Homepage

Klachten over Proximus?

Heb je klachten over Proximus? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Proximus melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Op dinsdag 23 oktober 2014 om 8.58 u kreeg is telefoon van uw medewerker met de vraag of het een goede gelegenheid was. Toen ik antwoorde dat ik niet geïnteresseerd was werd hij brutaal, waarop ik dichtlegde. Hij had nog het lef terug op te bellen, om te zeggen dat beleefdheid niet met de jaren komt ! maar toe mijn echtgenoot het overnam heeft hijzelf dichtgelegd. Deze persoon moet op het matje geroepen worden om deze praktijken te stoppen, zo ga je niet om met mensen. Wij zijn de laatste tijd al veelvuldig opgebeld door jullie wat op stalking begint te lijken, soms meerdere keren op een dag. Maar altijd vriendelijk behandeld. De wijze waarop de persoon deze morgen in gesprek ging KAN NIET !...

Ik moet al van 21 augustus 38,97 euro terug krijgen.We hebben al 10 maal naar het nummer 08822800 gebeld. 5 maal zijn we door verbonden met de boekhouding , ze gingen het dan ineens storten,na 3 dagen zou het op onze rekening staan. Ze gingen het ook zo al 4 maal storten ,waarvan ze 3 keer onze bankrekening gevraagd hebben , de 4 maal zeiden ze dan de bankrekening kenden daar we altijd met een domiciliering betalen. de 5de keer zeiden ze maar mijnheer dat duurt wel zeker 7 werkdagen voor het op de rekening staat.tot hiertoe hebben we nog altijd niets gekregen...

Ik geraakte gedurende een hele tijd niet online. Nadat ik zelf mij bbox omgewisseld had in een verkooppunt is er er later een technieker langsgekomen en bevestigd dat mijn verbindingssnelheid nog lager was dan vroeger en dat ze niet kunnen verhogen en ook geen idee hebben op wat voor termijn. Ze hebben gestabiliseerd op 4,6 mbps en daarmee was de kous af. De dame van de klantendienst heeft me uitdrukkelijk gezegd dat ik gecontacteerd zou worden ivm de faktuur ze gingen kijken of ze tegemoet konden komen zodat ik niet naar telenet hoef over te stappen. Ik hoorde niets en het was vaak moeilijk online te geraken zelfs om mijn fantuur te betalen. Laat staan dat ik dit via de proximus website zou kunnen doen. Deze werkt nog minder dan die van Belgacom vroeger. Ja apps downloaden en dan tot de ontdekking komen dat je ook proximus mobiel diensten moet hebben maakt het toch allemaal moeilijk en amateurachtig.. Ze willen dat iedereen mutimediaal gaat maar je geraakt er niet binnen. Uit welk...

In zelzate wachtebeke moerbeke aan de grens met nederland niet berijkbaar en dat is al maanden ! wat is daar voor de oplssing ? overstappen naar andere provaaider vb mobielstar ?...

Ik werd afgesloten van mijn proximusdiensten na nog geen 2 maanden achterstallige betaling. Had smart55+ abonnement. Op datum van 02/10 heb ik mijn achterstallig saldo van 153.29 euro betaald voor de factuur met datum 13/08, betaalbaar 1 maand later. Heb jullie klantendienst verschillende maal gecontacteerd. Op 3/10 heb ik bevestiging gekregen van dhr Bas Borg dat de achterstallige betaling ontvangen is en dat het bedrag voor de contractbreuk/restwaarde toestel zou geannuleerd worden en dat binnen de 48 u mijn diensten terug actief zouden zijn....Dit was duidelijk nog niet in orde....op 15/10 heb ik na 45 minuten wachten een zekere mevrouw Khadija Alid aan de lijn gehad die me op haar beurt bevestigde mijn status klacht op RESCUE gezet te hebben en weer binnen de 48 u zou gecontacteerd worden Door iemand van de financiële dienst die zou bevestigen dat alles terug zijn normale gang zou gaan en de deurwaarder zou afgezegd worden. Nu, vandaag zaterdag 18/10 - na het wegblijven van...

