Homepage

Klachten over Proximus?

Heb je klachten over Proximus? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Proximus melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Hallo Als we een programma opnemen ,dan lopen de minuten verder,we kunnen het niet...

1minutje kreeg ik tot antwoord . Naar 4 minuten kwam mevrouw terug met een ander klant en begon een uitleg te geven over een iPad , mijn vrouw ging naar mevrouw toe vroeg of ze ons eerst kon helpen, dat hat ze belooft. Maar de vrouwen keerde haar rug naar meneer en zij wat is da voor iets . Mijn vrouw heef dit gehoord en is terug gekeerd naar haar met de opmerking dat ze wel beleeft moest blijven, waar op mevrouw in kwade toon begon uitteschelden en met bedrijgin de secretie ons laten buiten zeten . Dit kan gewoon weg niet en wens van deze dame verontschuldigen , zo niet ga ik verder en die ik een klacht in bij de politie voor smaat . Dit is echt ongehoord . Dit alles is gebeurt inwijnegem schopin . Deze feiten zijn gebeurd op 17/11/2014 op maandag . Om 17 u mevrouw was van vreemde origine...

Beste Mijn naam is Henrik Soetaert en ik woon in Menen. Ik ben al jaren klant bij u maar ik heb al enkele maanden problemen met het activeren van mijn abonnement. Al sinds eind september heb ik mijn vorig abonnement stopgezet. Bij dit abonnement had ik gratis na 16u en in het weekend. Ik wou overschakelen naar altijd gratis en 15 euro per maand. Ik ben een vijftal maal naar mijn plaatselijke gsm-winkel geweest maar telkens veranderde niets aan mijn abonnement. Ze dachten altijd dat het in orde kwam de 12e volgende maand maar er veranderde niets. Sinds 16/10 heb ik wel gratis berichten maar ik heb nog steeds geen geld op mijn gsm staan. Hoewel mijn ouders de volledige factuur hebben betaald kan ik nog steeds niet bellen. Ik heb dan gebeld naar proximus zelf en na lang wachten en tamelijk onbeleefd behandelt te zijn zei men dat het een fout is en dat ik pas op 12/12 weer geld krijg. Ondertussen kan ik nog niet bellen, als ik zou veranderen van operator kan ik na 3 dagen weer normaal...

Na 19.00 proberen een hulp te krijgen voor pay en go. Dit omwille van een foute pincode. De pukcode heb ik gevonden maar om mijn pin in te geven lukt dit niet. na 9 maal geprobeert te hebben besloot ik proximus te contacteren. Duurtijd van hulp ongeveer een 30 tal minuten voor ik iemand aan de telefoon kreeg. Gelukkig heb ik een 0800 lijn gebeld, maar er bestaat dus GEEN klantendienst na 19.00u. Ik begrijp niet voor zo een groot bedrijf dat dit in de huidige tijd nog kan. Indien ik vlugger was geholpen had ik zeker een abbonement op een gsm genomen. Nu zie ik mij genoodzaakt om naar een andere gsm dienst over te schakelen nl: telenet, base,.... MAAR ZEKER NIET DIE VAN PROXIMUS. Wat een tijdverspilling voor toch geen hulp te hebben gekregen. Mag mijn kaart weggooien en ook mijn beltegoed. Bedankt...

Ik krijg aanmaningskosten (voor mij zijn aanmaningskosten onbetaalde facturen) voor facturen die enkele (3) dagen te laat zijn betaald. Na telefonisch contact zegt men mij dat ik nog 13€ moet betalen en dat dan alles in orde is. 13€ betaald, na 1 1/2 weekkrijg ik weer aanmaningskosten voor 2x13€, terug gebeld, niets aan te doen, deze 2 maal 13€ zou voor 2 te laat betaalde facturen zijn, waarvan 1 van de maand juli (als je op vakantie bent en je factuur vindt wanneer je thuis komt, betaal je dus ook aanmaningskosten. Werd stopgezet op 03.11.2014. laatste factuur 19.11.2014...

Ik krijg vandaag mijn zoveelste klachtnummer/dossiernummer : 20615594. 20381199 en 14115.000699 zijn voor dezelfde klacht ! Ik wens een technieker VOOR 30/11 of jullie mogen alles komen halen en ik neem...

Ik krijg nu al afgelopen 6 maanden ongeveer, geen facturen meer via post. Daar ik geen meer kreeg, werd ik al enkele keren verwittigt via sms, dat ik mijn facturen niet betaald had. Maar hoe kan je nu facturen betalen, als je plots geen meer krijgt?! Ik heb de klantendienst opgebeld, en die wisten mij te vertellen dat mijn proximus facturen tegenwoordig naar mijn dochter haar e-mail adres gestuurd worden, het e-mailadres die ik tevens doorgegeven heb bij mijn klantengegevens omdat ik zelf geen e-mailadres heb. Mijn vrouw daarentegen, die ook bij proximus geabonneerd is, krijgt wél nog papieren facturen toegestuurd via post. Ik, noch mijn dochter werden ingelicht, laat staan gevraagd dus, over het feit dat mijn facturen nu electronisch zullen worden afgeleverd. Ik vind dit absoluut niet...

Factuur veel te laat opsturen 4 dagen voor vervaldatum. 3 x al proberen te bellen maar nooit nemen ze op. wel u belminuten reken ze wel aan. antwoordt op mail enzo ook al niet. beste is alles doorsturen naar test...

Op 29/10 ben ik in Proximus shop geweest , shopping center St Niklaas. Ik heb gevraagd mijn oproepnummer 0475300020, dat tot dan nog op BVBA Witters Nicole stond, over te zetten op mijn privé naam en adres: Nicole Witters , Zonnestraat 125, 9100 Sint Niklaas. Hierbij heb ik het document van overlaten BVBA aan Artemis, en dus stopzetting van de mijne gevoegd, alsook kopie van mijn identiteitskaart. Kreeg ook sms dat vraag goed ontvangen was. Gisteren kreeg ik van Artemis, dhr Gillis , bericht via LinkedIn dat mijn factuur nu bij hen is toegekomen. Dit is wel degelijk niet de bedoeling ! Ik behoud mijn gsm, en alle facturen moeten op mijn privénaam, nl , Nicole Witters, Zonnestraat 125, 9100 Sint Niklaas....

Na een gsm van 580 euro gekocht te hebben en deze weinig gebruikt was hij na 10 maanden stuk deze gebracht naar de proximus winkel daar dwongen ze mij weer een nieuwe te kopen omdat ik een micro chip heb 3 weken moeten wachten op de nieuwe aangekochte gsm heb ik nooit de sms ontvangen van openstaande en betaalbare fakturen wat gebeurt er vandaag nr afgesloten zeer onpersoonlijk terwijl ik een goede klant ben en altijd op tijd betaal zo ga je niet met klanten...

Proximus adverteert met een internet snelheid van 30Mbps, zelfs met de opmerking '3) 30 Mbps is de surfsnelheid aangeboden aan het merendeel van onze nieuwe klanten.Momenteel kunnen ook al meer dan 1,5 miljoen gezinnen en bedrijven over een verbinding beschikken met een snelheid van 50 Mbps. Afspraak op www.proximus.be/internetsnelheid om de snelheid bij u thuis te kennen.' Dus ik volg de goede raad en blijkt dat ik geen 30 Mbps krijg, ook ben ik niet bij de gelukkigen die 50Mbps krijgen, maar het maximaal haalbare voor mij zou 23.1 Mbps zijn. Het minste wat je kan zeggen is dat de reclame misleidend is. Proximus geeft de indruk dat 30Mbps de minimum snelheid is, je misschien 50 Mbps krijgt, maar nergens staat vermeld dat sommige lijnen maar 23.1 Mbps...

Proximus doet het weer eens, een super actie enkel voor nieuwe klanten. Net zoals de telenet boycot starten wij vandaag een soort gelijke actie voor de trouwe Proximus klant!...

Op zaterdag 22/11/2014 zou men bij mij thuis de decoder komen vervangen tussen 12u30 en 17 u. Om 11u55 stonden ze bij mij aan de deur . Ik was nog niet thuis. Ik kwam om 12 u thuis en de andere persoon met wie ik om 12 u een afspraak had vertelde mij dat ze geweest waren van Proximus en boos weggereden waren. Ik nam onmiddellijk contact op met de technische dienst waar mij men onvriendelijk te woord stond. Ze konden deze mannen niet bereiken zei de man aan de telefoon en ik moest maar een andere afspraak maken want het paste niet in het programma om diezelfde dag nog langs te komen. Ondertussen zit ik al een week zonder digitale televisie.Ik had mij probleem al gemeld van 18/11/14. Ik vind het niet kunnen dat men VOOR het uur van de afspraak ter plaatse komt en dan totaal niet meer komt diezelfde dag...

Finance invest dreigt met huisbezoek en gerechtelijke procedure met correspondentie op verkeerd adres. Eerder bleek al verkeerd klantennummer en legde callcenter na 1 uur gewoon hoorn op de...

Vasten klanten blijkbaar liever kwijt dan rijk . GEEN beloning voor trouwe klanten...

Als ik een sms ticket voor de lijn wil kopen voor de tram in Antwerpen sms dl naar 4884. Ik doe dit met Proximus en krijg sms terug Er is een probleem met het facturatiesysteem van uw provider heb abonnement MTV 15 met mijn vrouw haar gsm ABO Mobistar geen...

TV krijgt weer eens geen signaal ... voor de zoveelste keer al ... internet werkt normaal. Heb gisteren het gratis nummer 0800 22800 gebeld maar het was net voor 22 uur. De dienstdoende hostess rammelde nog net af dat het een complex probleem was, maar de de oplossing via mail doorgezonden werd aan mijn adres, en dat ik zondagochtend ging opgebeld worden door een proximusmedewerker. Heb echter geen mail ontvangen en ook geen proximusmedewerker aan de lijn gehad. Dan zelf terug gebeld en kreeg dan de boodschap dat de diensten maar beschikbaar zijn van ma to vr. Begrijpen wie begrijpen kan ... Service is ver zoek en mijn ontevredenheid stijgt naar een hoger niveau...

Reeds telefonisch kontakt opgenomen maar mijn puntensaldo blijft op nul staan,nochtans zijn mijn betalingen in orde, iets misgelopen? bij voorbaat...

