Homepage

Klachten over Lidl?

Heb je klachten over Lidl? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Lidl melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Klantonvriendelijke kassier (man) , met de andere kassiers nooit problemen gehad! Echt lomp en onvriendelijk, meerdere keren meegemaakt. En als er maar 1 kassa open is,moet je wel bij hem...

Klantonvriendelijke kassier (man) , met de andere kassiers nooit problemen gehad! Echt lomp en onvriendelijk, meerdere keren meegemaakt. En als er maar 1 kassa open is,moet je wel bij hem...

13 dec 2014 rond 17.30 uur wil ik 23 kersstronken bestellen. Een vriendelijke jongen in de winkel zegt je moet die taarten aan de kassa bestellen Een vriendelijke jonge vrouw aan de kassa zegt je moet die taarten aan verantwoordelijke die in de winkel is bestellen. Na wat wachten en zoeken vraag ik aan vermoedelijk de verantwoordelijke om taarten te bestellen. Zij snauwt bestel ze aan de kassa. Zeer vriendelijke jonge vrouw aan kassa schrijft bestelling op. Ik wil zekerheid en het lijkt best dat ik nog eens langs kom. Bellen kan...

De folder ging gelijk naar de winkel uitverkocht niet binnen...

Nu 2x mandarijnen gekocht waar binnen een week de schimmel op staat. niet op 1 , maar op bijna de helft. Ze liggen niet in de koelkast, maar daar heb ik ze nooit. Dit heb ik nog nooit gehad met mandarijnen....

Highlicht Veiligheidsglas van 68 x 110 x 20 cm Vorige zomer was ik in voormiddag 8u30 bij LidL aan Elisabetlaan te Oostende gestaan om vlug een kast te kopen. Maar bij de opening van supermarkt was al alle verpakking weg. Het kan toch niet. Volgens mijn mening dat Lidl- bedienden voor hun familie of de vrienden opzij zitten. Het is onrechtvaardig vind ik. Daarom zou ik volgende donderdag 18 december a.s. graag een controleur aanwezig en ik...

Kassamedewerker nijpt voeding kapot en smijt geld onvriendelijk terug chapeau normaal geeft ge het geld is het...

Ik vertrok vanmorgen opgewekt naar de lidl om lakens te kopen voor mijn dekbed waren in fleece tot ik in de winkel ariveerde alles was weg ok is goed maar ik kwam aan de kassa en daar stonden zeker 3 dozen en vroeg zijn er dan toch nog waarop iemand antwoorden neen ze zijn op en ik vroeg en die dozen dan zei een mevrouw die zijn allemaal voor mij en mijn fam waarop ik zei hoe kom jij er dan aan ze zei ik werk hier dus als elke werknemer van lidl zoveel zelf koopt krijgen de gewone klanten geen kans om acties te kopen ben zwaar teleur gesteld...

Enorm veel lege dozen in de rekken. Bij een vraag aan de laadpoort (in de winkel) om bepaalde produkten (of ze er nog waren), werd nauwelijks geantwoord. Achter de poort stonden de palletten te wachten. Het was rond 13u (woensdag 3 december 2014), ze liepen er met 4 rond, niks te doen. 1 ging uiteindelijk de kassa doen, daarna kort een...

In de reklame van de 1e week van december staat er een werkvest te koop (doe het zelf week : afgerond € 25) http://www.lidl.be/nl/angebote.htm?action=showDetail&id=8125 Verschillende filialen gedaan en nergens stock .... Ik rij niet op water...

Reclame november waren er fleecedekens van bumba, raar maar waar ben ik maandagmiddag in 3 filialen geweest en nergens geen bumba fleecedeken niet geleverd was het antwoord en wisten ook niet of ze alsnog geleverd gingen...

