Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over SFAM?

Heb je klachten over SFAM? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

BE 165897\r\nOp 27/4/2018 kocht ik ( FNAC Brugge) een iPad waarbij ook een soort verzekering werd aangeboden die ik niet moest hebben maar waarbij de mogelijkheid bestond om na 30dagen 30 € cash back te krijgen. \r\nOp 25/5/2018 heb ik gebeld met het nummer 078 485153 en gezegd dat ik enkel die cash back wilde en verder geen enkele verzekering. De contactpersoon zei dat hij dit in orde ging brengen en dat ik verder niets moest doen. Nu heeft u op 6/7/2018 15,99 € van mijn rekening gehaald via een domiciliering waarvoor ik NOOIT toelating heb gegeven...

Ik heb een aantal maanden geleden een smartphone gekocht bij vandenborre en een verzekering bij sfam genomen. Begin mij is mijn gsm gevallen, heb ik contact opgenomen met deze verzekering (wat al een heuse opgave was voor hen - de communicatie verliep erg stroef wat betrof de verzending. Ik heb hier verschillende malen zelf voor moeten bellen) Op 2 juni heb ik dan eindelijk mijn gsm kunnen verzenden en tot op de dag van vandaag niks meer van gehoord. Als ik bel krijg ik een standaard antwoord - we zijn er mee bezig. Ik vermoed dat de gsm kwijt...

Ondertussen al enkele maanden...

Eerlijk is eerlijk. Nadat SFAM het verzekeringscontract eenzijdig verbrak hebben wij hen erop gewezen dat dit niet onze fout was en dat wij niet op de hoogte werden gesteld dat er een betaling niet was uitgevoerd. Blijkbaar was dit een interne fout bij SFAM en is dit op enkele dagen rechtgezet. Ondertussen hebben wij een nieuwe Iphone 8 mogen ontvangen, waarvoor dank voor de snelle afhandeling.\r\nWel jammer dat de communicatie tussen Vanden Borre en SFAM niet zo vlot verloopt. (Sommige) verkopers bij Vanden Borre weten absoluut niet wat ze verkopen en geven valse informatie. Volgens hen stort SFAM het bedrag van de verzekerde waarde terug op uw rekening terwijl zij gewoon een nieuw toestel opsturen. Als je dan dadelijk uit noodzaak een nieuw toestel koopt en er nog een wordt toegestuurd zit je er met 1 teveel. We hebben dus zinloos geld uitgegeven omdat Vanden Borre verkeerde informatie gaf....

Contract afgesloten bij Van den Borre voor verlies, schade of diefstal op een nieuwe IPhone.\r\nVorige week werd deze gestolen, waarvan aangifte aan de politie.\r\nBij aangifte aan SFAM kregen we de melding dat er in maart geen betaling was geweest door de bank en dat ze dan maar het contract verbroken hadden. ZONDER ons hiervan op hoogte te brengen !! Anders hadden wij de betaling nog tijdig kunnen uitvoeren.\r\nVolgens Test Aankoop kan dit niet maar geen reactie van...

Ik zou graag klacht 54492 annuleren. Want alles is in orde gebracht. Dank u...

Op 21 december 2017 laat mijn vrouw zich overhalen om een SFAM verzekering af te sluiten voor 2 iphone toestellen, ze krijgt bij VanDenBorre de twee sms codes en tekent op het tablet, van 1 hebben we het dossier per mail gekregen met de imeicode , van het tweede toestel kregen we niet. Na het lezen van tig aan klachten over SFAM proberen we via mail op te zeggen, gene reactie, dus even VandenBorre via twitter een berichtje gedaan. Er komt reactie via telefoon en later per mail , daar beëindigd het contract op 00/00/000 , ik stuur een mail aan SFAM dat een verzekering wel gebruik maakt van datums, na 36 uur reageren ze terug telefonisch " ja mevrouw dat contract is opgezegd, hierbij de bevestiging " Ze sturen je dus geen stopzetting van je contract per brief , mail en plegen valsheid in de datum. Dus SFAM voor mij zijn jullie dubieus, ik hoop dat deze praktijken eens verder uitgekleed worden, nu op 23 feb. 2018 zal ook de tussenpersoon aansprakelijk gesteld worden, dus VDB, FNAC,...

Op 27 december 2017 werd ik bij de aankoop van een iWatch in de Fnac te Leuven geïnformeerd dat ik een cash back van 30 € kon bekomen. Leuk toch.\r\nDe verkoper gaf me de verzekering dat het eenvoudig was : met een contractnummer kon je op de website “sfam-cashback.be het kontrakt annuleren en kreeg ik 30€ teruggestort op mijn rekening. Nog altijd leuk.\r\nIk probeer de website :bestaat niet. Niet leuk.\r\nDe website van SFAM bestaat, en probeer de cashback te bekomen, dit is niet mogelijk : helemaal niet leuk.\r\nIk lees dat ik de enige niet ben die zo in het zak word gelegd : prachtig. \r\nVolgende week ga ik effe terug naar de Fnac en ga er niet buiten vooraleer deze zaak is opgelost>\r\nSmits...

Er gaat automatisch 15.99 euro af van mijn rekening maar ik wil dit niet ik wil dat dat gestopt...

Op donderdag 16 november heb ik een nieuwe gsm gekocht met 30 euro cashback maar ik kan niet inloggen op de...