Beste , onlangs kreeg ik een verkkopster van proximus over de vloer met een aantrekkelijk aanbod om van telenet naar proximus over te schakelen . bij de vraag of ik de aansluiting op dezelfde plaats als de huidige telenet aansluiting zou hebben werd positief geantwoord , tevens zou ik over een snellere verbinding kunnen beschikken . eind goed al goed. ik ga in op dit aanbod.er wordt een afspraak gemaakt om de aansluiting te maken . toen de firma die de aansluitng moet verzorgen ter plaatse kwam , bleek dat ze me op de oude koperen aansluiting van een vroeger telefoontoestel gingen aansluiten midden in mijn living het welke ik toen onmiddelijk geweigerd heb.bij nazicht blijkt dat er zelfs nog geen glasvezelkabel voor proximus ligt in onze straat, bij het gesprek met de verkoopster heb ik het bestaan van een glasvezel uitdrukkelijk gevraagd en volgens haar was dit hier geen probleem. ondertussen heb ik al wel facturen ontvangen voor diensten die ik nooit gekregen heb. ik heb...

Bij deze voel ik mij ook in de steek gelaten door Proximus , ook ik wil een SMART TV voor 49 € ,maar omdat ik reeds ook meer dan 15 jaar klant ben krijgen we niets , Maandag zeg ik alle abonnementen op , vaarwel...

We zijn het bue van altijd te moeten telefoneren , het duurt nu al verschijdene maanden . Per dag krijgen we veelvuldig het bericht Geen signaal op ons TV scherm , het is werkelijk vervelend als een film bezig is en het beeld slaat zo 3 tot 4 maal uit , als dat niet verbeterd en er geen oplossing komt , zien we ons verplicht te veranderen van operaiter . Het betreft hier voor het nummer. 09 3366552 op naam van. Van Overmeire...

Door Proximustechnici word centrale beschadigd en verkeerd hersteld. In de hele straat zijn telefoonnummers foutief verbonden en internet ligt geheel stil (voor belgacom). Na melding storing aan herstellende technici, word het euvel niet verholpen. In de namiddag nogmaals melding op 080022500 Techn Dst, beloofte dat 's anderendaags om 800 u zal verholpen worden.Volgens dienstdoende hostess "Promina" is dit onze eigen schuld ! Indien ik mijn eigen telefoonnummer draai met GSM, kom ik bij geburen terecht! 24 u later is euvel nog steeds niet hersteld. We zijn werkzaam in de medische sector en dienen dus steeds bereikbaar te zijn. Prachtige bijstand...

10 november ben ik van telenet overgekomen naar Proximus.Die dag hebben ze alles geïnstalleerd . Ik heb die stap genomen voor de prijs. We zijn nu 11 dagen verder maar NOG STEEDS werkt niet alles. Graag zou ik op een beleefde manier uitgelegd krijgen waarom dit zolang moet duren. Om maar niet te spreken van de onbeleefde manier van uitleg geven bij het vragen om hulp bij...

PROXIMUS Antwerpen, 14/11/2014 Koning Albert II laan 27 1030 Brussel Betreft herinnering openstaand bedrag. Beste, tot mijn grote verwondering kreeg ik onlangs een aanmaning om een zogezegd openstaand bedrag van 72,86 EUR. te betalen. Schijnbaar had Proximus op geen enkele manier rekening gehouden met mijn aangetekend schrijven, mail en telefoon contacten met de klantendienst die ik in loop van de maand april/maart 2014 met jullie had. Het verhaal met mijn klacht i.v.m. de 72,86 EUR. Op 12/02/2014 kocht ik bij het Belgacom Center, Antwerpen Meir een nieuwe Samsung Galaxy Trendlite 8739. Bediende Indra L, installeerde het toestel voor mij . Groot was mijn verassing toen ik mijn volgende Proximus rekening kreeg voor een bedrag zoals hierboven vermeld. Het werd vlug duidelijk dat het internet op mijn toestel al die tijd geactiveerd was zonder dat ik daar als klant iets van wist of wou. Diezelfde dag ben ik naar het Belgacom Center teruggekeerd om dit...

Contact opgenomen daar beweren ze dat mijn abonement werd opgezegd dat ik met een herlaadkaart ging bellen ik heb niks opgezegd of gevraagd om met een herlaadkaart te werken. Ik ben naar de winkel in hasselt geweest en ze kunnen er noks aan doen het zou 48 uur duren eer het zou opgelost zijn . ik zit al 2 dagen zonder gsm en dus niet berijkbaar...

Aangekocht 20/08/2014 Binnengebracht (scherm 1/4 zwart) 7/10/2014 melding op 3/11/2014 geen garantie waarom?? aan koop toestel 140 euro Reparatie 191 euro!!!!! toestel terug 20/11/2014 dus toestel bijna 2 maand weg ...

Toen ik de facturatiedienst belde om uitstel van betaling werd me dat mondeling toegezegd en ik mocht zelfs betalen einde van de maand!Na een sms van proximus om factuur te betalen(nadat ik om uitstel vroeg!)werd mij ,na 2de telefonische oproep van mij,gezegd dat dit niet mogelijk is omdat je maar 1 week uitstel krijgt.Ik wist dat niet!Dus: fout van de werknemer van proximus en daar moet ik nu voor opdraaien want kan niet meer smsen of bellen Ondertussen is de factuur betaald en nog geen activatie tot nu...

Toen ik de facturatiedienst belde om uitstel van betaling werd me dat mondeling toegezegd om te kunnen betalen einde van de maand!Na een sms van proximus om factuur te betalen(nadat ik om uitstel vroeg!)werd mij ,na 2de telefonische oproep van mij,gezegd dat dit niet mogelijk is?Dus: fout van de werknemer van proximus en daar moet ik nu voor opdraaien!Mijn schuld niet!!een belofte is een belofte! Ondertussen is de factuur betaald en nog geen activatie...

Beste , Wij wonen te Drongen Goubaulaan 10. de laatste weken hebben wij enorm veel last van geen signaal tot soms 1 a 2 blokjes ontvangst ...eerder was onze ontvangst zeer goed !! Graag een oplossing of antwoord . M.V.G Erwin Burrick nr: 0477 221...

2 weken terug ingegaan op promotie samsung s5 mini tegen 49 euro met nieuw abbonnement ,na de eerste dag reeds teruggeweest naar belgacom winkel k in kortrijk ,toestel geeft geen teken van leven ,ze hebben het toestel opengemaakt & de battery uitgenomen & teruggeplaatst ,3 dagen later opnieuw & nog eens 5 dagen later hetzelfde probleem ,ze hebben nu het toestel opgestuurd voor herstelling (3weken zou het duren),ondertussen zit ik met een nieuw abbonement dat ik niet kan gebruiken ,toen ik vroeg of dit mischien niet onder garantie valt werd er mij op gewezen dat ik daarvoor een extra verzekering moest afsluiten (46 euro/3 maanden ),ik kan dit echt niet voor mogelijk houden...

Ik laat mijn bericht achter op deze site omdat ik op de website van Proximus niet terecht kan zonder klantennummer. Ik heb vandaag reclame in mijn brievenbus gekregen van Proximus, specifiek op mijn naam en adres. Ik ben echter geen klant bij Proximus, ben dit nooit geweest en ben niet van plan om dit te worden. Ik kan me ook niet herinneren dat ik hier ooit toestemming voor heb gegeven (kleine lettertjes?). Ik zou graag willen weten waar Proximus mijn gegevens vandaag heeft, of deze op een legale manier verkregen zijn en hoe ik me uit hun reclamebestand kan...

Er wordt reclame gemaakt dat nieuwe klanten en klanten die een "pack" hebben, recht hebben op een samsung smart tv. Na een telefoon met een van de telefonistes van Belgacom kregen wij te horen dat wij inderdaad (als trouwe klant reeds 16jaar) recht hebben op deze tv omdat we over een "pack" beschikken. We moesten ons begeven tot de Belgacom winkel wat wij ook gedaan hebben en daar was het antwoord resoluut NEEN !! Wie spreekt nu de waarheid ??? Als trouwe klant voelen wij ons echt in de steek gelaten en NEEN wij willen geen gsm (met abonnement) in de plaats!!...

Beste, sinds jaren ben ik klant bij Proximus, jullie doen nu zoveel reclame maken voor nieuwe klanten maar wat doen jullie voor bestaande klanten, alles wat ik heb van telefoon, televisie en gsm gaat via Proximus, geef mij dan ook eens een tv of een gsm. Groetjes...

Ik kan overal smsen stureb en 4g e.d. gebruiken, maar telkens als ik thuis kom kan ik geen enkele meer van deze voorbeelden.. Ook komt soms "enkel noodoproepen" op mijn gsm.. En dit probleem heb ik enkel wanneer ik in de buurt van mijn huis kom.. Bij ons thuis is alles van Belgacom.. Internet, tv, vaste telefoon,.. Kan dit een storingsbron...

Geachte. Ik heb een klacht over de klantendienst van proximus. Omdat ze mijn gsm toestel aanrekenen. Eerst sluiten ze mijn abonnement af omdat er een reken van juni of juli nog open stond. Dat melden ze mij pas in oktober zonder een aanmaning op te sturen. Dus ik regel die achterstand na niet overdreven 100× te bellen naar hun klantendienst. Iedere keer was het wel een andere uitleg. En nu tot alles goed is krijg ik een factuur opgestuurd te ik mijn toestel moet terug betalen. Omdat iemand van de klantendienst een contractwijziging heeft ingegeven in hun systeem. Maar ik heb hier helemaal niet om gevraagd. Ik heb gevraagd als het mogelijk was om mijn facturen van mijn gsm verbruik en tv/internet samen op 1 factuur te zetten. Heb uitdrukkelijk gevraagd als ik dan het toestel moest terug betalen. Die vrouw wat mij was aan het helpen heeft tegen mij gezegt tot dat zeker kon. En tot ik het toestel niet moest terug betalen. Heb dit zeker 3 a 4 keer gevraagd. En die vrouw van de...

1allo, het prb gaat over een afgesloten abonnement van eind julli waarvoor er nog altijd rekeningen toekwamen we haden al ondertussen60euro bertaald ondertussen dat wij al vanaf eind julli geen abonnement meer hadden ik heb 3 maal contact opgenomen met de bevoegde dienst en kreeg te horen dat ik een creditnota zou ontvangen maar kreeg uiteindelijk weer een rekening.vandaag 19nov heb ik weer contact gehad met een zekere KIM en de belofte gekregen dat ik begin December een creditnota zal ontvangen.P;S. MAAR WAT IK VANDAAG IN DE WINKEL TE GERAARDSBERGEN MOETEN HOREN HEB DAT KAN NIET ZIJN GEWOON UITGELACHEN EN DAAR TER PLAATSE GEEFT HIJ MET IEMAND GEBELT DAT GEWOON LEUK VERTELDE WE STUREN WEL EEN DEURWAARDER SORRY MAAR ZULKE PRAKTIJKEN KUNNEN BIJ NIET EN IK GA DAT IN RUBRIEK LATEN ZETTEN VAN DE KRANT.ALVAST BEDANKT MISNOEGDE...