Vandaag met men zoontje zijn 1ste sinterklaas schoenje gaan ophalen in lidl en was beschaamt het aan te nemen 1 manderijntje met 1 klein chocolaatje beter dan geen sinterklaasactie houden zo men de kinderen niet zo moet teleurstellen. Zelfs de kassabedienster was beschaamd. Ik woon in de straat dus ga meerdere malen per week bij lidl inkopen doen dus ga niet enkel om dat schoentje maar was wel erg verrast, beschaamt en teleyrgesteld voor men zoontje sorry. Groetjes Debruyne...

...

Gisteren opende ik mijn pakje koteletten en merkte op dat ze verkleurd waren en stonken. We hebben ze moeten weggooien ze waren normaal gezien nog goed tot 30 november! Dit is niet de eerste keer dat we vlees moeten weggooien terwijl de houd baarheid datum niet overschreden is. Dat was dan...

Ben op 20 november om 15 uur naar lidl geweest van aalst centrum, was op zoek naar chips, kwam een personeelslid tegen tussen de rekken en vroeg haar waar ik die kon vinden. Ze antwoorde redelijk kortaf, de tweede gang links maar wel op een kwade toon. Een andere klant vroeg waar een bepaalde product stond en dat antwoord was, daar in de rekken, en luid op zei ze tegen aan de mevrouw van de kas, die hebben vandaag geen ogen in hun kop. Daar heb ik wel op gereageerd dat ze wel van ons moet leven dat ze heel arrogant was. beschrijving personeelslid Lidl ; haar blond carre, ongeveer...

Vandaag in lidl oostende stonden we te wachten aan de kassa,komt er een meneer naar ons die vraagt of we eens meegaan naar de bureau daar aangekomen vraag ik wat er er scheelt begint die daar te roepen van het is nu al de 2de week dat jullie die jongen aan de kassa komen uitlachen ik zeg sorry maar dat kan niet zijn ben hier al meer dan een maand niet geweest en de mensen die meezijn wonen zelfs in het binnenland,er was daar geen spreken aan wij vlogen buiten zonder boodschappen,geld uit kar kwijt heb nog juist mijn vlees kunnen grijpen dat ik al betaald had bij buurtslager heel arrogant en wij weten niet over wat dit ging heb al klacht ingediend en we gaan verdere stappen ondernemen al de mensen stonden ons te bekijken toen ie ons zat uit te kafferen een echte schande voor de...

Op 17.11.2014 deden wij een aankoop bij Lidl Scherpenheuvel , er werden 2 Pomelo's aangerekend ipv 2 bergappelsienen. Helaas hebben wij dit slechts bij thuiskomst en nazicht van het ticket gezien. prijsverschil : de prijs van de bergappelsienen herinneren we ons niet meer. 2 x 1.49...

Twee medewerkers van de lidl in leuven sint-maartensdal zijn erg onvriendelijk.aan de kassa express vertraging creeeren.in de weg lopen.koffiekletsen onder mekaar tijdens het bedienen van de kassa.uitdagende,groffe uitspraken naar de...

reeds meerdere malen is de korting niet afgerekend als ook de produkten met een rode stikker aan de kassa weten van niets mensen die hun kasticet niet nakijken doen geen voordeel en als je vraagt weten jullie niet dat dit afgeprijst is krijg je als antwoord we hebben geen...

Lidl Linkeroever, 2050 Antwerpen. Zaakvoerder vind het nodig om zijn zwarte Audi te parkeren op een plaats voorbehouden voor minder validen. Er zijn maar 2 plaatsen voorbehouden voor minder validen. Als de zaakvoerder daar zo graag parkeert, misschien moet ik zijn benen breken om hem een plezier te doen...

