wel teleurgesteld.Dit is de eerste keer dat ik zo iets tegen kom bij lidl,en ik ben al lang...

Er is een winkelkar van een dame tegen mijn auto gevlogen, we zagen niet meteen schade. Toen ik thuiskwam auto gepoetst en blijkt dat ik drie blutsen heb. Vraag of ik een papier mocht ophangen met mijn gegevens zodat die dame mij alsnog kan contacteren en dit mocht niet van de verantwoordelijke die op het bureau zat. Personeel was wel super vriendelijk, hoop dat hij het zelf ook eens mag meemaken en ook niet verder geholpen wordt. Dan weet hij eens hoe plezant dat is, maarja hij zal zijn auto wel gratis gekregen hebben om mee rond te rijden van Lidl tot...

Ik heb klachten over de lidl in de voorhavenlaan in Oostende Regelmatig producten die niet voorradig zijn of gewoon niet aangevuld worden of misschien niet besteld worden. Broodnodige zaken zoals azijn, baterijen,groenten, diepvries ... Dan houden ze de zondagen open met de feestperioden. Het personeel zit daar met de vingers te draaien omdat er geen klanten komen. Ik was er wel de zondag morgen maar kon niet vinden wat ik nodig had zoals diepvries kroketten of pomme duchese, waterkers, krab in blik, .... dan maar naar Delaise...

Ik werk in de thuiszorg en ga in deze periode na mijn werkuren met een kerstmuts op ( het is de kerstweek !!) toch een beetje vreugde brengen bij mensen die het zwaar hebben , dit jaar koos ik voor een jonge alleenstaande mama die een zwaar gevecht tegen kanker voert , dus trek ik op dinsdag 23december met mijn kerstmuts naar Lidl linker oever , om dit gezin op wat lekkers en leuks te trakteren , daar wordt ik door de twee kassiersters belachelijk gemaakt , uitgescholden , uitgelachen en ronduit vernederd , ik vroeg hen waarom zij het nodig vonden mij op deze wijze te behandelen en toen werden ze nog grover , en dit in twee volle rijen wachtende aan de kassa in een buurt waar ikzelf woon ik heb me in mijn hele leven nog nooit zo beschaamd gevoeld !!! Terwijl ik alleen maar met een warm hart iets goed wou doen , waar is de klantvriendelijkheid gebleven , is het in uw filialen normaal dat de klanten zonder 1 greintje respect behandeld worden ? Vandaag vrijdag 26 december moest ik...

Mijn bestelling voor kerst waar ik een bevestigingsmail en zelfs een sms voor heb gekregen bleek niet aanwezig er stond wel een naam maar geen aantal. tja daar sta ik dan op kerstavond zonder hoofdgerecht. waarom bellen ze dan niet even? ze zien toch ook dat dat niet...

De bio trostomaten die ik gisteren aankocht waren bij opening van de verpakking reeds bedorven. In St. Agatha-Berchem waar ik meestal ga zijn de actieproducten meestal al uitverkocht of niet in voorraad, ook bij het begin...

Klantonvriendelijke kassier (man) , met de andere kassiers nooit problemen gehad! Echt lomp en onvriendelijk, meerdere keren meegemaakt. En als er maar 1 kassa open is,moet je wel bij hem...

Klantonvriendelijke kassier (man) , met de andere kassiers nooit problemen gehad! Echt lomp en onvriendelijk, meerdere keren meegemaakt. En als er maar 1 kassa open is,moet je wel bij hem...

13 dec 2014 rond 17.30 uur wil ik 23 kersstronken bestellen. Een vriendelijke jongen in de winkel zegt je moet die taarten aan de kassa bestellen Een vriendelijke jonge vrouw aan de kassa zegt je moet die taarten aan verantwoordelijke die in de winkel is bestellen. Na wat wachten en zoeken vraag ik aan vermoedelijk de verantwoordelijke om taarten te bestellen. Zij snauwt bestel ze aan de kassa. Zeer vriendelijke jonge vrouw aan kassa schrijft bestelling op. Ik wil zekerheid en het lijkt best dat ik nog eens langs kom. Bellen kan...

De folder ging gelijk naar de winkel uitverkocht niet binnen...

Nu 2x mandarijnen gekocht waar binnen een week de schimmel op staat. niet op 1 , maar op bijna de helft. Ze liggen niet in de koelkast, maar daar heb ik ze nooit. Dit heb ik nog nooit gehad met mandarijnen....