Beste, Deze namiddag werd ik gecontacteerd omdat ik reeds klant was bij Proximus als ik geen afspraak wou voor eventueel meer uitleg maar ik weigerde legde vriendelijk uit waarom en ik kreeg een ambetant antwoord en bleef onbeschoft...

Beste, Ik heb de oude gsm van mijn man een Black Berry aan mijn dochter gegeven. Nu had ze 36 euro en 4 euro en een beetje op haar Pay and go kaart staan vrijdag. Zondag avond krijgt ze een bericht dat er nog maar 0.30 cent op haar GSm staat. En dit terwijl mijn man de 3G uit had gezet en Wifi gekozen had. Ik ga met deze GSM naar de Belgacom winkel in Neerpelt om de 3G uit te laten zetten op de kaart omdag de GSM toch zonder reden zich zelf terug omzet naar 3G. Dit zou 's middag in orde zijn. Was niet. Dus ik bel rond 14.30 naar Prioximus en die hebben 3G nogmaals uit gezet. 's avonds wilt mijn man terug kijken en er staan nog steeds twee pijltjes te knipperen om 3G te gebruiken. 2 diensten hebben geprobeert 3G af te zetten en hij gaat nu nog steeds op 3G de GSM. Het gaat over het nummer van mijn dochter 0473-59.41.09 Ik vind dit heel vervelend maar wat kunnen we nog doen? Ik ben 40 euro kwijt. En de GSM gaat nog steeds naar 3G. Hopend op een snelle en correcte...

Vorige week zaterdag overschakeling aangevraagd. Nu één week later en 30 gesprekken later is dit nog steeds niet in orde! Al ontelbare keren alle gegevens (sim nummer, gsm nummer, oud klantennummer....) doorgegeven. Telkens wordt beloofd dat het binnen de X-aantal uren in orde komt en dat de "schuld" bij de tegenpartij ligt. Totaal onprofessionele werking van beide...

Vorige week zaterdag overschakeling aangevraagd. Nu één week later en 30 gesprekken later is dit nog steeds niet in orde! Al ontelbare keren alle gegevens (sim nummer, gsm nummer, oud klantennummer....) doorgegeven. Telkens wordt beloofd dat het binnen de X-aantal uren in orde komt en dat de "schuld" bij de tegenpartij ligt. Totaal onprofessionele werking van beide...

Beste, Op donderdag 6 - 7 november ben ik mijn bereikbaarheid verloren, pas op vrijdag 7 november ben ik erachter kunnen komen dat een zekere "Chantal" mijn persoonlijk contactnummer gebruikte nadat vele verwarde persoonlijke contactpersonen mij probeerde te bellen en steeds bij "Chantal" raakten. Nadat het vernemen van dit en al even onbereikbaar te zijn, heb ik naar mijn eigen nummer gebeld en kwam ik niet op mijn persoonlijke voicemail uit maar eerder bij "Chantal". "Chantal" vertelde mij dat ze eerder op donderdag 6 nov. langs de proximuswinkel was geweest om een sim kaartje te kopen. Tenslotte heeft een werknemer van uw instelling mijn persoonlijke informatie gebruikt en overhandigd aan een ander individu ! Tot mijn ergernis is mijn persoonlijke ruimte gebroken door het overhandigen van mijn persoonlijk nummer aan een onbekende waar ik het van belang vind steeds bereikbaar te zijn voor mijn contacten en "Chantal" ongewild mijn abonnement zou kunnen gebruiken waar ik niet...

Ongeveer 1,5j zijn we klant bij proximus....Sindsdien hebben we geen ontvangst of zeer slechte ontvangs, vooral thuis; zowel binnen als buiten. we mogen ons niet verplaatsen met een gsm!! Daar ik zelfstandig ben, kan dit zeker niet...laat ik mijn telefoon nu doorschakelen op een vaste lijn van Telenet, om toch ietswat beter te zijn, en..te kunnen verplaatsen! Dit is voor ons een dubbele kost. Meermaals contact opgenomen.. de ene keer wordt ons beloofd dat er in augustus een nieuwe mast komt...dus begin september bel ik terug..omdat er niets veranderde..hun volgende antwoord; er komt helemaal geen mast, dat plan is al 7j afgeblazen! ik verlies hierdoor klanten en kosten lopen op...technische dienst beweert dat we 100% goed zitten ...en dat wij de enige zijn die geen bereik hebben! We worden dus verschrikkelijk goed geholpen!waarvoor dank!met geduld alleen kan je niet bellen of gebeld worden he!!heb net mijn laatste factuur betaald...zonder bereik wens ik ook geen factuur meer.en...

Ik heb op 10/11/2014 een klacht ingediend dat ik niet tevreden ben over WiFi conectie boven in de slaapkamer . Mijn zoon zit boven op zijn computer. En we wonen hier als 9 jaar en het is de laatste maanden dat we problemen hebben. Ik heb vandaag terug gebeld om te zeggen dat het probleem nog altijd niet opgelost is en ik heb mijn verhaal niet kunnen zeggen want ze hebben de telefoon dicht gelegd ( de technisch dienst) Hoe kan dat ??? We hebben een zaak en als u de klanten zo behandeld dat ben ik genoodzaak om te veranderen . Ik hoop dat het probleem wordt opgelost want ik betaal wel voor die service. Hopend op een gunstig gevolg, teken ik met de meeste hoogachting Van...

Op onze factuur van 5/11/'14 werd 13 euro administratieve kosten aangerekend wegens het te laat betalen van onze factuur. Wij vinden deze kosten wel heel hoog omdat dit de eerste keer is dat ons dit is overkomen. Zou het mogelijk zijn om deze kosten te annuleren of te verminderen? 13 euro is wel een heel hoog bedrag hiervoor. Op deze factuur werd ook 2 x tv op aanvraag aangerekend terwijl wij dit maar 1 x gebruikt hebben. Zou U dit kunnen nakijken a.u.b.? Zou het mogelijk zijn om deze vraag na te kijken en ons een antwoordje te sturen? Met dank bij...

Mijn zoon heeft een pay and go herlaadkaart van proximus en is voor niemand bereikbaar. Hij heeft wel nog voldoende krediet en kan zelf wel bellen en smssen, maar is niet bereikbaar, voor niemand. We krijgen telkens de melding : deze oproep wordt niet...

Battery probleem binnen de 10...

Gewoonweg omdat ik die herinneringsbedragen weiger te betalen, daar wij ook maar pas ons uitkering de 10 van elke maand ontvangen (onmiddellijk wordt Proximus betaalt nog voor de herinneringsbrief in de bus ligt. Maar volgens hen ben ik te laat met mijn betaling en worden de GSM (3) afgesloten ! (Mijn chronische ziekte kan mij fataal worden) Niemand heeft daar een luisterend oor voor. Dan verander ik maar van provider als het niet anders kan ! ...

Een lang verhaal in het kort: De GSM ontvangst in onze woning is vreselijk slecht en ik besluit om er iets aan te doen. Een repeater of booster lijkt na enig onderzoek een goede oplossing. De prijzen schommelen van enkele tientallen tot honderden euro. Ik besluit een goedkope versie via het internet te bestellen, een wilde gok uit vele mogelijkheden. Baat het niet dan schaadt het niet is het moto. Via meerdere contacten met proximus wordt me verzekerd dat er geen probleem is en dat ik zo een repeater mag plaatsen. Er wordt zelfs een dossier aangemaakt en een document wordt mij binnen tien dagen toegestuurd als bewijs van toelating. Na een lange tijd wachten op mijn ontvangstantenne blijkt dat het BIPT ze onderschept en in beslag genomen heeft. ’s Morgens staat dan de gerechtelijke politie aan mijn deur. Ik ben namelijk in het bezit van illegale apparatuur en een mogelijke dealer. Met enorme straffen en een mogelijke huiszoeking boven het hoofd geef ik tegen mijn zin...

De beide GSM toestellen kunnen we niet meer gebruiken. Er werd betaald en een betalingsbelofte gemaakt via het keuzemenu. Verschillende malen probeer ik reeds de klantendienst te bereiken. Na vele ellelange wahtttijden en storende wachtmuziek ben ik het beu. Er werd voorafgaandelijk geen SMS gestuurd of iets dergelijks, voor mijn part kunnen ze den boom...

Geen telefonie thuis en de twee gsm en dat steld me zeer te leur zeker ik nog niet zo lang overgestapt ben en nu geen telfoon de hele dag dat vindt ik niet kunnen...

Ik heb proximus klachtendienst reeds 7 x gebeld om mijn domiciliering in orde te krijgen (6000 nummer) doch lukt het hen niet.Nog steeds krijg ik een mandaat gemaild dat ik enkel moet tekenen maar steeds weer op mijn oud adres!!!!!Mijn huidige facturen zullen waarschijnlijk ook naar het oude adres toegestuurd worden daar ik ELKE maand sms krijg van hen dat ik binnen de 5 dagen moet betalen (zonder dat ik iets in de bus krijg.Een bende onbekwame mensen weken op de klantenkloterij euh sorry het is...

Ik heb voldoende belwaarde op mijn kaart maar krijg al verschillende keren bij een oproep naar een normaal gsm nr te horen dat ik onvoldoende krediet heb op deze oproep te plaatsen... als ik dan probeer te bellen voor een oplossing val ik constant op het automatisch antwoord apparaat waar ik ondertussen al een half uur naar een dom liedje zit te luisteren. Ik heb wel andere dingen te doen...

In oktober heb ik mijn factuur te laat betaald bij proximus. Daardoor werd ik op pay &go kaart overgezet. 3nov is alles betaald. Er werd mij door verschillende operators beloofd dat hij binnen de 24u terug op abonnement ging gaan. 1 operator (vrouw) was echter zeer nors en onbeleefd. Vandaag kreeg ik factuur in bus met bedrag van 230€ voor contractbreuk. Weerom gebeld en weer die norse dame aan telefoon. Mijn openstaande schuld was reeds van de 3e nov betaald dat werd mij ook bevestigd. Nu zei die erg onbeleefde dame dat het te laat was en ik die 230€ moest betalen! De antwoorden die ik nog kreeg waren echt grof! Dit kan toch niet, en ik weiger om dat bedrag te betalen!...