Ik ben al meer als 10 jaar klant met de firma bij Proximus. Nu zie ik een interessante combinatie IPHONE + abonnement en deze is enkel voor nieuwe klanten. Ik als oude klant voor meer als 20 jaar kan hier niet op intekenen. Dit zet me ernstig tot nadenken over de verdere...

Beste, Ik weet nu niet meer hoe ik de voicemail van dit nr uit zet. Al twee maal 6000 gebeld om dit te vragen. En telkens zou dat binnen de 24 u opgelost zijn. Denk toch dat ze de verkeerde knoppetjes gebruiken in het callcentrum. Kunt U dit eens in orde maken...

Mijn probleem dateert van 19 september en was dringend (zij veranderen dat in 'niet dringend'). Iemand anders had mijn nummer en belde met mijn abonnement. Mijn eigen GSM was geblokkeerd. De reactie hieronder komt nu op 17 oktober!!! Ondertussen is het opgelost na vier keer naar een Proximuswinkel te zijn geweest. Die persoon kon mij echter niet vergoeden. Dit is de klacht die ik een tweede maal indiende bij Proximus (en na ettelijke verklaringen op het nummer 6000 waar ik natuurlijk niet met mijn eigen telefoon kon naar bellen) en het standaard-antwoord. . Geachte mevrouw, geachte heer sonck , We hebben uw aanvraag via e-mail goed ontvangen. Onze teams zullen u zo snel mogelijk antwoorden. Hieronder vindt u de informatie in verband met uw aanvraag. Categorie: Mobiele telefonie Betreft: Ik heb een klacht Uw aanvraag: %REQ% Deze e-mail is een automatisch antwoord via onze computersystemen. Reacties op deze e-mail zullen dan ook zonder gevolg blijven. Voor alle verdere vragen kunt...

Probeer mijn schoonmoeder van 80j haar abonnee op te zeggen daar zij er zelf niet meer toe in staat is heb al twee maal gebeld zeggen ze ge moet met paspoort naar een winkel heb ik gedaan krijg ik een nummer om te bellen is die zeer onvriendelijk om dat ik geen nummer heb zij is bij mij komen wonen omdat ze niets meer zelf kan en niets meer begrijpt is dat haar beloning van jaren trouwe klant dat ze nu word leeg gezogen omdat ik het niet krijg op gezegd mag zij al 1jaar rekeningen betalen die niet nodig zijn....

Vorig jaar juli 2013 een wijziging van digitale telefoon terug naar klassieke lijn omwille van voortdurende storingen. In augustus factuur gekregen en gebeld omdat de korting niet verrekend was, creditnota gekregen. Sindsdien korting niet meer toegepast. Om de korting te krijgen moet ik terug een document van mijn werkgever binnenbrengen. Het voorbije jaar kan ik niet meer recupereren. Weer eens teveel betaald...

15/10/2014 nieuwe decoder uit winkel aangesloten storing start niet op !! bellen 080022800 antw .doe dit doe dat zonder resultaat daar men geen uitweg meer vind word ik in geschakeld als technieker vervang kabel en wijzig dat?????? ik bel terug ? dit was rond 12u daar wacht ik nu nog op reeds...

