Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over SFAM?

Heb je klachten over SFAM? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Bij aankoop van een multimedia product werd mij een SFAM-verzekering opgedrongen, met de belofte van cashback en de mogelijkheid tot snelle annulatie. Inloggen op de cashback website van SFAM lukt echter niet met het voorziene contractnummer. En hoe de annulatie in zijn werk gaat is geheel onduidelijk. Er is enkel een telefoonnummer ter beschikking, maar vrees dat dit veel tijd en geld zal...

Op 2 mei 2017 gingen wij in de FNAC Gent over tot de aankoop van toestel laptop Asus. Blijkt nu dat wij zonder dit te weten een verzekering voor het toestel hebben afgesloten. Wij zijn in deze formeel dat wij hier omtrent niet werden van kennis gesteld, noch enige vage infomatie hierover hebben gekregen van de verkoopster.Blijkbaar zitten we nu vast aan maandelijkse betalingen van 15.99 Euro welke zonder enige toestemming van onze kant via domiciliering worden opgenomen door de maatschappij...

Bij aankoop van mijn Macbook Air in maart werd mij de hier ondertussen bekende SFAM-verzekering aangesmeerd. Alles werd zeer mooi voorgesteld: €30 cashback, 30 dagen bedenktijd en makkelijke opzegging. Over een maandelijkse domiciliëring na deze 30 dagen werd uiteraard niets gezegd. Bij het aanvragen van de €30 cashback op hun site word je na het invullen van de gegevens gewoon terug herleid naar de beginpagina, ik veronderstel dat men zich hier bij SFAM maar al te goed van bewust is. Bij mijn eerste 2 pogingen tot telefonische opzegging werd ik vriendelijk afgewimpeld omdat ik mijn referentienummer niet wist en niet meteen kon vinden. Met mijn naam konden ze blijkbaar niets doen, wat volgens mij ook nogal vreemd is. Als je je referentienummer niet hebt wordt je dus verondersteld om de rest van je leven hun verzekering te betalen. Dit referentienummer uiteindelijk via mijn domiciliëringen kunnen terugvinden en een 3de keer gebeld. Deze keer kreeg ik een voorbereid verkooppraatje...

Onprofessionele FNAC medewerkster smeert verzekering SFAM aan bij GSM. Persoon kan bijkomende vragen niet beantwoorden en is geïrriteerd dat ik de verzekering niet neem gezien het zogezegd binnen de 30 dagen gratis opgezegd kan worden en je sowieso 30Eur cashback krijgt. Cashback formulieren invullen is dubieus en lukt pas na aantal keer proberen. Verzekering opzeggen enorm lastig, via (dure) telefoon en onduidelijke communicatie....

Bij aankoop van pc werd er iets aangebracht van een extra verzekering en cashback e.d. Ik heb enkele zaken ingevuld en nu zit ik blijkbaar met een domiciliëring van 15,99 euro per...

Het aanbieden van een SFAM-proefverzekering, waarbij de nadruk op het bekomen van een cashback wordt gelegd, is gewoon crimineel en allesbehalve klantvriendelijk. De situatie gebeurde afgelopen donderdag, 25 mei. Ikzelf ben -gelukkig- verstandig genoeg om dit soort wurgcontracten niet aan te gaan. Een oude dame, die geholpen werd alvorens ik aan de beurt was, had minder geluk. Over een verzekering werd door de verkoopster van dienst pas helemaal op het einde iets vermeld. Dit zou makkelijk opzegbaar zijn, enkel voor de cashback is het nuttig etc etc. \r\n\r\nToen ik zo\'n folder nam, netjes verstopt achter de pc-monitor, bleek dat dit grapje zomaar even 16 euro per maand kost, indien niet tijden opgezegd. Dit bedrag werd nooit vermeld, en ik was dan ook vrij ontstemd dat er op zo\'n manier met de klanten omgegaan wordt bij F.N.A.C.\r\n\r\nIk vind dit ronduit crimineel, en als het aan mij lag daagde ik het management voor de burgerlijke rechtbank. \r\n\r\nF.N.A.C., doe er iets aan!...

Ik zou 30euro via mijn bankrekening terug krijgen maar dat is nog steeds niet gebeurd als ge naar de site gaat van cashback sfam en ge drukt op 30€ terugbetaald dan word ge telkens naar een volgende blad gestuurd en een als ge een vraag stelt blijft deze steeds hangen en als ge naar fnac wijnegem gaat gebeurd er niets...

De verkoper stelde bij de aankoop van een ipad voor om een verzekering te nemen. Je kon hem in de loop van de eerste maand opzeggen en dan kreeg je een cashback van 30 euro. Via de site ingelogd met mijn code die ik bij Fnac gekregen heb, maar inloggen om op te zeggen en de cashback aan te vragen lukte niet. Dit blokkeerde meteen.Verdacht!!!!!! Dan maar gebeld en telefonisch het contract opgezegd. De dame zei dat het in orde was en dat ik over enkele maanden een mail zou krijgen. En dat de cashback een tweetal maanden gaat duren????????????? Ik ga nu meteen naar mijn bank om de domiciliëring op te zeggen. Zeer foute service van...

Een aantal dagen geleden heb ik een camera gekocht, met daarbij een verzekering van SFAM niet wetende wat dit precies was kreeg ik hier ook niet de nodige uitleg bij. Nu zou ik zo snel mogelijk deze verzekering willen afzeggen vooraleer ik vast zit aan een maandelijkse afbetaling. Ik heb de site bezocht, een vraag proberen in te dienen om deze verzekering af te zeggen maar wanneer ik mijn vraag indien blijft de pagina vastzitten. Precies ze het niet mogelijk maken om de verzekering op te zeggen....