Geachte ,,, Ik heb over een 5 tal weken in de winkel van shopping Wijnegem een iphone 6 willen bestellen daar werd me gezegd dat ik deze online moest bestellen na 6 tal weken kreeg ik eindelijk de kans deze te bestellen daar deze terug in stock was online ,nu blijkt dat het alleen voor nieuwe klanten was!!ik terug naar de winkel gaan horen maar daar het zelfde resultaat! Dus ik heb mijn abonnement direkt opgezegd en ben niet van plan om ooit nog maar een positief woord te zeggen over proximus en hun service naar bestaande klanten toe! Normaal was ik zelfs van plan een duurder abonnement te nemen bij proximus. Alvast bedankt!! Mvg , Serge Van...

Proximus heeft mijn abonnement gewijzigd zonder voorgaand akkoord. Naar aanleiding van de verkeerde factuur heb ik 5 maanden geleden contact opgenomen met Proximus (telefonisch): ze hebben zich verontschuldigd en beloofd het nodige te doen. Na zoweel maanden wordt mijn abonnement volledig geblokkeerd omdat de verkeerde factuur niet betaald werd. Deze factuur is echter nog altijd niet recht getrokken en Proximus blijft onbereikbaar: ellenlange wachttijden van meer dan 45 min, verkeerd gecommuniceerde telefoonnummers en automatische keuzemenu's die geen oplossing bieden als de klant met een echte vraag...

Ook ik wou ingaan op deze actie (dus aankoop van een Samsung S5 min aan €49 + smart abonnement). Maar afgelopen maandag kreeg ik in het Belgacom centrum van Leuven dus te horen dat deze promotie niet voor mij geldt, maar alleen voor nieuwe klanten. Ik was nochtans van plan om mijn abonnement te upgraded (dus een duurder abonnement te nemen). Later op de dag heb ik dan een klacht ingediend via de Proximus website. 's Avonds kreeg ik al een antwoord terug. Daarin stond vermeld dat ik als bestande klant wel recht had op deze promotie. Ik moest dan op de één of andere mail mijn 'bestelling' bevestigen. Eerlijk gezegd was het me niet echt duidelijk hoe ik dit moest doen, dus heb ik maar de optie 'aankoop' op hun website gebruikt. Omdat ik nog geen antwoord heb gekregen, heb ik zojuist naar hen gebeld. Daar kreeg ik weer te horen dat dit aanbod niet voor mij is, daar ik al klant ben, tenzij ik van nr verander. Wat is dat toch voor zever. Dat is mij alleen maar opzadelen met praktische...

Doel : 2 nieuwe GSM nummers via bedrijf inschrijven met elk een Iphone6 toestel (promo voor bedrijven). Hiervoor werd in de winkel te Sint-Niklaas (Stationsstraat) contact opgenomen en zij wisten te vertellen dat dit perfect mogelijk is, alleen hadden zij niet het toestel Iphone6 64Gb op voorraad. Zij stuurden ons naar de winkel te Mortsel (toestel zou wel dezelfde dag moeten afgehaald worden en het contract moeten we in Mortsel afsluiten). In Sint-Niklaas werd wel 1 GSM nummer al overgezet naar Proximus met tariefplan JO Smart+ 75, en toestel Iphone6 16Gb aangekocht voor 129 € - facturatie via onze firma. In Mortsel wist een medewerker te vertellen dat er per dag maar 1 GSMnr kon overgezet worden. De volgende dag (zaterdag) zou dit wel lukken. Zaterdag terug naar de winkel met weer een andere medewerker die wel op de hoogte was van ons bezoek. Na invullen van alle nodige administratie, blijkt nu dat er maar 1 promotie wordt toegestaan per bedrijf. Geen van alle medewerkers was...

Het laatste probleem leek onwezenlijk. De dag na het herstellen van mijn internetverbinding kreeg ik een melding van mijn antivuris dat er een onbekende file (.exe) zich probeerde te instaleren op mijn computer, en dit blijkbaar via de website van Belagcom nu Proximus genoemd. Ondanks dat ik internetverbinding had kon ik niet surfen naar Google. Ik versta nog altijd niet wat er echt gebeurd is!! Dit lijkt mij een veiligheid schending...

Beste Wij hebben thuis een folder op naam gekregen om een gsm (Samsung s5 mini) te kunnen kopen voor 49€. Graag zou ik deze gsm aanschaffen, maar ik krijg te horen via de tel. dat dit enkel voor een nieuw nr is. Wij zijn een gezin en hebben 3 abonnementen bij Proximus. Wij kunnen daar blijkbaar geen aanspraak op maken .We zouden ons abonnement moeten opzeggen en een nieuw nr aanvragen volgens de mevrouw aan de lijn. Wij zijn al een 10tal jaar klant bij Belgacom/Proximus en ben zwaar ontgoogeld dat dit enkel voor een nieuwe gsm nr is. Als ik een nieuw nr moet vragen om van de actie te kunnen genieten ben ik van plan om toch eens bij de concurrentie te gaan luisteren. Hopelijk moet het zover niet komen. mvg...

Deze telefoonlijn is alleen verbonden met de oproepinstallatie in drie verschillende liften waarmee enkel het callcenter van Kone kan bereikt worden indien er een probleem is met de lift .Met deze oproepinstallatie is het dus niet mogelijk om naar andere telefoonnummers te bellen aangezien er geen toetsenbord is. Ik heb dit reeds met een brief gemeld in Nov 2013, maar de firma blijft gewoon verder gesprekken factureren....

Pas na 7 km voorbij Nederlandse grens, Proximus...


Sinds 16 september zit mijn zoon via een uitwisselingsprogamma van de universiteit in Leeds ( Verenigd Koninkrijk om te studeren. Hij heeft steeds een Proximus Pay en Go Smart abt gehad. Sedert enige tijd is dit gewijzigd door jullie diensten na een telefonisch contact met mijn zoon en hebben jullie dit aangepast naar een Pay en Go abt Max. Wij betalen hier maandelijks een vast bedrag per factuur voor van € 15 per overschrijving. Plots merkt mijn zoon in Leeds dat hij geen belwaarde meer heeft op zijn GSM en dat de gestorte bedragen niet meer zichtbaar zijn, dus de bedragen komen niet toe!!! Hierop actie ondernemend naar de Proximus helpdesk via nr 6000 melden ze ons dat de tarieven in het buitenland zodanig hoog zijn dat dit de reden is waarom het gestorte geld al op is. Hierop storten wij via de online heroplaadbeurt van proximus 1 maal extra een bedrag van € 15 en eenmaal een bedrag van € 15,49 ( herlaadcode) met name op dd van 31/10/2014. Deze bedragen + onze maandelijkse...

De decoders in gediend op 24/10 ( zie bewijs ) werd toch nog aangerekend op factuur van 1/11 tot...

De decoders in gediend op 24/10 ( zie bewijs ) werd toch nog aangerekend op factuur van 1/11 tot...

Rond 24/09 gebeld met helpdesk proximus omdat we in onze zaak geen inkomende gesprekken konden ontvangen op draagbare telefoon.De gesprekken gingen rechtstreeks op voicemail die we echter maar 45 min later ontvingen.We zullen u lijn eens testen mijnheer .Na de test :We moeten een technieker sturen.Wij gemeld dat we maar bereikbaar zijn vanaf 17u00.Geen probleem Mijnheer .technieker keurig op afspraak op zaterdag morgen.De technieker:Ik zal een speciale dienst moeten verwittigen want op een vaste lijn ontvangt u het signaal wel.we laten maandag iets weten na 17u00 want anders bent u niet bereikbaar.Op maandag heeft iemand van proximus gebeld om 10u30 op de voicemail.Ik teruggebeld en aan de andere kant van de lijn :we testen u lijn en bellen u terug .NIET DUS.ik 2 dagaen gewacht en teruggebeld.aan da andere kant van de lijn :we testen u lijn en bellen u terug.NIET DUS.ik zelde avond 2uur later teruggebeld.Antwoord:het ticket is gesloten mijnheer!!!We sturen een technieker.technieker...

Vandaag 10/11/2014 om 10u50 kom ik op de inlichtingen , om nieuwe klant te worden, in contact met een dame. Ik vraag haar informatie ivm iPhone promotie op de site. Heb ik haar tot op de site moeten helpen ???? 10x werd gevraagd waar ik dan op geklikt heb en hoe ik het dan gevonden heb. Daarna ... Ahhhh ja, gevonden, tja euhmmm ik vind het ook niet mevr maar wacht even ik zal eens vragen , dan komt ze terug aan de lijn om te zeggen dat het alleen via de site zal gaan waarschijnlijk. Dan vraag ik info ivm mijn bestaande abonnement met andere provider .. Dat kan ze niet zeggen hoor , dan moet je bij die provider zijn hè ... Als ik dan vraag met de nieuwe wet hoeveel maanden je opzeg moet doen ... Madamme welke wet ? Welke wet , zeg gij mij nu eens wat gij daar mee wil , welke wet ?? Zo werd ik aangegaan. En als ik dan zeg , mevrouw wat een onbeleefdheid , ik blijf wel bij mijn provider dan roept ze neen mevrouw , neen zeg mij dan wat gij wil zeggen hè Sorry , maar ik heb dit...

Factuur n° 6431006844 van 6 november 2014 klantnummer 606404353 - op deze factuur is er een bedrag van € 16,87 (inclusief BTW) voor "Diensten aan derden" - werden gecontacteerd door het frauduleuze nummer 090404517 - tegen dit nummer zijn er meerdere klachten (zie...

Geachte heer/mevrouw Op 7 november zijn wij naar een proximus winkel geweest op de bredabaan in Brasschaat. Het ontvangst was heel onvriendelijk. ik heb er een twist 362 telefoon gekocht kreeg geen informatie van hoe het toestel werk. We waren nog van plan om 2 gsm's tekopen van het merk Samsung galaxi S5 mini maar daar ze zo onvriendelijk waren hebben wij deze niet gekocht....

Geachte Mevrouw Heer. In de maand maart hebben we een week geen telefoon gehad en internet in de maand mei het zelfde maar ook geen tv zonder te verwittigen van de werken die plaatsvonden. In september kwamen de opname's voor 30 dagen steeds terug als je die wiste met het gevolg dat je opname's wiste die niet weg mochten op de harde schijf. Wilt u dit wissen ja en er was iets anders gewist. Ik bel hier voor alle weken en ik moet alles afzetten decoders modem en terug opstarten maar dit levert niets op. Ze hebben last van de nieuwe software maar niet overal en de operator moet dan raad vragen aan de expert tegenwoordig. Films die je 10 voor en 30 minuten erna opneemt beginnen soms een uur te laat zo dat je geen einde hebt. Opname's zijn al bezig als je ze bekijkt of je moet al opnemen wat niet moet er voor. Opname's worden niet opgenomen zoals het hoort en zijn we dan kwijt. Met tv replay krijg je die ook niet terug. Fout meldingen met de tv gids zoals volgend progamma van 16 uur TOT...