Hallo Mevr. Leroy, Ben al vele jaren klant van Belgacom en sinds kort Proximus. Heb een paar vragen. Hoe kan het dat de telefoon tarieven steeds stijgen en de GSM tarieven steeds dalen. Lijkt wel wat dat de opbrengsten van de GSM gecompenseerd dienen te worden door de vaste telefonie. Heb ook een vraag over de TV. Waarom kan er niet een kanaal aanpassing komen tegen een gereduceerde prijs voor de klanten. Heb niets aan de franstalige zenders daar ik zelf geen frans spreek en versta. Scarlet heeft dit aanbod ook van 28 digitale zenders, met een paar franstalige zenders, wat voor veel klanten al voldoende zou kunnen zijn. Waarom kan Proximus zo een voorstel niet aanbieden aan zijn klanten. Scarlet is toch een dochter van Proximus ? Alles onder een dak zou toch ideaal kunnen zijn. Ook is het vreemd dat er voor bestaande klanten nooit iets gedaan wordt. Alleen als je nieuwe klant wordt krijg je voordelen. Heb dit al vaker gevragen maar nooit een antwoord op gekregen. Zou het...

Geachte, + De oorspronkelijke digibox is geplaatst in de garage. Maar dit is en blijft voor ons geen goede plaats, omdat de muur van de garage vrij dik is. Wij hebben reeds verschillende malen de definitieve verplaatsing van deze oorspronkelijke digibox aan jullie technici gevraagd. Maar de tussenoplossing die werd geinstalleerd is een witte digibox in de salon om zogezegd een versterking te hebben van de wifi verbinding. Dit is echter zonder enig resultaat sinds maanden...Daarbij zijn er in de 2 laatste weken veel meer connectieproblemen met de TV?? Als wij bellen geven de technici een voorlopig antwoord. Dit functioneert dan, maar s'anderendaags niet meer. Wil u toch een antwoord sturen om een afspraak te regelen voor een technicus aan huis die de zaken definitief oplost. Zoniet (en het is niet onze wens) moeten we vragen aan Telenet of zij geen betere service kunnen bieden. U kunt mij bellen op 0470 343588 (Réginald Moreels, echtgenoot) of Françoise (echtgenote):...

Ook ik word bijna wekelijks gebeld door Belgacom/Proximus. Ik heb denk ik ondertussen al 20 keer aangegeven dat ik niet verander, ik ben tevreden waar ik ben. Vriendelijk blijven lukt mij ondertussen niet meer, ik laat ze ook niet meer uitspreken, ik ben het echt kotsbeu! Onlangs had ik er zelfs ééntje aan de lijn die er dan op aandrong mijn man te spreken, toen ik dat weigerde zei ze dan blijf ik bellen tot ik uw man aan de lijn heb...waar halen ze het lef! Nooit of nimmer wordt ik daar nog...

Ik sta reeds sinds 01/09/2014 op deze lijst voor mijn privénummer. Via mijn werk ben ik reeds bij Proximus. Desondanks net nog telefoon gekregen van eveneens een agressieve (dit is normaal in hun wereldje, daar ben ik me bewust van) salesvrouw die mij wil overhalen voor een gesprek om alles over te bekijken en eventueel over te zetten. Toen ik deze lijst aanhaalde, gaf ze enkel als melding dat het ettelijke maanden kon duren alvorens dit van toepassing was. Als IT'er zijnde weet ik dat dit niet klopt. Ze passen hun databases gewoon niet aan. Vervolgens maar een klacht ingediend bij FOD...

Kan de ontvangst verbeterd worden in mijn regio ? T'zou spijtig zijn ,na zovele jaren dat ik van provider zou moeten veranderen . vdg Alexandra Schotsaert 0475 73 37...

Mijn gesprek was niet afgelopen en ze probeert het gesprek te beëindigen met "ja fijne dag" en neergelegd. Ik weet absoluut zeker dat ik zal veranderen over enkele maanden....

Ik krijg telefoon van Proximus (met geblokkeerde nummerwegave). Mijn ontzetting over het verloop van dit gesprek is groot. Ondanks dat ik op een normale vriendelijke manier aangeef dat wij geen interesse hebben, valt deze man mij in de rede en blijft doordrammen dat hij iemand 15-20 minuten langs wil laten komen om te kijken wat er bespaard kan worden. Ik bleef telkens op een normale manier aangeven dat ik dat niet wilde. Vervolgens wil hij weten waar we nu klant zijn en toen ik zei dat ik daar geen antwoord op wilde geven, sloeg de verkoper een agressieve toon aan en heb ik opgehangen. Ze zijn sowiese veels te duur en het werkt ook nog eens voor geen meter, maar buiten dat; door deze agressieve benadering van Proximus zal ik al nooit een klant bij hun willen zijn....