Highlicht Veiligheidsglas van 68 x 110 x 20 cm Vorige zomer was ik in voormiddag 8u30 bij LidL aan Elisabetlaan te Oostende gestaan om vlug een kast te kopen. Maar bij de opening van supermarkt was al alle verpakking weg. Het kan toch niet. Volgens mijn mening dat Lidl- bedienden voor hun familie of de vrienden opzij zitten. Het is onrechtvaardig vind ik. Daarom zou ik volgende donderdag 18 december a.s. graag een controleur aanwezig en ik...

Kassamedewerker nijpt voeding kapot en smijt geld onvriendelijk terug chapeau normaal geeft ge het geld is het...

Ik vertrok vanmorgen opgewekt naar de lidl om lakens te kopen voor mijn dekbed waren in fleece tot ik in de winkel ariveerde alles was weg ok is goed maar ik kwam aan de kassa en daar stonden zeker 3 dozen en vroeg zijn er dan toch nog waarop iemand antwoorden neen ze zijn op en ik vroeg en die dozen dan zei een mevrouw die zijn allemaal voor mij en mijn fam waarop ik zei hoe kom jij er dan aan ze zei ik werk hier dus als elke werknemer van lidl zoveel zelf koopt krijgen de gewone klanten geen kans om acties te kopen ben zwaar teleur gesteld...

Enorm veel lege dozen in de rekken. Bij een vraag aan de laadpoort (in de winkel) om bepaalde produkten (of ze er nog waren), werd nauwelijks geantwoord. Achter de poort stonden de palletten te wachten. Het was rond 13u (woensdag 3 december 2014), ze liepen er met 4 rond, niks te doen. 1 ging uiteindelijk de kassa doen, daarna kort een...

In de reklame van de 1e week van december staat er een werkvest te koop (doe het zelf week : afgerond € 25) http://www.lidl.be/nl/angebote.htm?action=showDetail&id=8125 Verschillende filialen gedaan en nergens stock .... Ik rij niet op water...

Reclame november waren er fleecedekens van bumba, raar maar waar ben ik maandagmiddag in 3 filialen geweest en nergens geen bumba fleecedeken niet geleverd was het antwoord en wisten ook niet of ze alsnog geleverd gingen...

Vandaag met men zoontje zijn 1ste sinterklaas schoenje gaan ophalen in lidl en was beschaamt het aan te nemen 1 manderijntje met 1 klein chocolaatje beter dan geen sinterklaasactie houden zo men de kinderen niet zo moet teleurstellen. Zelfs de kassabedienster was beschaamd. Ik woon in de straat dus ga meerdere malen per week bij lidl inkopen doen dus ga niet enkel om dat schoentje maar was wel erg verrast, beschaamt en teleyrgesteld voor men zoontje sorry. Groetjes Debruyne...

...

Gisteren opende ik mijn pakje koteletten en merkte op dat ze verkleurd waren en stonken. We hebben ze moeten weggooien ze waren normaal gezien nog goed tot 30 november! Dit is niet de eerste keer dat we vlees moeten weggooien terwijl de houd baarheid datum niet overschreden is. Dat was dan...

Ben op 20 november om 15 uur naar lidl geweest van aalst centrum, was op zoek naar chips, kwam een personeelslid tegen tussen de rekken en vroeg haar waar ik die kon vinden. Ze antwoorde redelijk kortaf, de tweede gang links maar wel op een kwade toon. Een andere klant vroeg waar een bepaalde product stond en dat antwoord was, daar in de rekken, en luid op zei ze tegen aan de mevrouw van de kas, die hebben vandaag geen ogen in hun kop. Daar heb ik wel op gereageerd dat ze wel van ons moet leven dat ze heel arrogant was. beschrijving personeelslid Lidl ; haar blond carre, ongeveer...

Vandaag in lidl oostende stonden we te wachten aan de kassa,komt er een meneer naar ons die vraagt of we eens meegaan naar de bureau daar aangekomen vraag ik wat er er scheelt begint die daar te roepen van het is nu al de 2de week dat jullie die jongen aan de kassa komen uitlachen ik zeg sorry maar dat kan niet zijn ben hier al meer dan een maand niet geweest en de mensen die meezijn wonen zelfs in het binnenland,er was daar geen spreken aan wij vlogen buiten zonder boodschappen,geld uit kar kwijt heb nog juist mijn vlees kunnen grijpen dat ik al betaald had bij buurtslager heel arrogant en wij weten niet over wat dit ging heb al klacht ingediend en we gaan verdere stappen ondernemen al de mensen stonden ons te bekijken toen ie ons zat uit te kafferen een echte schande voor de...

