Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over SFAM?

Heb je klachten over SFAM? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Deze week heb ik klacht geschreven ivm ongewenst verzekeringscontract na aankoop smartphone bij Van den Borre. Ik heb ondertussen contact gehad met iemand van de klantendienst SFAM. Ik ben op een heel vriendelijke manier geholpen geweest. Mijn contract is beëindigd en ik krijg mijn geld terug, waarvoor dank! Ik zou wel voorstellen om naar een andere manier te zoeken om verzekering aan te bieden, zodat de mensen beseffen wat er aangeboden en afgesloten wordt....

In maart 2018 kocht ik een Nespresso-apparaat bij FNAC Leuven. Zij probeerden mij een contract te laten afsluiten bij SFAM voor €39 per maand. Ik wilde dit eerst doen en gaf mijn gegevens, maar besloot uiteindelijk toch niet te tekenen. Ik heb niets ondertekend, en vroeg om mijn gegevens te verwijderen. Op 18 april ontvang ik opeens bericht van mijn bank dat ik toestemming tot domiciliëring gegeven heb a rato van €6,99 per maand. Ik heb nooit toestemming gegeven of een handtekening gezet (noch digitaal, noch geschreven). Bij FNAC gaven ze onmiddellijk toe dat ik inderdaad nooit een contract heb afgesloten en belden ze SFAM om de fout recht te zetten. Ik belde daar ook naar SFAM. Zij gaven toe dat ik nooit toestemming gegeven heb, noch voor een contract, noch voor een domiciliëring. Het feit dat er wel een contract werd afgesloten ligt volgens hen aan een \"elektronische fout met de digitale handtekening op de ipad\". Hier lijkt mij geen woord van waar....

Bij Van den Borre smartphone gekocht. Zonder het zelf te willen wordt er verzekering voor diefstal, oxidatie, verlies of breuk opgedrongen. In mijn geval Infinity +. Ik heb de verkoper vriendelijk zijn uitleg laten doen maar heb gezegd dat ik daar waarschijnlijk geen interesse zou voor hebben. Ze hebben me toch heel misleidend formulier laten tekenen. Nu is er 22,98€ van mijn rekening gegaan. Ik ben naar winkel terug gegaan met klacht dat ik eigenlijk zo geen verzekering gewenst heb. Vriendelijke verkoper heeft meteen telefonisch contact opgenomen met SFAM om verzekering stop te zetten. Ze zouden een bevestigingsmail sturen, maar deze nog niet ontvangen. Als ik vraag om mijn geld terug te storten,zeggen ze dat ik dat via Van den Borre moet regelen. Nu ik naar Van den Borre bel, wordt er gezegd dat ik dat met SFAM moet regelen. Dus voor beide partijen een win-win situatie en wij alleen maar enkele euro\'s armer. En dan moet ik via de klantendienst bij Van Den Borre maar tussen de...

Contract afgesloten bij Van den Borre voor verlies, schade of diefstal op een nieuwe IPhone.\r\nVorige week werd deze gestolen, waarvan aangifte aan de politie.\r\nBij aangifte aan SFAM kregen we de melding dat er in maart geen betaling was geweest door de bank en dat ze dan maar het contract verbroken hadden. ZONDER ons hiervan op hoogte te brengen !! Anders hadden wij de betaling nog tijdig kunnen uitvoeren.\r\nVolgens Test Aankoop kan dit niet maar geen reactie van...

Ik zou graag klacht 54492 annuleren. Want alles is in orde gebracht. Dank u...

Op 21 december 2017 laat mijn vrouw zich overhalen om een SFAM verzekering af te sluiten voor 2 iphone toestellen, ze krijgt bij VanDenBorre de twee sms codes en tekent op het tablet, van 1 hebben we het dossier per mail gekregen met de imeicode , van het tweede toestel kregen we niet. Na het lezen van tig aan klachten over SFAM proberen we via mail op te zeggen, gene reactie, dus even VandenBorre via twitter een berichtje gedaan. Er komt reactie via telefoon en later per mail , daar beëindigd het contract op 00/00/000 , ik stuur een mail aan SFAM dat een verzekering wel gebruik maakt van datums, na 36 uur reageren ze terug telefonisch " ja mevrouw dat contract is opgezegd, hierbij de bevestiging " Ze sturen je dus geen stopzetting van je contract per brief , mail en plegen valsheid in de datum. Dus SFAM voor mij zijn jullie dubieus, ik hoop dat deze praktijken eens verder uitgekleed worden, nu op 23 feb. 2018 zal ook de tussenpersoon aansprakelijk gesteld worden, dus VDB, FNAC,...