Op 22 september kocht ik een vast telefoontoestel (Twist 451 zwart aan 44,99€). Dit werd reeds diezelfde dag betaald. Het toestel diende via Kiala geleverd te Edingen. Mijn ref is ECA1717964. Herhaaldelijk belde ik reeds om te vragen waar het toestel bleef, uiteindelijk stuurde men mij naar het nr 080099974. Op dit nummer zit een persoon die nauwelijks Nederlands verstaat. Zij ging mij vanochtend terugbellen. Ik wacht nog steeds. Wat voor een service is dat? Behandeld men zo jarenlange klanten? Mijn klantnummer is 6079316551. Ik verwacht een snelle...

Voor de zoveelste keer bellen jullie me ten gepaste en ten ongepaste tijden met hetzelfde verhaal " je was vroeger klant bij ons" we kunnen je goede voorwaarden geven" !!! dit tot zelfs 3 keer in één week, ik ben dit beu, dan nog onbekend bellen met een taalgebruik in het West-Vlaams, kunnen jullie dan niet zien dat ik reeds klant ben van 1976? Ik beloof jullie met de hand op mijn hart. Indien me nog éénmaal word gebeld met de woorden "je was vroeger klant bij ons" dan stap ik gelijk in mijn wagen, schakel over naar Telenet, Orange of base maakt me niet uit wie maar ik stop met Belgacom en Proximus! Hopelijk krijg ik hier snel antwoord over, getekend door totaal ontevreden klant over jullie manier van communiceren! Jos De Donder josdedonder@skynet.be ...

Pay en go smart kaart online herladen waarna ik een bevestiging kreeg dat mijn telefoon is herladen met 10€. Dus ik kan na 16 uur en in het weekend gratis sms'en zenden ... groot is mijn verbazing dat mijn belkrediet verminderd via sms na 16 uur. En dit is niet de eerste keer !!! dag centjes !! bellen naar 6000 levert toch wat op (lang wachten, uw nummer geven, doorschakelen, wachten, uw numergeven,... het zou in orde komen ?... batterij plat : ik hang nu al een uur aan die gsm...). Vanfdaag overkomt me hetzelfde .. dus bellen 6000 ... het enige wat je moet doen is een paar toetsen induwen .. niemand neemt daar nog een telefoon aan bij Belgacom ! Binnen 2 uur zou het krediet op de telefoon moeten staan ?? ben Benieuwd ! ...

Op 24 september is hier in huis geen internet, telefoon en tv; Bij een melding daarvan krijg ik een technieker aan de lijn die gedurende dat gesprek voortdurend zit te lachen. Lacht hij mij dan uit op dat moment of is het daar op het werk zo leuk , Ik kan het niet uitmaken maar het is echt niet aangenaan. Daarnaast moest ik ook vastenstellen dat het zeer lang duurde voor die man kon uitvinden over welke modem het hier ging.Later belde mij een andere medewerking, die was correct, dank...

Een verkoper van proximus haalde mij over met een aantal mooie voorwaarden waaronder een persoonlijke service bij problemen, om over te stappen van telenet en mobistar naar proximus. Nu de contracten getekend zijn en er een probleem opduikt met een door hem geschreven fout document, wordt het nummer niet opgenomen en bij de firma - die zicht als proximus aankondigd - verklaart men dat een verkoper niets kan doen eens de verkoop is gesloten. Misleidende verkoopstechniek !!! Wees voorzichtig !!!...