Op donderdag 30/10 via website Proximus aanbetaling gedaan: 2 x 15 € voor 1 maand onbeperkt SMS-en op GSM van onze beide dochters (doel: bereikbaarheid in de stad). Volgende dag onmogelijk om te SMS-en op 1 toestel. Gebeld en rechtgezet. Volgende dag, zondag zelfde verhaal, geen werking maar nu op GSM van beide dochters. Gemaild, geen reactie. 6 november teruggebeld naar Proximus, gesprek abrupt onderbroken. 7 november teruggebeld, kunnen ons niet helpen......

Proximus beloofd al jaren om een extra zendmast te plaatsen in Dudzele. Deze week vernam ik dat deze er niet komt....

Enkel nieuwe klanten genieten van de kortingen van 20% en kunnen aan een voordelig tarief iPhone 6 bestellen. Klanten die reeds verschillende jaren klant zijn kunnen een schop onder hun kont...

Geachte, Ik heb deze morgen 3 smsen doorgestuurd en geen van allen zijn doorgekomen bij de desbetreffende persoon. 1 om 9u17 1 om 12u23 1 om 12u50, deze zijn zogezegd afgeleverd ? Het is 15u30 en nog steeds zijn deze nog niet doorgegaan en het is niet de eerste keer dat het gebeurd ? GSM Nr.: 0477 847 351 MVG Wynant J....

Geachte, Ik ben Van Hoof Anja en woon te Lebbeke. Vorige maandag ben ik naar de Proximuswinkel in Dendermonde geweest. Ik heb daar voor mijn minderjarige zoon een nieuw toestel(Samsung Galaxy S5) met abonnement(Smart+20) gekocht. Aan mijn oorspronkelijk abonnement mocht niets veranderen en dit heb ik nadrukkelijk gezegd. De verkoopster wijzigde op de computer mijn "Happy Time Mobile" omdat dit verouderd was. Onmiddellijk reageerde ik omdat ik alles wou behouden zoals het nu was. Zij beweerde dat er niets ging veranderen aan mijn abonnement. Ik heb ook niets ondertekend in verband met de wijziging van het abonnement. Vandaag krijg ik per post de papieren van "Bevestiging van uw aanvraag van een wijziging. Ik krijg alle kleuren wanneer ik las dat ik nu "Proximus Easy +15" heb. Dit is in de winkel nooit ter sprake gekomen en ik wil van dit abonnement af. Ik wil heel graag mijn oud abonnement terug en heb hiervoor gebeld naar de klantendienst van Proximus. Zij konden mij niet helpen en...

Zwart op wit overeenkomst GEEN installatiekosten , daarna nog telefonisch overeen gekomen indien instalatiekosten geen overschakeling van telenet naar proximus. eerste afrekening eenmalige kosten108.99 deze vallen allemaal onder instalatie.Er was ons gezegd wij moesten NIKS doen proximus zorgde voor heel de overschakeling. Helemaal niet waar , Krijgen een rekening van abonnement van telenet die nog steeds doorloopt waarvan wij in de waan waren dat proximus alles zou regelen. dubbele kosten!!...

Bij een proximus verkoper en comfort abonnement laten aanpassen naar een smart abonnement. Uitvoering gezien en getekend op 0310214 Op 04112014 blijkt dat mijn abonnement niet is aangepast maar de de rekening van meer dan 40€ wordt wel gepresenteerd voor 50mB terwijl 500m gratis zou moeten zijn. De klantendienst wil na kontakt op 04112014 het abonnement veranderen maar de rekening blijft en wordt niet gecrediteerd. Alle bezwaren worden...

Beste, Wij hebben 2 maand geleden een verhuis aangevraagd van Hulstbaan 52B - 9112 Sinaai naar Hellestraat 16-9112 Sinaai. Nu hierbij 2 maand later, nog steeds niets inorde! Alles wat proximus beloofde daar komt niets van in huis. 1. verkeerd adres genoteerd, daardoor weer 2 weken langer uitgesteld 2. De gewenste technieker had zich gemist van afspraak en kwam daardoor niet opdagen. 3. De Fax lijn 03 772 60 52 werd geistalleerd waarvan die nu niet meer werkt! 4. De Technieker die Proximus stuurde voor te lassen voor vaste lijn 03 772 32 37 heeft 2 keer van datum veranderd 5. De Technieker kwam dan voor "te lassen" die zegt dan dit is mijn werk niet, ik kan hier niets doen. 6 Ondertussen, Weet niemand bij Proximus hoe onze vaste lijn nog moet geinstalleerd worden en bij wie nu de "werken" bij gepland zijn. 7 De doorverbinding die op de vaste lijn staat voor de verhuis te overbruggen is ondertussen 3x uitgezet, waardoor wij onze klanten verliezen doordat ze ons niet kunnen...

Ik heb ontzettend vaak gebeld met proximus om mijn beklag te doen over mijn ontvangst. Elke keer was het iets anders. Mijn sim kaart kapot, het lag aan mijn telefoon, etc. Uiteindelijk had geen bereik maar wel torenhoge rekeningen. Dit kan natuurlijk niet. Mijn abonnement werd steeds aangepast, want ik had een verkeerd abonnement. Dus al die collega's ervoor hadden mij het verkeerde abonnement aangesmeerd. Ik wilde veel kunnen internetten (al die tijd niet gelukt!!!!!!) En een beetje kunnen bellen (niet gelukt, ik had nooit bereik of ik viel tijdens het bellen wel!!!!!). Na het 100ste telefoontje ben ik er dus klaar mee. Dit doorgegeven aan de klantendienst, want ik had al zo vaak gebeld, maar in mijn logboek was dit niet genoteerd. Jullie hebben dus ook niet alle administratieve afhandelingen genoteerd. Vervolgens krijg ik nog een rekening terwijl mijn nieiwe abonnement al 2 maanden loopt. Dus deze administratie van jullie klopt ook niet. Schandalig voor zo'n groot bedrijf. Ik...

Er werd mij 29.6 euro aangerekend voor dienst globway , ik ben geen klant om proximus recht te houden...

Geachte, Heb hulp gevraagd voor de traagheid van mijn draadloze WIFI? DE OPERATOR WAS ZEER ONVRIENDELIJK AAN HET AGRESIEVE TOE ? HEEFT TELEFOON DICHTGEGOOID? Ik ben al jaren klant en dit nog nooit meegemaakt zijn naam is...

Hallo, ik heb nog 5,05euro op mijn gsm staan, maar als ik wil smsse of bellen krijg ik melding om eerst mijn belwaarde op te laden. hoe komt dit?...

Na ontelbare telefoons werd op 25/9 door uw bediende klacht 20217583 opgemaakt. Dezelfde dag werd de klacht afgesloten; blijkbaar zonder oplossing. Op de laatste factuur 6430026206 staat terug, nu voor de zesde x dubbel internet. Internet comfort & Maxi 46,20€ Iedere maand moet ik telefoneren met uw dienst, dan krijg ik wel een creditnota of enkel het niet betwiste bedrag te betalen. In dezelfde brief staat steeds dat " DE BEDRAGEN TERECHT WERDEN AANGEREKEND" en het gaat over een commerciële tussenkomst....

Heb jullie in augustus 3keer aan de lijn gehad voor hulp toen mijn internet plots zelf de hoogte in ging en het bedrag ook..onmiddelijk gebeld om internet af te sluiten....en van waar het kwam...ik moest julie terug bellen als factuur kwam voor eenmalige creditnota....deed ik ..ja madam toch betalen.....na enige discussie en verdere hulp moest ik maar 44euro van jullie betalen en geen 180 euro....vandaag krijg ik een sms...openstaand factuur....onmiddelijk gebeld....ja maaar u had toen die 180 moeten betalen...NEEN ,de collega heeft alles geregeld.....en ik heb vorige maand een factuur gehad met op overschrijving 0euro te betale.....hoe kan ik dan betalingen doen als eerst ik geen factuur krijg met een bedrag.....en twee ze mij zeggen u moet enkel dat betalen.. proximus wil mij geen factuur verzenden...u heeft een sms gehad...wil mij niet hun naam doorgeven met wie ik aan de lijn ben om privacy reden....wil mij geen email zenden als bewijs van gesprek....klant is steeds bedot want...

Signaal valt regelmatig weg , na enkele minuten is dit euvel automatisch...

3x aan de lijn met klachtendienst....elke keer automatisch afgesloten na 10minuten telefoneren (inclusief de wachtijden) nr afgesloten... rekening van juni-juli niet betaald. nooit geen factuur of herinnering gekregen. aug,sept,okt netjes betaald en nu van de ene op de andere dag afgesloten. wist niet da ik een openstaand saldo had! dus als ik het betaalde werd het direct terug aangesloten. betaald, print screen van genomen.... nog eens gebeld.... mevrouw daar kunnen wij niets aan doen........adres staat ook verkeerd nr 15 moet nr 14 zijn.... 3x medegedeeld en nog steeds staat er...

Iedere maand staan er op mijn rekening diensten door derden graag had ik geweten waar dat vandaan komt ben al verschillende keren naar belgacom winkel geweest zonder oplossing ze weten altijd wel iets denk er sterk over na om na meer dan dertig jaar klant de overstap naar uw collegas te...

Gisteren zouden ze die leveren tussen 16 en 21u,om 21u kregen we telefoon dat ze er zouden zijn rond 23u om 21.30u smsje dat ze niet meer zouden komen.Vandaag al mail gestuurd naar proximus en al 2 maal gebeld + al gebeld en gesmst naar nummer die gisteravond belde. Geen reactie,resultaat: iphone bestelt op 23 okt en op 30 okt nog niet in mijn bezit. Mijn geld ben ik wel al kwijt!! Bij telenet heb je uw iphone na 2...

Ik kan van thuis uit geen mail sturen vanuit mijn gewoon mail adres (niet icloud), ik wilde er voor langs de winkel gaan in brasschaat en toen zag ik dat hij de mails vanzelf wel verstuurd had, nu kom ik vanavond thuis en wil terug een mail sturen en lukt dit weer...