Op 17.11.2014 deden wij een aankoop bij Lidl Scherpenheuvel , er werden 2 Pomelo's aangerekend ipv 2 bergappelsienen. Helaas hebben wij dit slechts bij thuiskomst en nazicht van het ticket gezien. prijsverschil : de prijs van de bergappelsienen herinneren we ons niet meer. 2 x 1.49...

Twee medewerkers van de lidl in leuven sint-maartensdal zijn erg onvriendelijk.aan de kassa express vertraging creeeren.in de weg lopen.koffiekletsen onder mekaar tijdens het bedienen van de kassa.uitdagende,groffe uitspraken naar de...

reeds meerdere malen is de korting niet afgerekend als ook de produkten met een rode stikker aan de kassa weten van niets mensen die hun kasticet niet nakijken doen geen voordeel en als je vraagt weten jullie niet dat dit afgeprijst is krijg je als antwoord we hebben geen...

Lidl Linkeroever, 2050 Antwerpen. Zaakvoerder vind het nodig om zijn zwarte Audi te parkeren op een plaats voorbehouden voor minder validen. Er zijn maar 2 plaatsen voorbehouden voor minder validen. Als de zaakvoerder daar zo graag parkeert, misschien moet ik zijn benen breken om hem een plezier te doen...

Elke donderdag,vrijdag en zelfs zaterdags,toch de dagen dat de meeste mensen hun boodschappen doen dacht ik,staan de rayons er leeg bij?de gangen daarentegen staan vol paletten zodat er bijna geen doorkomen aan is?wanneer je dan aan het personeel vraagt naar een bepaald product,krijg je een sneerent antwoord zoals"er staan 30 paletten ik weet niet waar dat zit en ik weet ook niet wanneer het in de rayon gaat staan"???dit is de laatste twee maanden wekelijks zo in de winkel te Sint Pieters Leeuw,je voelt je als klant zelfs niet welkom in deze winkel alsof we in de weg...

We hebben 3x naar LIDL st;andries geweest , aan medewerker gevraagd, wijn was op komst maar tot heden niks. ONDANKS TOT VANDAAG GROTE REKLAME IN DE RADIO. BORDEAUX SUPERIEUR CHATEAU CAZAT BEAUCHENE 2010 PRIJS 5+1 GRATIS 75CL 5,49 euro DAT IS ECHT...

De reclame van de fleecedekentjes starte maandag. Ik was er maandag om 8u45 na school en er lag helemaal niks van fleecedekentjed. Op de plaatst waar ze zoudel moeten liggen lagen er badjassen. Ik hoorde van andere net hetzelfde dus ik denk dat ze niet in elk filiaal geleverd geweest zijn. Wel heel jammer want ze weten dat dit echt in trek is! En jammer dat het in reclame staat en er dan gewoonweg geen zijn binnen gekomen :/ dit is trouwens niet de eerste keer dat zoiets voorvald in lidl...

Na een lang 1 november w-kend zijn de rekken van de groenten en fruit om16u30 helemaal leeg. Ik heb er een foto van genomen maar kan die helaas hier niet bijvoegen. Elke maandag is dit hetzelfde liedje in het filiaal in Geel. Daarom ging ik eens naar Kasterlee. Helaas hetzelfde verhaal. Blijkbaar had de filiaal assistente niet genoeg besteld. Ik stel voor dat die filiaalassistentes dan mijn boodschappen in de toekomst aan huis leveren, dan hoef ik geen tijd te verspillen aan nutteloos boodschappen doen....