Blijkbaar heeft proximus onlangs besloten dat de onopgebruikte minuten van een maandelijks abonnement niet meer mogen overgedragen worden. Een schande, er is voor...

Ik bestelde eind juli een i-phone5s na meer dan 10 weken wachten heb ik nog geen toestel ,nu bel ik vandaag voor de zoveelste keer naar de klantendienst en hoor dat ik toch niet in aanmerking kom voor een i-phone met abonnement ,ik vind dit echt schandalig dat je als trouwe klant (meer dan 15jaar)zo behandeld...

Nu 29/09/2014 en nog steeds geen factuur ontvangen. WEL, enkele dagen geleden een paar SMS'en via mijn nummer 0476/301545 dat ik openstaande facturen had .>>weet wel niet met welke referentie te betalen. > op 15/09/2014 is me belooft de factuur op te sturen, NOG steeds niets ontvangen op heden 28/09/2014. Gelieve bijkomende door U voorziene kosten dan ook wel te annuleren .Ik zelf moet toch niet opdraaien voor uw...

Volgens proximus ben ik een abonnement met een externe provider aangegaan..Niet dus...Proximus zet de abonnementsbedragen van die provider op hun eigen factuur....als je belt zeggen ze dat de problemen aangekaart moeten worden bij de externe provider , dat proximus maar enkel doorfactureerd...( om het de klant gemakkelijker te maken ) Omdat deze provider niet reageerd , en ik dus weiger te betale vo iets wat ik niet heb afgesloten , zegt proximus éénzijdig mijn abonnement bij hun op.....Raar want bij proximus zelf heb ik geen schuld , ik heb alle gebruik netjes...

Vorige week zat ik thuis op mijn gsm via wifi een filmpje op youtube te bekijken, zonder dat ik enige waarschuwing heb ontvangen is mijn gsm blijkbaar overgeschakeld op het betalende 3G netwerk en zo werd al mijn krediet (ongeveer 15 euro) in geen tijd tot een saldo van 0.00 euro gebracht. Ik gebruik normaal nooit 3G dus waarom zou ik het plots wel aanzetten. Ik ben al 4 jaar klant van Proximus en ben bij deze teleurgesteld in de service van Proximus. Graag een oplossing voor dit...

Ik heb onlangs mijn abonnement veranderd van Mobistar naar Proximus en vanaf het moment dat ik bij Proximus zat, kon ik niets meer doen. Niet bellen, niet sms'en, .. niets. Ik krijg constant de melding 'registratie sim-kaart mislukt'. Ook als ik probeer te bellen naar Proximus neemt niemand op de klantendienst op....

Ik kon niet meer bellen was al voordien bij de Proximus winkel geweest maar vonden het niet nodig om op te stuuren,nu is het er toch van gekomen vraagt dan om en vervang GSM dat hebben ze niet ik wil dan men oude terug gebruiken maar kheb geen oplader ik vraag er een in de winkel dat hebben ze blijkbaar ook niet en de manier waarop ik aangesproken werd is alles behalve klantvriendelijk. Ik spreek over de winkel in...

Ik kan geen smsen versturen of ontvangen en dit al sinds 4 september 2014. Dit is enkel in mijn woning, vanaf ik 1 straat uit rij, heb ik terug bereik....

Ik wilde de Proximus klantendienst bellen over een factuur. Via het nummer 6000 kreeg ik de melding "onbestaand", tot 2 x toe. Ik belde dan het nr 078 05 60 00 en doorliep tot 3x toe het hele programma, maar de verbinding werd telkens gewoon afgebroken. Tenslotte vond ik op internet het betalend nr 090233020, maar daar duurde wachttijd zo lang dat ik afhaakte. Ik ben veel tijd kwijt en heb nog steeds geen contact gehad. Heel frustrerend ! ...