Een vage email met beperking in tijd en het mee te brengen materiaal , over het gratis bekomen van een nieuwe modem. Drie maal de belgacomwinkel bezocht, waar alles op is, geen verwittiging aan de ingang de winkel zit vol met wachtende mensen (25 min gewacht)die een modem bijhebben met kabels zonder kabels, want niemand weet wat hij moet binnenbrengen. Uiteindelijk is het een Klant, die de mensen verwittigd, dat er geen modems meer zijn, maar dat er eventueel in de andere belgacomwinkel nog mogelijk voorraad is. Vlug naar de belgacomwinkel in de kapelestraat bij kevin. Gelukt een kunnen bemachtigen. Deze persoon vertelt me dat er een maand gratis optie kan nemen op movie & serie. Wordt geactiveerd. Helaas wordt het wel gefactureerd en moet je de naar klantendienst telefoneren,(080022800) waar het dan na verschillende pogingen, eerste halve maand twee maal gebeld (30 min) en tweede halve maand drie maal gebeld (45 min), wordt afgetrokken over verschillende maanden . Vijf...

Reeds weken hebben wij klachten over het stelselmatig uitvallen van de draadloze internetverbinding van Belgacom / Proximus. We hadden verschillende contacten met de klantendienst. Ook vervingen we de modem naar een nieuwere versie. Vandaag is het slechter dan ooit. De verbinding houdt geen kwartier aan een stuk stand. Printen lukt ook al niet en aangezien wij internetradio hebben, kan hier dus ook geen muziek gespeeld worden. Toen ik hierover melding deed op het nummer 0800 22800 vertelde de man mij dat dit perfect mogelijk is met een draadloze verbinding en dat geen enkele maatschappij een goede constante verbinding kan garanderen. Hij gedroeg zich verder in het gesprek behoorlijk grof. OEPS!? Dit doet voor mij de deur dicht....

Das al enkele keren gebeurt dat er zomaar belwaarde van mijn bel krediet word afgehouden en ik krijg dan berichten van hebt 30 euro videobeelden bekeken terwijl ik van niets weet ik heb natuurlijk die berichten verwijdert stom van mij maar ik denk dat iemand mijn gsm nr gebruikt en mijn toestel is bij belgacom deurne gekocht en is juist 1 jaar oud...

Ik word te pas en te onpas opgebeld door mensen van proximus of die voor proximus werken .ik wil dit absoluut niet meer .Ik ben geen klant bij hun...

Beste: ik ondertekende Dumoulin Sabrina verklaar dat het gsm nummer van mijn man niet correct behandeld is/wordt. Mijn man heeft een BizzSmartTeamXL20 aangevraagd van het begin dat hij overgegaan is van Pay en Go kaart naar abonnement. Dat is toen niet correct behandeld geweest want mijn man had een abonnement gekregen van 10 euro, met daarin zeer weinig optie, mijn man had mij via bericht laten weten dat hij zijn factuur had overschreden; Ik had hem gezegd dat ik er ging voor bellen tot met heden nog altijd niet correct, maar nu hebben ze dat heel gemakkelijk opgelost om het te zetten in het verbruik van internet. In het abonnement van 10euro had mijn man maar iets van 250mg i.p.v. 1gb. Nu met heden blijven ze zeggen dat het mijn man is dat het allemaal opgebruikt heeft terwijl het NIET waar is ik heb alles gezien met mijn eigen ogen. Ik ben al heel lang klant bij jullie ik heb nog nooit die problemen gehad waarom heeft mijn man dan nu wel die problemen dat het niet correct behandeld...

Ik neem mijn laatste dag verlof, want als Proximus techniekers komen kan geen half dagdeel of specifiek uur gegeven worden. Ik zit 10u lang aan huis gekluisterd wachtend op het telefoontje van de technieker. Er komt nooit iemand opdagen en ik wordt niet eens verwittigd. Totaal onbehulpzame klantendient zegt dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken. Ik heb de eerste afspraak 2 weken geleden gemaakt en kan geen verlof meer krijgen. Internet thuis is essentieel voor mijn werk. Komt de technieker ooit nog opdagen of is dit hele spelletje een zieke grap van Proximus? Deze afspraak was zowel via maul als post als sms als telefonisch door jullie bevestigd! Telkens je telefoneert krijg je een ander verhaal te horen en wordt je doorverwezen naar een andere...

Hoe komen die aan dit nummer- schending van de...

Enkele jaren geleden stapten ik en mijn man over van proximus naar mobistar. We hadden meerdere klachten ivm proximus (facturen niet tijdig ontvangen, constant prijsverhogingen, slechte service wat betreft klantendienst enz.). Ondertussen werden wij al meermaals gecontacteerd om terug over te stappen. Wij zijn zeer tevreden bij mobistar en zouden ABSOLUUT niet meer teruggaan naar proximus! Dit hebben we hen ook al meerdere keren duidelijk gemaakt EN we vraagden hen ook al meermaals om ons niet meer te bellen. Zaterdag werd mijn man toch opnieuw gebeld en er werd enorm aangedrongen. Op een bepaald ogenblik zei mijn man "meneer u mag nog zoveel prijsberekeningen doen als u wilt, het antwoord blijft neen", wat de persoon aan de telefoon blijkbaar als uitnodiging zag! "Ok dan stuur ik maandag om 19u iemand langs, doei!" en de verbinding werd verbroken... Deze persoon belde trouwens met een privé-nummer, dus ik kan hem niet contacteren om mee te delen dat ik dit helemaal niet wil! Ik...

Reeds 2,5 dagen zonder bankcontact en internet en geen zicht op...

Ik ben reeds 22 jaar klant bij proximus. ik wil een i phone 6 bestellen en ik zie dat ze acties doen met nieuwe klanten. bij telenet krijgt men gewoon 100 euro korting bijaanschaffing een kong abonnement + aankoop i phone. Ik bel tot 2 keer toe met de melding van de actie bij telenet en met de actie voor nieuwe klanten. Het antwoord was : sorry!!!...

Ik heb al 3 maal het formulier stopzetting contract ingevuld op,de site van proximus maar buiten een paar voicemail berichten dat ze mijn aanvraag niet begrijpen( is een speciaal formulier dus onmogelijk dat ze het niet begrijpen) krijg ik geen enkele reactie of bevestiging. Facturen blijf ik natuurlijk wel krijgen nochtans gebruik ik hun diensten niet...

Gisteren stelde ik per ongeluk door te snel te zijn de replay in voor Proximus digitale tv. Graag zou ik willen dat jullie dit opnieuw deactiveren. Alvast...

Ik krijg, tot vervelens toe, dagelijks meerdere keren reclame van Proximus. Dat er reclame gemaakt wordt kan ik best aanvaarden doch niet zodanig dat het storend gaat...

Gisternamiddag opgebeld door een verkoper van proximus, dringt aan op afspraak technieker, negeert mijn klacht - ik wil overdracht van mijn niet opgebruikte belminuten overbrengen naar de volgende maand. Spreekt niet over prijzen maar blijft aandringen op afspraak technieker, eerst moet ik de afspraak goedkeuren ??????? Einde gesprek vind hij uit dat ik 108 euro betaal ?????? aan abonnement en proximus 20 euro goedkoper !!!!!!!! Voor mij is dit geen verkoop en ik wens geen contact meer te hebben met een proximus verkoper (de 2 X reeds bedrogen gevoeld)...

Ik ben geen klant maar wordt meermaals per jaar telefonisch lastig gevallen door één van hun verkopers....

Wij hebben nooit een factuur of herinnering gekregen en dit wel enkele malen, proximus zegt dat De Post dit fout doet...Wetende dat mijn man onze postbode is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Overschrijving gedaan, maar niet in gestructureerde mededeling, omdat ik de vermelding heb gedaan dat wij nooit factuur of herinnering krijgen!!!!!!Vandaag voor de derde keer gebeld, vorige keer zeiden ze mij dat ze het gingen oplossen adhv mijn bankrekeningnr ....tja dat vinden ze ook niet terug in hun systeem!!!!!!!!!Nu moet ik mijn rekeninguittreksel faxen naar hen (ne fax ja dat heb ik hier zeker in huis!!!) Ik walg van proximus, die aanmaningen blijven sturen!!!!Ze hadden beter destijds hun postzegels gebruikt om mij een factuur op te sturen ipv nu maar aanmaningen te blijven sturen, desondanks ik ze betaald...

Iemand heeft mijn nummer gebruikt en nu moet ik betalen voor een dienst die ik niet gevraagd...

Binnen kan ik niet telefoneren met mijn gsm mijn medebewoners met andere provider kunnen dit wel. Daar ik al jaren klant ben en mijn abonnement in een pakket zit van internet TV en GSM abonnement vraag ik me af wat er scheelt. Bij proximus (belgacom) reeds in de winkel geweest en daar werd mij gezegd dat de masten onvoldoende sterk zijn of te veraf staan.Wat moet ik dan doen ook veranderen van provider met alles? Kaartje ook al in andere telefoon gestopt met hetzelfde...

Een iets meer ingewikkelde procedure, waarbij ik als EIGEN PERSONEEL werkende voor proximus als technieker ook dezelfde weg op moet zoals jullie. In de winkel van sint niklaas proximus 5 maal gebeld om de nr niet om te zetten naar pay and go maar een abonnement... 5 werkdagen om de nr uit het paket te krijgen, nog eens 5 om van pay and go naar abonnement te gaan. Om dan nog maar te zwijgen dat je er geld moet opzetten en zo een maand dubbel betaald!!! Ze spreken niet al te vlot nederlands, tot daar aan toe, maar dan nog dominant optreden als u moet duidelijk spreken of ik leg de lijn dicht, terwijl ik natuurlijk nog bozer werd! Heb gedreigd om naar de concurrentie over te gaan, dan doen ze zogezegd moeite en gaan ze eens horen bij een collega... Aja sorry u moet geduld hebben... Een echte schande is dit! Bij base duurt het 3minuten om te swappen van sim, bij proximus aja het systeem zalt wel doen. ...

Op dinsdag 23 oktober 2014 om 8.58 u kreeg is telefoon van uw medewerker met de vraag of het een goede gelegenheid was. Toen ik antwoorde dat ik niet geïnteresseerd was werd hij brutaal, waarop ik dichtlegde. Hij had nog het lef terug op te bellen, om te zeggen dat beleefdheid niet met de jaren komt ! maar toe mijn echtgenoot het overnam heeft hijzelf dichtgelegd. Deze persoon moet op het matje geroepen worden om deze praktijken te stoppen, zo ga je niet om met mensen. Wij zijn de laatste tijd al veelvuldig opgebeld door jullie wat op stalking begint te lijken, soms meerdere keren op een dag. Maar altijd vriendelijk behandeld. De wijze waarop de persoon deze morgen in gesprek ging KAN NIET !...