Aan koop bij fnac . zullen daar is verhaal gaan...

Wij kochten een tablet bij Vanden Borre in Oostende. Via SFAM zouden wij 30 euro cachback krijgen en 30 dagen gratis verzekering, verder geen verplichtingen volgens medewerker, alles is gratis.\r\nLeuk dachten wij, maar in mailbox krijgen wij een contract van 15,99 per maand via domiciliering. Hiervan was wel geen sprake bij vanden borre. Duidelijk oplichterij! Nu zelf zorgen dat het contract gestopt wordt, vanden borre WILT hierin GEEN moeite doen.\r\nOpzeggen kan enkel via betalende 078 nummer of schrijven aan SFAM.\r\nALS je iets ziet verschijnen met SFAM, ga er niet op...

Op 27 december 2017 werd ik bij de aankoop van een iWatch in de Fnac te Leuven geïnformeerd dat ik een cash back van 30 € kon bekomen. Leuk toch.\r\nDe verkoper gaf me de verzekering dat het eenvoudig was : met een contractnummer kon je op de website “sfam-cashback.be het kontrakt annuleren en kreeg ik 30€ teruggestort op mijn rekening. Nog altijd leuk.\r\nIk probeer de website :bestaat niet. Niet leuk.\r\nDe website van SFAM bestaat, en probeer de cashback te bekomen, dit is niet mogelijk : helemaal niet leuk.\r\nIk lees dat ik de enige niet ben die zo in het zak word gelegd : prachtig. \r\nVolgende week ga ik effe terug naar de Fnac en ga er niet buiten vooraleer deze zaak is opgelost>\r\nSmits...

Mijn vriend kocht voor mijn verjaardag een Samsung. Hij gaat stuk. Ik stuur het aangetekend schrijven,plus wat er juist is voorgevallen naar Sfam. Ik maak ook telefonisch een melding . Een maand later sta ik geen stap verder. Ze willen een foto vh aparaat, dan van de doos. Dan komt het verzekerde toestel plots niet overeen . Dan staat er op de offerte mijn naam ipv mijn vriend. Dit telt niet want we zijn niet getrouwd.we wonen wel op hetzelfde adres. Zo kreeg ik al 5telefoontjes met steeds iets anders. Nu vinden ze het aangetekend schrijven niet volledig terug....Ik zou geen aangifte hebben gedaan..spijtig dat ze bij Vandenborre daar wel getuigen van zijn. Ik kan alles aantonen.Ik kreeg al 4sms dat ze met mijn dossier bezig zijn. Ze wachten gewoon tot je het beu bent. Oplichters....

Er gaat automatisch 15.99 euro af van mijn rekening maar ik wil dit niet ik wil dat dat gestopt...

Op donderdag 16 november heb ik een nieuwe gsm gekocht met 30 euro cashback maar ik kan niet inloggen op de...

Ik kocht op 5/6/2017 bij Van Den Borre een gsm voor mijn echtgenote. Zij kon genieten van een maand gratis verzekering. Zonder erg heeft zij een echt verzekeringscontract afgesloten en toelating van domiciliëring voor een bedrag van 15.99 € per maand ter dekking van 2000 € voor een gsm van 300 €.\r\nNogal laat merkte ik dat mijn bankrekening (waar mijn vrouw niets mee te maken heeft) gecrediteerd was met 15.99 €. Ik betaal dus voor een contract dat ik niet afgesloten heb.\r\nIk heb de domiciliëring stopgezet. Fortis wist te vertellen dat in Europa het nu mogelijk was een een rekening van een derde te bezwaren met een domiciliëring, de controle moet niet meer gedaan worden door de bank. Van Den Borre heeft dus met foute info misbruik gemaakt van mijn rekening om een te dure verzekering aan te smeren bij mijn...

Ik heb netjes binnen de maand de verzekering opgezegd. Daarvan kreeg ik ook een bevestigingsmail. Twee weken later zie ik dat er 15,99 € is afgetrokken van mijn rekening via een domiciliering, door SFAM. Ik heb daarnet gebeld. Men bevestigde inderdaad dat ik mijn verzekering op tijd heb afgezegd en dat er dus een fout is gebeurd. Mevrouw zou nagaan wat er verkeerd is gelopen, waarop het geld dan terug zou worden gestort aan mij. Ik heb op het einde nog even de naam gevraagd van mevrouw, met de mededeling dat ik haar persoonlijk terug zou contacteren mocht het niet in orde komen. Kwestie van haar een gevoel te geven dat zij nu mede verantwoordelijk is... Tenslotte heb ik de domiciliëring zelf nog beëindigd via mijn...