Elke donderdag,vrijdag en zelfs zaterdags,toch de dagen dat de meeste mensen hun boodschappen doen dacht ik,staan de rayons er leeg bij?de gangen daarentegen staan vol paletten zodat er bijna geen doorkomen aan is?wanneer je dan aan het personeel vraagt naar een bepaald product,krijg je een sneerent antwoord zoals"er staan 30 paletten ik weet niet waar dat zit en ik weet ook niet wanneer het in de rayon gaat staan"???dit is de laatste twee maanden wekelijks zo in de winkel te Sint Pieters Leeuw,je voelt je als klant zelfs niet welkom in deze winkel alsof we in de weg...

We hebben 3x naar LIDL st;andries geweest , aan medewerker gevraagd, wijn was op komst maar tot heden niks. ONDANKS TOT VANDAAG GROTE REKLAME IN DE RADIO. BORDEAUX SUPERIEUR CHATEAU CAZAT BEAUCHENE 2010 PRIJS 5+1 GRATIS 75CL 5,49 euro DAT IS ECHT...

De reclame van de fleecedekentjes starte maandag. Ik was er maandag om 8u45 na school en er lag helemaal niks van fleecedekentjed. Op de plaatst waar ze zoudel moeten liggen lagen er badjassen. Ik hoorde van andere net hetzelfde dus ik denk dat ze niet in elk filiaal geleverd geweest zijn. Wel heel jammer want ze weten dat dit echt in trek is! En jammer dat het in reclame staat en er dan gewoonweg geen zijn binnen gekomen :/ dit is trouwens niet de eerste keer dat zoiets voorvald in lidl...

Na een lang 1 november w-kend zijn de rekken van de groenten en fruit om16u30 helemaal leeg. Ik heb er een foto van genomen maar kan die helaas hier niet bijvoegen. Elke maandag is dit hetzelfde liedje in het filiaal in Geel. Daarom ging ik eens naar Kasterlee. Helaas hetzelfde verhaal. Blijkbaar had de filiaal assistente niet genoeg besteld. Ik stel voor dat die filiaalassistentes dan mijn boodschappen in de toekomst aan huis leveren, dan hoef ik geen tijd te verspillen aan nutteloos boodschappen doen....

De ene keer wanneer ik aankopen doe mag ik alles betalen met mijn maaltijdcheques (dus ook non-food artikelen) en de ander keer doen ze er moeilijk over..? ik kan begrijpen dat er regels zijn, maar laat deze dan ook opvolgen door elk personeelslid en kassabediende i.p.v. dat je bij de ene wel en de ander niet mag betalen met maaltijdcheques. Om het maar even zo te stellen,, bij de Marokkaanse meiden mag ik altijd alles met maaltijdcheques betalen,, ofwel zijn zij verkeerd bezig of de nieuwe kasbediendes. De manier hoe ze met mij aan de kassa met z'n 4 tegelijk in discussie gingen vond ik allesbehalve een tof. Leuk om een dag zo te beginnen hoor. Met 4 hun gelijk proberen te halen over dat je nooit non-food artikelen met maaltijdcheques mocht betalen, dat dit nooit zo is geweest.. ze hebben me nog net geen leugenaar genoemd ! Toen een ander klant zich ermee moeide en hij de kassabediendes vertelde dat ze hier nooit problemen van hebben gemaakt, en dat dit wel degelijk kon. (non-food...

Beste , Ben een zeer ontevreden en misnoegde klant. Het zit namenlijst zo dat ik mij verheugde over de reclame van wijn monte pulciano abruzzo . Ik heb mij begeven in 5 winkels van Lidl Zaterdag 25/10 wanneer de reclame begon . In iedere winkel waar nog geen klanten waren vertelde ze mij dat boven vernoemde wijn op was 'Waar ik mij zeer de vraag stek over de aanwerzigheid van deze . Ben ee trouwe klant van jullie maar ben zeer ontevreden door zo reclame . Mvg Calcagno...