Ik moet al van 21 augustus 38,97 euro terug krijgen.We hebben al 10 maal naar het nummer 08822800 gebeld. 5 maal zijn we door verbonden met de boekhouding , ze gingen het dan ineens storten,na 3 dagen zou het op onze rekening staan. Ze gingen het ook zo al 4 maal storten ,waarvan ze 3 keer onze bankrekening gevraagd hebben , de 4 maal zeiden ze dan de bankrekening kenden daar we altijd met een domiciliering betalen. de 5de keer zeiden ze maar mijnheer dat duurt wel zeker 7 werkdagen voor het op de rekening staat.tot hiertoe hebben we nog altijd niets gekregen...

Ik geraakte gedurende een hele tijd niet online. Nadat ik zelf mij bbox omgewisseld had in een verkooppunt is er er later een technieker langsgekomen en bevestigd dat mijn verbindingssnelheid nog lager was dan vroeger en dat ze niet kunnen verhogen en ook geen idee hebben op wat voor termijn. Ze hebben gestabiliseerd op 4,6 mbps en daarmee was de kous af. De dame van de klantendienst heeft me uitdrukkelijk gezegd dat ik gecontacteerd zou worden ivm de faktuur ze gingen kijken of ze tegemoet konden komen zodat ik niet naar telenet hoef over te stappen. Ik hoorde niets en het was vaak moeilijk online te geraken zelfs om mijn fantuur te betalen. Laat staan dat ik dit via de proximus website zou kunnen doen. Deze werkt nog minder dan die van Belgacom vroeger. Ja apps downloaden en dan tot de ontdekking komen dat je ook proximus mobiel diensten moet hebben maakt het toch allemaal moeilijk en amateurachtig.. Ze willen dat iedereen mutimediaal gaat maar je geraakt er niet binnen. Uit welk...

In zelzate wachtebeke moerbeke aan de grens met nederland niet berijkbaar en dat is al maanden ! wat is daar voor de oplssing ? overstappen naar andere provaaider vb mobielstar ?...

Ik werd afgesloten van mijn proximusdiensten na nog geen 2 maanden achterstallige betaling. Had smart55+ abonnement. Op datum van 02/10 heb ik mijn achterstallig saldo van 153.29 euro betaald voor de factuur met datum 13/08, betaalbaar 1 maand later. Heb jullie klantendienst verschillende maal gecontacteerd. Op 3/10 heb ik bevestiging gekregen van dhr Bas Borg dat de achterstallige betaling ontvangen is en dat het bedrag voor de contractbreuk/restwaarde toestel zou geannuleerd worden en dat binnen de 48 u mijn diensten terug actief zouden zijn....Dit was duidelijk nog niet in orde....op 15/10 heb ik na 45 minuten wachten een zekere mevrouw Khadija Alid aan de lijn gehad die me op haar beurt bevestigde mijn status klacht op RESCUE gezet te hebben en weer binnen de 48 u zou gecontacteerd worden Door iemand van de financiële dienst die zou bevestigen dat alles terug zijn normale gang zou gaan en de deurwaarder zou afgezegd worden. Nu, vandaag zaterdag 18/10 - na het wegblijven van...

Ik ben al meer als 10 jaar klant met de firma bij Proximus. Nu zie ik een interessante combinatie IPHONE + abonnement en deze is enkel voor nieuwe klanten. Ik als oude klant voor meer als 20 jaar kan hier niet op intekenen. Dit zet me ernstig tot nadenken over de verdere...

Beste, Ik weet nu niet meer hoe ik de voicemail van dit nr uit zet. Al twee maal 6000 gebeld om dit te vragen. En telkens zou dat binnen de 24 u opgelost zijn. Denk toch dat ze de verkeerde knoppetjes gebruiken in het callcentrum. Kunt U dit eens in orde maken...

Mijn probleem dateert van 19 september en was dringend (zij veranderen dat in 'niet dringend'). Iemand anders had mijn nummer en belde met mijn abonnement. Mijn eigen GSM was geblokkeerd. De reactie hieronder komt nu op 17 oktober!!! Ondertussen is het opgelost na vier keer naar een Proximuswinkel te zijn geweest. Die persoon kon mij echter niet vergoeden. Dit is de klacht die ik een tweede maal indiende bij Proximus (en na ettelijke verklaringen op het nummer 6000 waar ik natuurlijk niet met mijn eigen telefoon kon naar bellen) en het standaard-antwoord. . Geachte mevrouw, geachte heer sonck , We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel mogelijk antwoorden. Hieronder vindt u de informatie in verband met uw aanvraag. Categorie: Mobiele telefonie Betreft: Ik heb een klacht Uw aanvraag: %REQ% Deze e-mail is een automatisch antwoord via onze computersystemen. Reacties op deze e-mail zullen dan ook zonder gevolg blijven. Voor alle verdere vragen kunt...

Probeer mijn schoonmoeder van 80j haar abonnee op te zeggen daar zij er zelf niet meer toe in staat is heb al twee maal gebeld zeggen ze ge moet met paspoort naar een winkel heb ik gedaan krijg ik een nummer om te bellen is die zeer onvriendelijk om dat ik geen nummer heb zij is bij mij komen wonen omdat ze niets meer zelf kan en niets meer begrijpt is dat haar beloning van jaren trouwe klant dat ze nu word leeg gezogen omdat ik het niet krijg op gezegd mag zij al 1jaar rekeningen betalen die niet nodig zijn....

Vorig jaar juli 2013 een wijziging van digitale telefoon terug naar klassieke lijn omwille van voortdurende storingen. In augustus factuur gekregen en gebeld omdat de korting niet verrekend was, creditnota gekregen. Sindsdien korting niet meer toegepast. Om de korting te krijgen moet ik terug een document van mijn werkgever binnenbrengen. Het voorbije jaar kan ik niet meer recupereren. Weer eens teveel betaald...

15/10/2014 nieuwe decoder uit winkel aangesloten storing start niet op !! bellen 080022800 antw .doe dit doe dat zonder resultaat daar men geen uitweg meer vind word ik in geschakeld als technieker vervang kabel en wijzig dat?????? ik bel terug ? dit was rond 12u daar wacht ik nu nog op reeds...

Hallo Mevr. Leroy, Ben al vele jaren klant van Belgacom en sinds kort Proximus. Heb een paar vragen. Hoe kan het dat de telefoon tarieven steeds stijgen en de GSM tarieven steeds dalen. Lijkt wel wat dat de opbrengsten van de GSM gecompenseerd dienen te worden door de vaste telefonie. Heb ook een vraag over de TV. Waarom kan er niet een kanaal aanpassing komen tegen een gereduceerde prijs voor de klanten. Heb niets aan de franstalige zenders daar ik zelf geen frans spreek en versta. Scarlet heeft dit aanbod ook van 28 digitale zenders, met een paar franstalige zenders, wat voor veel klanten al voldoende zou kunnen zijn. Waarom kan Proximus zo een voorstel niet aanbieden aan zijn klanten. Scarlet is toch een dochter van Proximus ? Alles onder een dak zou toch ideaal kunnen zijn. Ook is het vreemd dat er voor bestaande klanten nooit iets gedaan wordt. Alleen als je nieuwe klant wordt krijg je voordelen. Heb dit al vaker gevragen maar nooit een antwoord op gekregen. Zou het...

Geachte, + De oorspronkelijke digibox is geplaatst in de garage. Maar dit is en blijft voor ons geen goede plaats, omdat de muur van de garage vrij dik is. Wij hebben reeds verschillende malen de definitieve verplaatsing van deze oorspronkelijke digibox aan jullie technici gevraagd. Maar de tussenoplossing die werd geinstalleerd is een witte digibox in de salon om zogezegd een versterking te hebben van de wifi verbinding. Dit is echter zonder enig resultaat sinds maanden...Daarbij zijn er in de 2 laatste weken veel meer connectieproblemen met de TV?? Als wij bellen geven de technici een voorlopig antwoord. Dit functioneert dan, maar s'anderendaags niet meer. Wil u toch een antwoord sturen om een afspraak te regelen voor een technicus aan huis die de zaken definitief oplost. Zoniet (en het is niet onze wens) moeten we vragen aan Telenet of zij geen betere service kunnen bieden. U kunt mij bellen op 0470 343588 (Réginald Moreels, echtgenoot) of Françoise (echtgenote):...

Ook ik word bijna wekelijks gebeld door Belgacom/Proximus. Ik heb denk ik ondertussen al 20 keer aangegeven dat ik niet verander, ik ben tevreden waar ik ben. Vriendelijk blijven lukt mij ondertussen niet meer, ik laat ze ook niet meer uitspreken, ik ben het echt kotsbeu! Onlangs had ik er zelfs ééntje aan de lijn die er dan op aandrong mijn man te spreken, toen ik dat weigerde zei ze dan blijf ik bellen tot ik uw man aan de lijn heb...waar halen ze het lef! Nooit of nimmer wordt ik daar nog...

Ik sta reeds sinds 01/09/2014 op deze lijst voor mijn privénummer. Via mijn werk ben ik reeds bij Proximus. Desondanks net nog telefoon gekregen van eveneens een agressieve (dit is normaal in hun wereldje, daar ben ik me bewust van) salesvrouw die mij wil overhalen voor een gesprek om alles over te bekijken en eventueel over te zetten. Toen ik deze lijst aanhaalde, gaf ze enkel als melding dat het ettelijke maanden kon duren alvorens dit van toepassing was. Als IT'er zijnde weet ik dat dit niet klopt. Ze passen hun databases gewoon niet aan. Vervolgens maar een klacht ingediend bij FOD...

Kan de ontvangst verbeterd worden in mijn regio ? T'zou spijtig zijn ,na zovele jaren dat ik van provider zou moeten veranderen . vdg Alexandra Schotsaert 0475 73 37...

Mijn gesprek was niet afgelopen en ze probeert het gesprek te beëindigen met "ja fijne dag" en neergelegd. Ik weet absoluut zeker dat ik zal veranderen over enkele maanden....

