Homepage

Klachten over Proximus?

Heb je klachten over Proximus? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Proximus melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Op 24 september is hier in huis geen internet, telefoon en tv; Bij een melding daarvan krijg ik een technieker aan de lijn die gedurende dat gesprek voortdurend zit te lachen. Lacht hij mij dan uit op dat moment of is het daar op het werk zo leuk , Ik kan het niet uitmaken maar het is echt niet aangenaan. Daarnaast moest ik ook vastenstellen dat het zeer lang duurde voor die man kon uitvinden over welke modem het hier ging.Later belde mij een andere medewerking, die was correct, dank...

Een verkoper van proximus haalde mij over met een aantal mooie voorwaarden waaronder een persoonlijke service bij problemen, om over te stappen van telenet en mobistar naar proximus. Nu de contracten getekend zijn en er een probleem opduikt met een door hem geschreven fout document, wordt het nummer niet opgenomen en bij de firma - die zicht als proximus aankondigd - verklaart men dat een verkoper niets kan doen eens de verkoop is gesloten. Misleidende verkoopstechniek !!! Wees voorzichtig !!!...

Blijkbaar heeft proximus onlangs besloten dat de onopgebruikte minuten van een maandelijks abonnement niet meer mogen overgedragen worden. Een schande, er is voor...

Ik bestelde eind juli een i-phone5s na meer dan 10 weken wachten heb ik nog geen toestel ,nu bel ik vandaag voor de zoveelste keer naar de klantendienst en hoor dat ik toch niet in aanmerking kom voor een i-phone met abonnement ,ik vind dit echt schandalig dat je als trouwe klant (meer dan 15jaar)zo behandeld...

Nu 29/09/2014 en nog steeds geen factuur ontvangen. WEL, enkele dagen geleden een paar SMS'en via mijn nummer 0476/301545 dat ik openstaande facturen had .>>weet wel niet met welke referentie te betalen. > op 15/09/2014 is me belooft de factuur op te sturen, NOG steeds niets ontvangen op heden 28/09/2014. Gelieve bijkomende door U voorziene kosten dan ook wel te annuleren .Ik zelf moet toch niet opdraaien voor uw...

Volgens proximus ben ik een abonnement met een externe provider aangegaan..Niet dus...Proximus zet de abonnementsbedragen van die provider op hun eigen factuur....als je belt zeggen ze dat de problemen aangekaart moeten worden bij de externe provider , dat proximus maar enkel doorfactureerd...( om het de klant gemakkelijker te maken ) Omdat deze provider niet reageerd , en ik dus weiger te betale vo iets wat ik niet heb afgesloten , zegt proximus éénzijdig mijn abonnement bij hun op.....Raar want bij proximus zelf heb ik geen schuld , ik heb alle gebruik netjes...

Vorige week zat ik thuis op mijn gsm via wifi een filmpje op youtube te bekijken, zonder dat ik enige waarschuwing heb ontvangen is mijn gsm blijkbaar overgeschakeld op het betalende 3G netwerk en zo werd al mijn krediet (ongeveer 15 euro) in geen tijd tot een saldo van 0.00 euro gebracht. Ik gebruik normaal nooit 3G dus waarom zou ik het plots wel aanzetten. Ik ben al 4 jaar klant van Proximus en ben bij deze teleurgesteld in de service van Proximus. Graag een oplossing voor dit...

Ik heb onlangs mijn abonnement veranderd van Mobistar naar Proximus en vanaf het moment dat ik bij Proximus zat, kon ik niets meer doen. Niet bellen, niet sms'en, .. niets. Ik krijg constant de melding 'registratie sim-kaart mislukt'. Ook als ik probeer te bellen naar Proximus neemt niemand op de klantendienst op....