Op 25.10.2014 heb ik bij Lidl Willebroek een potje kruidenkaas Boursin cuisine gekocht. Een aantal uur later heb ik het geopend en zag ik dat het bovenste plastiekje al gescheurd was en de kaas er voor de helft uitgelepeld was!!!Maar ik kon het niet terugbrengen omdat het kassaticketje al weggegooid was. Een half jaar eerder had ik hetzelfde probleem met een potje yoghurt. Tijdens de Indische weken heb ik een potje yoghurt met aardbei gekocht, die ook al eens geopend was. Deze ervaring vind ik echt niet...

Deze middag bij lidl (wilrijk) geweest ik ben er een vaste klant en alle vaste medewerkers kennen me ook maar de service bij de winkel gaat er enkel maar achteruit dit is nu reeds de 2de maal dat ik een artikel waar normaal een code voor is die ze moeten in tikken eerste maal was cola daar staat de code zelfs vanboven op die ze moeten intikken en vandaag waren het de kookaardappelen waar de kassierster de code weer niet van kende gevolg mocht men zak uit men kar halen werd onmiddelijk uitgemaakt voor een racist om dat zij een bruin huids kleur had en de man achter mij aan de kassa vond men opmerking niet kunnen dat ik zij dat ze haar code's maar moest leren als ik zoiets niet ken dan krijg ik men C4 heb ik gezegt ik vind trouwens ook dat de nederlandse taal van uw personeel heel slecht en ondermaats is belgen werken er bijna niet meer en ik vind trouwens ook niet dat uw personeel zijn klanten zo kan en mag behandelen verder ben ik ook niet te spreken dat ik zag dat op uw zakken...

GEACHTE Vandaag begeef ik mij naar Lidl torhoutse stwg 556 ? Oostende op zaterdag zoals gewoonlijk. Daar neem ik een lampje voor onder een kast, en leg het terug op de voorziene plaats. komt daar een jonge kerel met baard, en zegt mij mormelend, " kunnen ze hier niets op hun plaats laten liggen, ik heb hier niet de ganse dag tijd hoor" . Ik zeg "wablief meneer, heeft u niet goed geslapen misschien,ik heb het terug op zijn plaats gelegd ". waarop hij weg gaat en ondertussen steekt hij zijn middelvinger op. wat voor mij teveel was en de reden is van mijn schrijven. Aan een collega vraag ik zijn naam, blijkt een zekere LEE (man met baard) te zijn, zij bevestigden mij dat hij wel agressief is. ....Dus besluit: dat hij OOK ZO IS met zijn medewerkers. bij de politie krijg je nu daarvoor een...

Beste, Sinds enige tijd is het in de Lidl supermakrt op de Craeybeckxlaan in 2100 Deurne niet meer goed om te winkelen. Reden regelmatig lege rekken er staan wel volle paletten klaar maar nietmand die zich er mee bezig houdt. Vandaag 03/10/14 was er zelfs geen enkel pakje doodgewone smeerboter te vinden in de rekken. Ook de lange rijen aan de kassa zijn zenuwslopend, men doet pas een extra kassa open als het te laat is en er al een lange rij aan 1 kassa staat aan te schuiven. Ook is de winkel zelf niet proper, er ligt overal rommel op de grond zoals plastiek van verrpakkingen de medewerkers lopen er wel voorbij maar doen niet de moeite om zich te bukken en het te vewijderen. Ik weet niet of dit een werkwijze is die Lidl kan promoten of zijn personeel aanleert. Mvg, Een onteverden...

3 bananen wegen bij mij thuis 460 gr en bij Lidl 614 gr Ook mij trostomaten gewicht thuis 550 gr bij Lidl 698 gr Voel me bedodt...