Ik krijg telefoon van Proximus (met geblokkeerde nummerwegave). Mijn ontzetting over het verloop van dit gesprek is groot. Ondanks dat ik op een normale vriendelijke manier aangeef dat wij geen interesse hebben, valt deze man mij in de rede en blijft doordrammen dat hij iemand 15-20 minuten langs wil laten komen om te kijken wat er bespaard kan worden. Ik bleef telkens op een normale manier aangeven dat ik dat niet wilde. Vervolgens wil hij weten waar we nu klant zijn en toen ik zei dat ik daar geen antwoord op wilde geven, sloeg de verkoper een agressieve toon aan en heb ik opgehangen. Ze zijn sowiese veels te duur en het werkt ook nog eens voor geen meter, maar buiten dat; door deze agressieve benadering van Proximus zal ik al nooit een klant bij hun willen zijn....

Op 22 september kocht ik een vast telefoontoestel (Twist 451 zwart aan 44,99€). Dit werd reeds diezelfde dag betaald. Het toestel diende via Kiala geleverd te Edingen. Mijn ref is ECA1717964. Herhaaldelijk belde ik reeds om te vragen waar het toestel bleef, uiteindelijk stuurde men mij naar het nr 080099974. Op dit nummer zit een persoon die nauwelijks Nederlands verstaat. Zij ging mij vanochtend terugbellen. Ik wacht nog steeds. Wat voor een service is dat? Behandeld men zo jarenlange klanten? Mijn klantnummer is 6079316551. Ik verwacht een snelle...

Voor de zoveelste keer bellen jullie me ten gepaste en ten ongepaste tijden met hetzelfde verhaal " je was vroeger klant bij ons" we kunnen je goede voorwaarden geven" !!! dit tot zelfs 3 keer in één week, ik ben dit beu, dan nog onbekend bellen met een taalgebruik in het West-Vlaams, kunnen jullie dan niet zien dat ik reeds klant ben van 1976? Ik beloof jullie met de hand op mijn hart. Indien me nog éénmaal word gebeld met de woorden "je was vroeger klant bij ons" dan stap ik gelijk in mijn wagen, schakel over naar Telenet, Orange of base maakt me niet uit wie maar ik stop met Belgacom en Proximus! Hopelijk krijg ik hier snel antwoord over, getekend door totaal ontevreden klant over jullie manier van communiceren! Jos De Donder josdedonder@skynet.be ...

Pay en go smart kaart online herladen waarna ik een bevestiging kreeg dat mijn telefoon is herladen met 10€. Dus ik kan na 16 uur en in het weekend gratis sms'en zenden ... groot is mijn verbazing dat mijn belkrediet verminderd via sms na 16 uur. En dit is niet de eerste keer !!! dag centjes !! bellen naar 6000 levert toch wat op (lang wachten, uw nummer geven, doorschakelen, wachten, uw numergeven,... het zou in orde komen ?... batterij plat : ik hang nu al een uur aan die gsm...). Vanfdaag overkomt me hetzelfde .. dus bellen 6000 ... het enige wat je moet doen is een paar toetsen induwen .. niemand neemt daar nog een telefoon aan bij Belgacom ! Binnen 2 uur zou het krediet op de telefoon moeten staan ?? ben Benieuwd ! ...

Op 24 september is hier in huis geen internet, telefoon en tv; Bij een melding daarvan krijg ik een technieker aan de lijn die gedurende dat gesprek voortdurend zit te lachen. Lacht hij mij dan uit op dat moment of is het daar op het werk zo leuk , Ik kan het niet uitmaken maar het is echt niet aangenaan. Daarnaast moest ik ook vastenstellen dat het zeer lang duurde voor die man kon uitvinden over welke modem het hier ging.Later belde mij een andere medewerking, die was correct, dank...

Een verkoper van proximus haalde mij over met een aantal mooie voorwaarden waaronder een persoonlijke service bij problemen, om over te stappen van telenet en mobistar naar proximus. Nu de contracten getekend zijn en er een probleem opduikt met een door hem geschreven fout document, wordt het nummer niet opgenomen en bij de firma - die zicht als proximus aankondigd - verklaart men dat een verkoper niets kan doen eens de verkoop is gesloten. Misleidende verkoopstechniek !!! Wees voorzichtig !!!...

Blijkbaar heeft proximus onlangs besloten dat de onopgebruikte minuten van een maandelijks abonnement niet meer mogen overgedragen worden. Een schande, er is voor...

Ik bestelde eind juli een i-phone5s na meer dan 10 weken wachten heb ik nog geen toestel ,nu bel ik vandaag voor de zoveelste keer naar de klantendienst en hoor dat ik toch niet in aanmerking kom voor een i-phone met abonnement ,ik vind dit echt schandalig dat je als trouwe klant (meer dan 15jaar)zo behandeld...

Nu 29/09/2014 en nog steeds geen factuur ontvangen. WEL, enkele dagen geleden een paar SMS'en via mijn nummer 0476/301545 dat ik openstaande facturen had .>>weet wel niet met welke referentie te betalen. > op 15/09/2014 is me belooft de factuur op te sturen, NOG steeds niets ontvangen op heden 28/09/2014. Gelieve bijkomende door U voorziene kosten dan ook wel te annuleren .Ik zelf moet toch niet opdraaien voor uw...

Volgens proximus ben ik een abonnement met een externe provider aangegaan..Niet dus...Proximus zet de abonnementsbedragen van die provider op hun eigen factuur....als je belt zeggen ze dat de problemen aangekaart moeten worden bij de externe provider , dat proximus maar enkel doorfactureerd...( om het de klant gemakkelijker te maken ) Omdat deze provider niet reageerd , en ik dus weiger te betale vo iets wat ik niet heb afgesloten , zegt proximus éénzijdig mijn abonnement bij hun op.....Raar want bij proximus zelf heb ik geen schuld , ik heb alle gebruik netjes...

Vorige week zat ik thuis op mijn gsm via wifi een filmpje op youtube te bekijken, zonder dat ik enige waarschuwing heb ontvangen is mijn gsm blijkbaar overgeschakeld op het betalende 3G netwerk en zo werd al mijn krediet (ongeveer 15 euro) in geen tijd tot een saldo van 0.00 euro gebracht. Ik gebruik normaal nooit 3G dus waarom zou ik het plots wel aanzetten. Ik ben al 4 jaar klant van Proximus en ben bij deze teleurgesteld in de service van Proximus. Graag een oplossing voor dit...

Ik heb onlangs mijn abonnement veranderd van Mobistar naar Proximus en vanaf het moment dat ik bij Proximus zat, kon ik niets meer doen. Niet bellen, niet sms'en, .. niets. Ik krijg constant de melding 'registratie sim-kaart mislukt'. Ook als ik probeer te bellen naar Proximus neemt niemand op de klantendienst op....

Ik kon niet meer bellen was al voordien bij de Proximus winkel geweest maar vonden het niet nodig om op te stuuren,nu is het er toch van gekomen vraagt dan om en vervang GSM dat hebben ze niet ik wil dan men oude terug gebruiken maar kheb geen oplader ik vraag er een in de winkel dat hebben ze blijkbaar ook niet en de manier waarop ik aangesproken werd is alles behalve klantvriendelijk. Ik spreek over de winkel in...

Ik kan geen smsen versturen of ontvangen en dit al sinds 4 september 2014. Dit is enkel in mijn woning, vanaf ik 1 straat uit rij, heb ik terug bereik....

Ik wilde de Proximus klantendienst bellen over een factuur. Via het nummer 6000 kreeg ik de melding "onbestaand", tot 2 x toe. Ik belde dan het nr 078 05 60 00 en doorliep tot 3x toe het hele programma, maar de verbinding werd telkens gewoon afgebroken. Tenslotte vond ik op internet het betalend nr 090233020, maar daar duurde wachttijd zo lang dat ik afhaakte. Ik ben veel tijd kwijt en heb nog steeds geen contact gehad. Heel frustrerend ! ...

Ik bel 6000 voor die klacht pas na 10 min muziek krijg ik iemand aan de lijn ik kreeg als antwoord zal u doorverbinden na vijf min muziek halo o k zal u doorverbinden met oplaad kaarten dienst na ong. vijf min werd de verbinding verbroken 7 u later bel ik terug na 10 min muziek halo ok zal u doorverbinden 5 min later met de dienst herlaad kaarten hier kreeg ik als antwoord die 5 euro kan je alleen gebruiken voor internet nog eens gezegd dat ik een herlaad kaart van 15 euro had gekocht en dat het de eerste keer was dat ik het geld niet kon opgebruiken antwoord zo is dat en kan daar niets aan veranderen maar dan krijg ik een sms dat ik 111 met het telefoon nr. van van de persoon die ik wil bellen ik doe dat en krijg van proximus sms dat ze dit niet konden verzenden omdat mijn bel krediet meer dan 1 euro bedroeg ik werd er razend va&n ongelooflijk maar waar...


Ik heb mijn factuur te laat betaald en kan momenteel geen uitgaande oproepen doen. Het is terecht dat dit tijdelijk geblokkeerd wordt. Ik betaal mijn factuur van KBC naar KBC en meld dit, eerst krijg ik iemand aan de telefoon en verbind mij door voor opzegging na discussie, na 10 minuten wachten heb ik opgehangen om later nog eens terug te bellen en van een andere persoon te horen te krijgen dat er geen opzeggingsdienst is. Na wat opzoeken zag ik dat een betaling naar dezelfde bank onmiddelijk zichtbaar is, nog eens gebeld en krijg je het nummer 1927 om naar te bellen, daar kunnen ze het normaal wel zien dat er betaald is.. ondertussen nog geen stap verder, je kan naar dat nummer niet bellen met een afgesloten lijn!...

Ik krijg een rekening gepresenteerd van globway 9966 van 30 euro heb nog nooit van deze dienst gebruik gemaakt ik vraag mij af hoe deze hun zaken regelen maar vind het jammer dat zij zomaar rekeningen versturen in het wilde weg hoop dat zij snel orde op zaken zetten en de juiste personen...

Factuur nr 141800219415 en131802629958. Beste. Mijn docher heeft tweemaal 20 euro betaald voor een dienst die wij niet hebben gevraagd. hoe is dit mogelijk? De betaling is gebeurt ten voordele van : Mobileweb-(cm.nl)  vaaloocomhelp. Hoe is dit te vermijden in de toekomst ? Met vriendelijke groeten. Karine Biva klantenrekening...

Ik krijg een sms aangerekend verstuurd naar 3003 PAratel - wat is dit aub ken ik zelfs...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar all waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Ik heb onlangs een brief gestuurt naar proximus met de vermelding dat ik hierbij een opzegging doe maar ik heb nog geen contakt gehad van jullie .mijn factuur nr is 131801735429 en mijn klantenrekeningis :25374055 .laten jullie wat weten aub...