Ik kon niet meer bellen was al voordien bij de Proximus winkel geweest maar vonden het niet nodig om op te stuuren,nu is het er toch van gekomen vraagt dan om en vervang GSM dat hebben ze niet ik wil dan men oude terug gebruiken maar kheb geen oplader ik vraag er een in de winkel dat hebben ze blijkbaar ook niet en de manier waarop ik aangesproken werd is alles behalve klantvriendelijk. Ik spreek over de winkel in...

Ik kan geen smsen versturen of ontvangen en dit al sinds 4 september 2014. Dit is enkel in mijn woning, vanaf ik 1 straat uit rij, heb ik terug bereik....

Ik wilde de Proximus klantendienst bellen over een factuur. Via het nummer 6000 kreeg ik de melding "onbestaand", tot 2 x toe. Ik belde dan het nr 078 05 60 00 en doorliep tot 3x toe het hele programma, maar de verbinding werd telkens gewoon afgebroken. Tenslotte vond ik op internet het betalend nr 090233020, maar daar duurde wachttijd zo lang dat ik afhaakte. Ik ben veel tijd kwijt en heb nog steeds geen contact gehad. Heel frustrerend ! ...

Ik bel 6000 voor die klacht pas na 10 min muziek krijg ik iemand aan de lijn ik kreeg als antwoord zal u doorverbinden na vijf min muziek halo o k zal u doorverbinden met oplaad kaarten dienst na ong. vijf min werd de verbinding verbroken 7 u later bel ik terug na 10 min muziek halo ok zal u doorverbinden 5 min later met de dienst herlaad kaarten hier kreeg ik als antwoord die 5 euro kan je alleen gebruiken voor internet nog eens gezegd dat ik een herlaad kaart van 15 euro had gekocht en dat het de eerste keer was dat ik het geld niet kon opgebruiken antwoord zo is dat en kan daar niets aan veranderen maar dan krijg ik een sms dat ik 111 met het telefoon nr. van van de persoon die ik wil bellen ik doe dat en krijg van proximus sms dat ze dit niet konden verzenden omdat mijn bel krediet meer dan 1 euro bedroeg ik werd er razend va&n ongelooflijk maar waar...


Ik heb mijn factuur te laat betaald en kan momenteel geen uitgaande oproepen doen. Het is terecht dat dit tijdelijk geblokkeerd wordt. Ik betaal mijn factuur van KBC naar KBC en meld dit, eerst krijg ik iemand aan de telefoon en verbind mij door voor opzegging na discussie, na 10 minuten wachten heb ik opgehangen om later nog eens terug te bellen en van een andere persoon te horen te krijgen dat er geen opzeggingsdienst is. Na wat opzoeken zag ik dat een betaling naar dezelfde bank onmiddelijk zichtbaar is, nog eens gebeld en krijg je het nummer 1927 om naar te bellen, daar kunnen ze het normaal wel zien dat er betaald is.. ondertussen nog geen stap verder, je kan naar dat nummer niet bellen met een afgesloten lijn!...

Ik krijg een rekening gepresenteerd van globway 9966 van 30 euro heb nog nooit van deze dienst gebruik gemaakt ik vraag mij af hoe deze hun zaken regelen maar vind het jammer dat zij zomaar rekeningen versturen in het wilde weg hoop dat zij snel orde op zaken zetten en de juiste personen...

Factuur nr 141800219415 en131802629958. Beste. Mijn docher heeft tweemaal 20 euro betaald voor een dienst die wij niet hebben gevraagd. hoe is dit mogelijk? De betaling is gebeurt ten voordele van : Mobileweb-(cm.nl)  vaaloocomhelp. Hoe is dit te vermijden in de toekomst ? Met vriendelijke groeten. Karine Biva klantenrekening...

Ik krijg een sms aangerekend verstuurd naar 3003 PAratel - wat is dit aub ken ik zelfs...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar all waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Ik heb onlangs een brief gestuurt naar proximus met de vermelding dat ik hierbij een opzegging doe maar ik heb nog geen contakt gehad van jullie .mijn factuur nr is 131801735429 en mijn klantenrekeningis :25374055 .laten jullie wat weten aub...