Net zoals de andere mensen met klachten kreeg ik een ongewenst contract voor de neus geschoven met de belofte van een cashback van 30€ en de verzekering dat ik die verzekering onmiddellijk kon opzeggen. \r\nDe cashback nooit gekregen en toen ik belde om te annuleren werd dat mondeling wel toegestaan maar ik zie vandaag dat ze terug 15.90€ hebben afgehaald....

Ik heb al 4 maal gebeld naar het telefoonnummer om het contract te laten stopzetten.Telkens wordt mij bevestigd dat deze is stopgezet en dat ik hiervan meteen een bevestigingsmail zal ontvangen. Maar die krijg ik niet. Ik heb nog 20 dagen tijd. Ik denk eraan om een aangetekend schrijven te sturen naar het adres in Frankrijk. Hopelijk helpt dat. Als de domiciliëring doorkomt zal ik hem zeker meteen opzeggen.\r\nAls ik zie hoeveel klachten er al zijn, is het schandalig dat firma\'s als FNAC, Vandenborre, ... blijven samenwerken met zo\'n...

Geachte ik heb onlangs een verzekering bij julie en heb foto factuur gsm doorgestuur maar nog altijd geen 30 euro gekregen mvg bombeke dennis mail adred...

In het voorjaar kocht ik mij een nieuwe iphone bij Fnac Brugge. Omdat de prijs op dat moment niet echt concurrentieel was met andere verdelers, werd mij voorgesteld om een SFAM formulier in te vullen. Daarbij zou ik een cashback ontvangen en kon ik binnen de dertig dagen het contract opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Echter bij een controle van onze zichtrekening blijkt nu dat het contract niet werd geannuleerd, en dat er reeds 4 keer 15,99€ werd...

Onprofessionele FNAC medewerkster smeert verzekering SFAM aan bij GSM. Persoon kan bijkomende vragen niet beantwoorden en is geïrriteerd dat ik de verzekering niet neem gezien het zogezegd binnen de 30 dagen gratis opgezegd kan worden en je sowieso 30Eur cashback krijgt. Cashback formulieren invullen is dubieus en lukt pas na aantal keer proberen. Verzekering opzeggen enorm lastig, via (dure) telefoon en onduidelijke communicatie....

Bij aankoop van pc werd er iets aangebracht van een extra verzekering en cashback e.d. Ik heb enkele zaken ingevuld en nu zit ik blijkbaar met een domiciliëring van 15,99 euro per...

Ik zou 30euro via mijn bankrekening terug krijgen maar dat is nog steeds niet gebeurd als ge naar de site gaat van cashback sfam en ge drukt op 30€ terugbetaald dan word ge telkens naar een volgende blad gestuurd en een als ge een vraag stelt blijft deze steeds hangen en als ge naar fnac wijnegem gaat gebeurd er niets...

De verkoper stelde bij de aankoop van een ipad voor om een verzekering te nemen. Je kon hem in de loop van de eerste maand opzeggen en dan kreeg je een cashback van 30 euro. Via de site ingelogd met mijn code die ik bij Fnac gekregen heb, maar inloggen om op te zeggen en de cashback aan te vragen lukte niet. Dit blokkeerde meteen.Verdacht!!!!!! Dan maar gebeld en telefonisch het contract opgezegd. De dame zei dat het in orde was en dat ik over enkele maanden een mail zou krijgen. En dat de cashback een tweetal maanden gaat duren????????????? Ik ga nu meteen naar mijn bank om de domiciliëring op te zeggen. Zeer foute service van...

Een aantal dagen geleden heb ik een camera gekocht, met daarbij een verzekering van SFAM niet wetende wat dit precies was kreeg ik hier ook niet de nodige uitleg bij. Nu zou ik zo snel mogelijk deze verzekering willen afzeggen vooraleer ik vast zit aan een maandelijkse afbetaling. Ik heb de site bezocht, een vraag proberen in te dienen om deze verzekering af te zeggen maar wanneer ik mijn vraag indien blijft de pagina vastzitten. Precies ze het niet mogelijk maken om de verzekering op te zeggen....