Het handelt over het personeel in de lidl te Tienen. Enkele weken geleden stond ik in de rij aan de kassa toen er plots de ene kassa enkel cash geld afrekende en de andere met bancontact. Dit werd niet aangegeven met een bordje waarop deze tekst geschreven was, maar enkel door het u toe te blaffen wanneer het bijna uw beurt was. Sommige mensen moesten van rij veranderen en naar een andere kassa toegaan. Dan ben ik ook getuige geweest van een oudere dame die ze verkeerd wisselgeld hadden gegeven (kassierster met tattoo liefde overwint alles in het latijn op haar arm) en het was een helse moeite om de arme dame haar juiste wisselgeld terug te geven. Gisteravond stond ik weer in rij toen de kassier riep dat kassa 2 openging, waardoor de mensen achter mij van rij veranderden. Dan weigerden de anderen van de lidl de kassa te openen daar hun werkdag erop zat. Dus kassa 2 ging niet open, waardoor de klanten klaagden. De kassier zei op een erg ruwe toon dan hij niet gezegd had dat de...

Op 8-9-2014 om ongeveer 9.00 was ik klaar met boodschappen doen bij de lidle en reed met mijn volle kar ( groot gezin) naar de kassa. Het werd drukker dus de kassa die net dicht wilde gaan zei: kom nog maar langs hier. Dus ik met mijn volle kar naar daar. Zei ze: ik had het niet tegen u maar tegen die mensen achter u, u kar is te vol. Mijn mond viel open van verbazing en ook de mensen om mij heen zeiden : dit kan toch niet, dit vind ik niet normaal hoor zeiden ze. Ik zei: laat maar, ik ben het gewend, ze zijn hier niet zo vriendelijk, ik begon te lachen en zei dat ik wel in de andere rij ging staan en mijn dag niet liet verpesten. Ik kom ongeveer 2 keer per week bij de lidle en haal voor meestal 80 euro per keer dus dat is 160 euro per week, 640 euro per maand of meer. Een goede klant dus. Ik blijf naar de lidle in Ekeren gaan maar niet van harte. Gewoon geen tijd om naar een andere lidle te rijden. Ze zijn daar altijd onvriendelijk, lopen met een zuur gezicht door de winkel en de...

Beste heb bij jullie een bladzuiger merk flora best gekocht maar nu is de opvangzak kapot waar kan ik een nieuwe kopen en wat kost dat met vriendelijke groeten  ...

Beste Lidl, Ik heb de grastrimmer met accu van florabest maar de mesjes/ snoeiplaatjes gaan erg snel kapot. Nu wil ik nieuwe bestellen bij de Grizly webshop zoals in de gebruiksaanwijzing staat, maar dat is alleen mogelijk voor duitsers. Hoe kom ik nu aan nieuwe zonder dat ik net zoveel moet betalen als een nieuwe grastrimmer? Met vriendelijke...

Bij het eerste gebruik sprong de koekjesspuit volledig uitelkaar. Binnenin is een plastic onderdeel afgebroken. Mijn aankoop dateert van enkele weken geleden en ben niet meer in het bezit van het aankoopbewijs. Aangezien ik niets verkeerd heb gedaan met het toestel en het volledig nieuw was ben ik erg teleurgesteld in de kwaliteit ervan. Kan ik ondanks dat ik het aankoopbewijs niet meer heb toch mijn geld...

Ketting van betreffend toestel moet vervangan...

EEN GROOT TANDWIL V FHE550B2 IK WIL HET ONTVANGEN MAAR HOE EN WAT MOET IK...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Mijn waterkoker is stuk en ik heb nog garantie, waar moet ik mijnwaterkoker naar toe brengen of komen ze die halen , of hoe werkt dat , ik heb al de telefoon nr gebruikt die in het garantie boekje staat maar die bestaat niet meer .graag meer uitleg aub , ik heb de waterkoker gekocht in heist op den berg bij Lidl etiket nr 60937187 .datum op 22/11/2010 drie jaar waarborg hij lekt als men het water kookt , van onderdelen als men het kookt niet als men er water in doen de blauwe lichtjes branden ook niet meer als men het water kookt...

Onze koffiekan  van ons koffieapparaat is stuk en zou heel graag vervanging hiervoor hebben. Kunnen wij deze bestellen...