Ik kocht op 5/6/2017 bij Van Den Borre een gsm voor mijn echtgenote. Zij kon genieten van een maand gratis verzekering. Zonder erg heeft zij een echt verzekeringscontract afgesloten en toelating van domiciliëring voor een bedrag van 15.99 € per maand ter dekking van 2000 € voor een gsm van 300 €.\r\nNogal laat merkte ik dat mijn bankrekening (waar mijn vrouw niets mee te maken heeft) gecrediteerd was met 15.99 €. Ik betaal dus voor een contract dat ik niet afgesloten heb.\r\nIk heb de domiciliëring stopgezet. Fortis wist te vertellen dat in Europa het nu mogelijk was een een rekening van een derde te bezwaren met een domiciliëring, de controle moet niet meer gedaan worden door de bank. Van Den Borre heeft dus met foute info misbruik gemaakt van mijn rekening om een te dure verzekering aan te smeren bij mijn...

Ik heb netjes binnen de maand de verzekering opgezegd. Daarvan kreeg ik ook een bevestigingsmail. Twee weken later zie ik dat er 15,99 € is afgetrokken van mijn rekening via een domiciliering, door SFAM. Ik heb daarnet gebeld. Men bevestigde inderdaad dat ik mijn verzekering op tijd heb afgezegd en dat er dus een fout is gebeurd. Mevrouw zou nagaan wat er verkeerd is gelopen, waarop het geld dan terug zou worden gestort aan mij. Ik heb op het einde nog even de naam gevraagd van mevrouw, met de mededeling dat ik haar persoonlijk terug zou contacteren mocht het niet in orde komen. Kwestie van haar een gevoel te geven dat zij nu mede verantwoordelijk is... Tenslotte heb ik de domiciliëring zelf nog beëindigd via mijn...

Net zoals de andere mensen met klachten kreeg ik een ongewenst contract voor de neus geschoven met de belofte van een cashback van 30€ en de verzekering dat ik die verzekering onmiddellijk kon opzeggen. \r\nDe cashback nooit gekregen en toen ik belde om te annuleren werd dat mondeling wel toegestaan maar ik zie vandaag dat ze terug 15.90€ hebben afgehaald....

Ik heb al 4 maal gebeld naar het telefoonnummer om het contract te laten stopzetten.Telkens wordt mij bevestigd dat deze is stopgezet en dat ik hiervan meteen een bevestigingsmail zal ontvangen. Maar die krijg ik niet. Ik heb nog 20 dagen tijd. Ik denk eraan om een aangetekend schrijven te sturen naar het adres in Frankrijk. Hopelijk helpt dat. Als de domiciliëring doorkomt zal ik hem zeker meteen opzeggen.\r\nAls ik zie hoeveel klachten er al zijn, is het schandalig dat firma\'s als FNAC, Vandenborre, ... blijven samenwerken met zo\'n...

Geachte ik heb onlangs een verzekering bij julie en heb foto factuur gsm doorgestuur maar nog altijd geen 30 euro gekregen mvg bombeke dennis mail adred...

In het voorjaar kocht ik mij een nieuwe iphone bij Fnac Brugge. Omdat de prijs op dat moment niet echt concurrentieel was met andere verdelers, werd mij voorgesteld om een SFAM formulier in te vullen. Daarbij zou ik een cashback ontvangen en kon ik binnen de dertig dagen het contract opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Echter bij een controle van onze zichtrekening blijkt nu dat het contract niet werd geannuleerd, en dat er reeds 4 keer 15,99€ werd...

Onprofessionele FNAC medewerkster smeert verzekering SFAM aan bij GSM. Persoon kan bijkomende vragen niet beantwoorden en is geïrriteerd dat ik de verzekering niet neem gezien het zogezegd binnen de 30 dagen gratis opgezegd kan worden en je sowieso 30Eur cashback krijgt. Cashback formulieren invullen is dubieus en lukt pas na aantal keer proberen. Verzekering opzeggen enorm lastig, via (dure) telefoon en onduidelijke communicatie....

Bij aankoop van pc werd er iets aangebracht van een extra verzekering en cashback e.d. Ik heb enkele zaken ingevuld en nu zit ik blijkbaar met een domiciliëring van 15,99 euro per...

Ik zou 30euro via mijn bankrekening terug krijgen maar dat is nog steeds niet gebeurd als ge naar de site gaat van cashback sfam en ge drukt op 30€ terugbetaald dan word ge telkens naar een volgende blad gestuurd en een als ge een vraag stelt blijft deze steeds hangen en als ge naar fnac wijnegem gaat gebeurd er niets...

De verkoper stelde bij de aankoop van een ipad voor om een verzekering te nemen. Je kon hem in de loop van de eerste maand opzeggen en dan kreeg je een cashback van 30 euro. Via de site ingelogd met mijn code die ik bij Fnac gekregen heb, maar inloggen om op te zeggen en de cashback aan te vragen lukte niet. Dit blokkeerde meteen.Verdacht!!!!!! Dan maar gebeld en telefonisch het contract opgezegd. De dame zei dat het in orde was en dat ik over enkele maanden een mail zou krijgen. En dat de cashback een tweetal maanden gaat duren????????????? Ik ga nu meteen naar mijn bank om de domiciliëring op te zeggen. Zeer foute service van...

Een aantal dagen geleden heb ik een camera gekocht, met daarbij een verzekering van SFAM niet wetende wat dit precies was kreeg ik hier ook niet de nodige uitleg bij. Nu zou ik zo snel mogelijk deze verzekering willen afzeggen vooraleer ik vast zit aan een maandelijkse afbetaling. Ik heb de site bezocht, een vraag proberen in te dienen om deze verzekering af te zeggen maar wanneer ik mijn vraag indien blijft de pagina vastzitten. Precies ze het niet mogelijk maken om de verzekering op te zeggen....