Homepage

Klachten over Telenet?

Heb je klachten over Telenet? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Telenet melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Internet in Sint-Pietersnieuwstraat te gent valt 's nachts vaak een half uur uit (tussen 1u en 5u). Dit gebeurt vaak en tot mijn grote ergernis. Ik betaal genoeg geld voor een degelijke en stabiele internetverbinding....

Ik heb twee decoders een op huur basies en een zelf gekocht .als ik die huur decoder inleverd ben ik dan die huur af gescolden kijt en dan moet ik 8€ 35cent minder...

Hieronder de klachtmail die ik in een "Franse colère naar Telenet heb gestuurd: Het laatste probleem is met Yelo play: de app werkt niet (om opgenomen films te kijken) op onze twee Galaxy s4 mini's, niet op Samsung Galaxy Tab 3. Door de toeren van jullie fameuze helpdesk raakt het zelfs niet meer geïnstalleerd op de Ipad van mijn vrouw! Om de haverklap verliezen we de draadloze internetconnectie met onze eigen Wifi-router en hebben we een betere connectie op de homespot van onze buurman. (en ja, jullie hebben een tijdje geleden een nieuwe router bij ons geplaatst). Mag ik er jullie er ook aan herinneren dat ik afgelopen september mijn oude digicorder (eigen aankoop) in de vuilbak heb mogen gooien omdat jullie het leuk vonden om alles maar op HD te gooien! Tevens ben ik zo dom geweest om vorig jaar mijn gsm-abonnement om te zetten naar jullie: ik was beter bij mijn vorige provider gebleven zoals mijn vrouw. Zij heeft nooit connectieproblemen bij Proximus terwijl ik regelmatig...

Geachte, ik hoor hier en daar van de verhoging van telenet. Maar lees hier en daar van klanten bij jullie dat ze korting krijgen. Wij zijn denk ik 9 jaar klant bij jullie en we hebben nog nooit verandert van operator, mijn vraag waarom wij geen korting krijgen. Het regent bij telenet van de solden voor nieuwe klanten, maar bestaande klanten blijven in de kou zitten. grts...

Vanmorgen wil ik een film zien die ik onlangs had opgenomen. Ik kom jammer genoeg tot de conclusie dat alles maar dan ook alles weg is op 1 regel na....

Internet valt Altijd Uit om 1 uur s nachts in heel de straat ! Meerdere keren gebeld nog altijd niets gebeurd . Typisch...

Vorig jaar heeft Telenet eenzijdig beslist dat zij oude decoders niet langer gaan ondersteunen. Als klant werden wij verplicht een nieuwe te kopen. Telenet denkt wellicht omdat Microsoft ook om de zoveel jaar stopt met ondersteuning, zij dit ook Mogen. MAAR, bij Microsoft blijft de PC wel...

Onlangs hadden wij geen internet meer, gebeld naar klantendienst om dit te melden. Via telefoon kon het probleem niet worden opgelost, er diende iemand langs te komen.. dit was gratis zei de persoon aan de telefoon. Bij mijn factuur zit nu een eenmalige kost van 85 euro ? Dit is mijn inziens niet...

Ik betaal al zeer lange tijd voor een Whoppa abonnement. Gezien de erbarmelijke internetverbinding, heb ik een aantal metingen gedaan, en nu blijkt dat ik ipv de beloofde 160Mbs downloadsnelheid, over amper 20% hiervan beschik. Ondertussen heeft telenet het lef om zijn facturen op te slaan met...

Ne een tijdje vallen enkele zenders, meestal 2BE en 4 gewoon weg. Als we even uit het stopcontact halen gaat het weer. Bij klacht kan Telenet geen antwoord geven. Andere vraag was waar is tvlimburg.konden niet antwoorden, heb het zelf gevonden op zender 835, antwoord van Telenet was': wij willen een technieker sturen aan 86€ terwijl...

Op 28/11, mits voorschot, verschillende Iphone 6 64gb besteld in een Telenet filiaal. De wachttijd zou niet langer dan twee weken bedragen. Intussen nog geen enkel bericht ontvangen. Noch de winkel, noch de klantendienst heeft een zicht op de levering. "Apple doet moeilijk omtrent de levering aan Telenet", is het enige dat mij werd verteld. Vreemd dat er dan met de actie ronde de iPhone 5 amper problemen waren. Als business-klant verwacht ik op zijn minst meer informatie. Dit alles doet mij sterk twijfelen aan de kwaliteit van de dienstverlening. Ik overweeg een overstap naar Proximus voor het ganse...

Begin januari belde ik telenet in verband met slecht beeld op de televisie. Het antwoord was dat ik de digibox moest laten controleren in een telenetwinkel. Dat kost mij 2 uur incl reis, wachten en terugreis. Op 10 januari op het Ladeuzeplein , heeft de telenetwinkel mijn digibox getest en mij verzekerd dat er een softwarefout in de box zat en dat hij moest worden vervangen. IK HEB GEVRAAGD DE OPGENOMEN PROGRAMMA'S OVER TE ZETTEN OP DE NIEUWE BOX MAAR DAT HEEFT MEN GEWEIGERD. WAS NIET MOGELIJK ZEIDEN ZE. Ik heb de nieuwe digibox meegenomen, aangesloten en het zelfde probleem deed zich weer voor : slecht beeld. Ik heb meteen weer met Telenet gebeld. Tijdens het telefoongesprek ging het beeld, na een manipulatie van de Telenetmedewerker, geheel weg. Ik heb gevraagd dit op te lossen : wij hebben nog steeds geen beeld. Ik heb gevraagd mijn oude digicorder terug te krijgen, hij is nu al onvindbaar zei de telenetmedewerker mij een uur na de inlevering. Conclusie Slechte service,...