De ene keer wanneer ik aankopen doe mag ik alles betalen met mijn maaltijdcheques (dus ook non-food artikelen) en de ander keer doen ze er moeilijk over..? ik kan begrijpen dat er regels zijn, maar laat deze dan ook opvolgen door elk personeelslid en kassabediende i.p.v. dat je bij de ene wel en de ander niet mag betalen met maaltijdcheques. Om het maar even zo te stellen,, bij de Marokkaanse meiden mag ik altijd alles met maaltijdcheques betalen,, ofwel zijn zij verkeerd bezig of de nieuwe kasbediendes. De manier hoe ze met mij aan de kassa met z'n 4 tegelijk in discussie gingen vond ik allesbehalve een tof. Leuk om een dag zo te beginnen hoor. Met 4 hun gelijk proberen te halen over dat je nooit non-food artikelen met maaltijdcheques mocht betalen, dat dit nooit zo is geweest.. ze hebben me nog net geen leugenaar genoemd ! Toen een ander klant zich ermee moeide en hij de kassabediendes vertelde dat ze hier nooit problemen van hebben gemaakt, en dat dit wel degelijk kon. (non-food...

Beste , Ben een zeer ontevreden en misnoegde klant. Het zit namenlijst zo dat ik mij verheugde over de reclame van wijn monte pulciano abruzzo . Ik heb mij begeven in 5 winkels van Lidl Zaterdag 25/10 wanneer de reclame begon . In iedere winkel waar nog geen klanten waren vertelde ze mij dat boven vernoemde wijn op was 'Waar ik mij zeer de vraag stek over de aanwerzigheid van deze . Ben ee trouwe klant van jullie maar ben zeer ontevreden door zo reclame . Mvg Calcagno...

Op 25.10.2014 heb ik bij Lidl Willebroek een potje kruidenkaas Boursin cuisine gekocht. Een aantal uur later heb ik het geopend en zag ik dat het bovenste plastiekje al gescheurd was en de kaas er voor de helft uitgelepeld was!!!Maar ik kon het niet terugbrengen omdat het kassaticketje al weggegooid was. Een half jaar eerder had ik hetzelfde probleem met een potje yoghurt. Tijdens de Indische weken heb ik een potje yoghurt met aardbei gekocht, die ook al eens geopend was. Deze ervaring vind ik echt niet...

Deze middag bij lidl (wilrijk) geweest ik ben er een vaste klant en alle vaste medewerkers kennen me ook maar de service bij de winkel gaat er enkel maar achteruit dit is nu reeds de 2de maal dat ik een artikel waar normaal een code voor is die ze moeten in tikken eerste maal was cola daar staat de code zelfs vanboven op die ze moeten intikken en vandaag waren het de kookaardappelen waar de kassierster de code weer niet van kende gevolg mocht men zak uit men kar halen werd onmiddelijk uitgemaakt voor een racist om dat zij een bruin huids kleur had en de man achter mij aan de kassa vond men opmerking niet kunnen dat ik zij dat ze haar code's maar moest leren als ik zoiets niet ken dan krijg ik men C4 heb ik gezegt ik vind trouwens ook dat de nederlandse taal van uw personeel heel slecht en ondermaats is belgen werken er bijna niet meer en ik vind trouwens ook niet dat uw personeel zijn klanten zo kan en mag behandelen verder ben ik ook niet te spreken dat ik zag dat op uw zakken...

GEACHTE Vandaag begeef ik mij naar Lidl torhoutse stwg 556 ? Oostende op zaterdag zoals gewoonlijk. Daar neem ik een lampje voor onder een kast, en leg het terug op de voorziene plaats. komt daar een jonge kerel met baard, en zegt mij mormelend, " kunnen ze hier niets op hun plaats laten liggen, ik heb hier niet de ganse dag tijd hoor" . Ik zeg "wablief meneer, heeft u niet goed geslapen misschien,ik heb het terug op zijn plaats gelegd ". waarop hij weg gaat en ondertussen steekt hij zijn middelvinger op. wat voor mij teveel was en de reden is van mijn schrijven. Aan een collega vraag ik zijn naam, blijkt een zekere LEE (man met baard) te zijn, zij bevestigden mij dat hij wel agressief is. ....Dus besluit: dat hij OOK ZO IS met zijn medewerkers. bij de politie krijg je nu daarvoor een...