Ik bel 6000 voor die klacht pas na 10 min muziek krijg ik iemand aan de lijn ik kreeg als antwoord zal u doorverbinden na vijf min muziek halo o k zal u doorverbinden met oplaad kaarten dienst na ong. vijf min werd de verbinding verbroken 7 u later bel ik terug na 10 min muziek halo ok zal u doorverbinden 5 min later met de dienst herlaad kaarten hier kreeg ik als antwoord die 5 euro kan je alleen gebruiken voor internet nog eens gezegd dat ik een herlaad kaart van 15 euro had gekocht en dat het de eerste keer was dat ik het geld niet kon opgebruiken antwoord zo is dat en kan daar niets aan veranderen maar dan krijg ik een sms dat ik 111 met het telefoon nr. van van de persoon die ik wil bellen ik doe dat en krijg van proximus sms dat ze dit niet konden verzenden omdat mijn bel krediet meer dan 1 euro bedroeg ik werd er razend va&n ongelooflijk maar waar...


Ik heb mijn factuur te laat betaald en kan momenteel geen uitgaande oproepen doen. Het is terecht dat dit tijdelijk geblokkeerd wordt. Ik betaal mijn factuur van KBC naar KBC en meld dit, eerst krijg ik iemand aan de telefoon en verbind mij door voor opzegging na discussie, na 10 minuten wachten heb ik opgehangen om later nog eens terug te bellen en van een andere persoon te horen te krijgen dat er geen opzeggingsdienst is. Na wat opzoeken zag ik dat een betaling naar dezelfde bank onmiddelijk zichtbaar is, nog eens gebeld en krijg je het nummer 1927 om naar te bellen, daar kunnen ze het normaal wel zien dat er betaald is.. ondertussen nog geen stap verder, je kan naar dat nummer niet bellen met een afgesloten lijn!...

Ik krijg een rekening gepresenteerd van globway 9966 van 30 euro heb nog nooit van deze dienst gebruik gemaakt ik vraag mij af hoe deze hun zaken regelen maar vind het jammer dat zij zomaar rekeningen versturen in het wilde weg hoop dat zij snel orde op zaken zetten en de juiste personen...

Factuur nr 141800219415 en131802629958. Beste. Mijn docher heeft tweemaal 20 euro betaald voor een dienst die wij niet hebben gevraagd. hoe is dit mogelijk? De betaling is gebeurt ten voordele van : Mobileweb-(cm.nl)  vaaloocomhelp. Hoe is dit te vermijden in de toekomst ? Met vriendelijke groeten. Karine Biva klantenrekening...

Ik krijg een sms aangerekend verstuurd naar 3003 PAratel - wat is dit aub ken ik zelfs...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Ik ben eens gebeld geweest door een nummer uit Marokko en sindsdien betaal ik wekelijks vijf euro. Ik heb ondertussen alles proberen doen maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben nu aan het overwegen om mijn nummer te veranderen als dit niet snel wordt opgelost. Ik betaal me hieraan gewoon blauw en heb echt geen weet wat er gebeurt met mijn geld. Dit is om zot te worden. Nog niemand van proximus nam dit serieus op. Goede klantenservice hebben jullie...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar allé waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Geachte, Ik ben vandaag bij belgacom in tongeren geweest, aangaande deze factuur. Bij nazicht en telefonisch contact bij uw dienst met een zekere mevrouw Henrica,zeer beleefd, Heeft zij ons gemeld dat ik slechts 1gb heb verbruikt en er dus naar all waarschijnlijkheid een fout in de facturatie is geslopen. Op mijn ipad kreeg ik ook berichten dat ikslechts 1gb had verbruikt? Wilt u deze factuur nazien aub. In afwachting van gunstig gevolg. beste groeten Jozef...

Ik heb onlangs een brief gestuurt naar proximus met de vermelding dat ik hierbij een opzegging doe maar ik heb nog geen contakt gehad van jullie .mijn factuur nr is 131801735429 en mijn klantenrekeningis :25374055 .laten jullie wat weten aub...