Beste, Sinds enige tijd is het in de Lidl supermakrt op de Craeybeckxlaan in 2100 Deurne niet meer goed om te winkelen. Reden regelmatig lege rekken er staan wel volle paletten klaar maar nietmand die zich er mee bezig houdt. Vandaag 03/10/14 was er zelfs geen enkel pakje doodgewone smeerboter te vinden in de rekken. Ook de lange rijen aan de kassa zijn zenuwslopend, men doet pas een extra kassa open als het te laat is en er al een lange rij aan 1 kassa staat aan te schuiven. Ook is de winkel zelf niet proper, er ligt overal rommel op de grond zoals plastiek van verrpakkingen de medewerkers lopen er wel voorbij maar doen niet de moeite om zich te bukken en het te vewijderen. Ik weet niet of dit een werkwijze is die Lidl kan promoten of zijn personeel aanleert. Mvg, Een onteverden...

3 bananen wegen bij mij thuis 460 gr en bij Lidl 614 gr Ook mij trostomaten gewicht thuis 550 gr bij Lidl 698 gr Voel me bedodt...

Het handelt over het personeel in de lidl te Tienen. Enkele weken geleden stond ik in de rij aan de kassa toen er plots de ene kassa enkel cash geld afrekende en de andere met bancontact. Dit werd niet aangegeven met een bordje waarop deze tekst geschreven was, maar enkel door het u toe te blaffen wanneer het bijna uw beurt was. Sommige mensen moesten van rij veranderen en naar een andere kassa toegaan. Dan ben ik ook getuige geweest van een oudere dame die ze verkeerd wisselgeld hadden gegeven (kassierster met tattoo liefde overwint alles in het latijn op haar arm) en het was een helse moeite om de arme dame haar juiste wisselgeld terug te geven. Gisteravond stond ik weer in rij toen de kassier riep dat kassa 2 openging, waardoor de mensen achter mij van rij veranderden. Dan weigerden de anderen van de lidl de kassa te openen daar hun werkdag erop zat. Dus kassa 2 ging niet open, waardoor de klanten klaagden. De kassier zei op een erg ruwe toon dan hij niet gezegd had dat de...

Op 8-9-2014 om ongeveer 9.00 was ik klaar met boodschappen doen bij de lidle en reed met mijn volle kar ( groot gezin) naar de kassa. Het werd drukker dus de kassa die net dicht wilde gaan zei: kom nog maar langs hier. Dus ik met mijn volle kar naar daar. Zei ze: ik had het niet tegen u maar tegen die mensen achter u, u kar is te vol. Mijn mond viel open van verbazing en ook de mensen om mij heen zeiden : dit kan toch niet, dit vind ik niet normaal hoor zeiden ze. Ik zei: laat maar, ik ben het gewend, ze zijn hier niet zo vriendelijk, ik begon te lachen en zei dat ik wel in de andere rij ging staan en mijn dag niet liet verpesten. Ik kom ongeveer 2 keer per week bij de lidle en haal voor meestal 80 euro per keer dus dat is 160 euro per week, 640 euro per maand of meer. Een goede klant dus. Ik blijf naar de lidle in Ekeren gaan maar niet van harte. Gewoon geen tijd om naar een andere lidle te rijden. Ze zijn daar altijd onvriendelijk, lopen met een zuur gezicht door de winkel en de...

Beste heb bij jullie een bladzuiger merk flora best gekocht maar nu is de opvangzak kapot waar kan ik een nieuwe kopen en wat kost dat met vriendelijke groeten  ...

Beste Lidl, Ik heb de grastrimmer met accu van florabest maar de mesjes/ snoeiplaatjes gaan erg snel kapot. Nu wil ik nieuwe bestellen bij de Grizly webshop zoals in de gebruiksaanwijzing staat, maar dat is alleen mogelijk voor duitsers. Hoe kom ik nu aan nieuwe zonder dat ik net zoveel moet betalen als een nieuwe grastrimmer? Met vriendelijke...

Bij het eerste gebruik sprong de koekjesspuit volledig uitelkaar. Binnenin is een plastic onderdeel afgebroken. Mijn aankoop dateert van enkele weken geleden en ben niet meer in het bezit van het aankoopbewijs. Aangezien ik niets verkeerd heb gedaan met het toestel en het volledig nieuw was ben ik erg teleurgesteld in de kwaliteit ervan. Kan ik ondanks dat ik het aankoopbewijs niet meer heb toch mijn geld...

Ketting van betreffend toestel moet vervangan...

EEN GROOT TANDWIL V FHE550B2 IK WIL HET ONTVANGEN MAAR HOE EN WAT MOET IK...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Onze koffiekan  van ons koffieapparaat is stuk en zou heel graag vervanging hiervoor hebben. Kunnen wij deze bestellen...