Ik heb 2 iPhones 6 space grey beteld in december. Waarop een medewerken antwoordde dat het vrij snel zou gaan want wen nieuwe lading was al binnen bij hun. Nu een maand later heb ik nog geen antwoord niet van telenet en ook niet van dat logistiek bedrijf. Nu weet niemand wanneer de iPhones binnen zullen zijn en ook niet wanneer deze geleverd zullen worden. Ik word hier zooooo razend van!!!!! Ik vind niet erg dat ik moet wachten maar ik verwacht op zen minst dat ze mij zeggen hoe lang ik ongeveer moet wachten. Slecht slecht slecht! Ik raad het iedereen af! Telenet is heel erg slordig geworden en ik zou niet weten aan wie het ligt. Ik en mijn moeder zijn al jaaaaaren klanten maar laatste tijd is het echt niet meer te doen en zit te denken om over te stappen naar Scarlet zo erg is...

Beste, bij deze zou ik een klacht willen indienen omtrent aankoop gsm met abonnement ,de gsm op zichzelf werk prima maar het netwerk laat de wensen over ! aangezien ik mijn gsm meestal nodig heb voor het werk ook in het weekend is het niet leuk te moeten constateren dat halfweg een gesprek mijn gsm wegvalt omdat hij geen netwerk heeft ! op vrijdag 2 januarii ben ik binnen gestapt bij telenet center Vanhove te Wetteren waar ik inlichtingen vroeg omtrent een abbonement ,er liep een aktie met gsm die ik wel intressant vond ,ik heb toen ook DUIDELIJK GEVRAAGD OF HET NETWERK GOED WAS en vermelde erbij dat ik wel goed bereikbaar moest zijn ivb met werk en dergelijke , ER WERD ME MEDEGEDEELD DAT HET NETWERK PRIMA WAS ! na enige bedenktijd heb ik dan overwogen van de aankoop en het abonnement te nemen (zaterdag 3 januari) maandag 5 januari kon ik dan tenvolle gebruik maken van alles ,maar later bleek dan als ik gebeld werd of zelf belde dat ik midden in een gesprek wegviel ! dinsdag morgen...

Het is al maanden dat we blokjes en geen geluid hebben op tv er is iemand van telenet gekomen het zou aan de kabel zijn die buiten ligt je moet die dan zelf kopen vroeger bij integan als er buiten iets was maakten zij het zelf zonder...

IPhone 6 64 GB Space Grey besteld op 3 November 2014. Vandaag is het 9 januari 2015. Na een dikke twee maanden gebeld naar telenet voor de ziljoenste keer en meerdere mails gestuurd en niemand weet waar dat ding is of wanneer die word geleverd. Heb op de site al veel gelezen over betere aanbiedingen, maar zonder gewenste resultaten. Ik hoop hem nog te krijgen voor dat de 7 uit komt....

Telenet gebruikt buiten bekabeling waar voor hun een foutmarge van bvb tussen+10 en - 10 voor hun geen fout is.(eigen medewerker heeft me dat uitgelegd anoniem)het gevolg is wel dat ik op mijn plasmascherm dagelijkse op de meest ongelukkige momenten beeld storingen krijg. dit is zeer frustrerend gezien de dure kost maandelijkse te betalen aan...

Ik betaal een klein fortuin aan Telenet voor "onbeperkt" internet maar dat blijkt in de praktijk nog steeds zeer beperkt te zijn. 300GB (een paar Netflix films) en het is gedaan. Telenet wringt zo de klant uit en maak het aanbieders van betaal-tv...

Ik wacht al sinds begin december 2014 op een zwarte iphone 6 plus van 64 GB. Na veel telefoontjes naar het distributiecentrum, en naar medewerkers van telenet zelf, plus na een 3 bezoeken aan een telenet shop weet ik nog steeds niet wanneer mijn toestel geleverd kan worden. Naar de klanten toe vind ik dit een absolute misser wat de organisatie betreft. Als de toestellen niet voorradig zijn, kunnen ze uiteraard niet geleverd worden, maar hoe komt het dat andere winkels en webshops dit model wel snel kunnen leveren? In tegenstelling tot andere klanten die hiervoor een compensatie ontvangen hebben of zullen ontvangen heb ik hier nog niets van gehoord. Voor de rest zeer tevreden van telenet....

Iphone 6 nog steeds geen overzicht van bestelling noch op de site van telenet noch op die van dynalogic ! Ik zal klachten indienen bij Test-Aankoop en ze zullen wel eens zien...

Eind september had ik mijn bestelling van 2 iphones geplaatst bij telenet, namelijk een iPhone 6 en een iPhone 6 Plus. Na lang wachten en bellen naar de klantendienst kwam de iPhone 6 Plus eindelijk aan. Dit was eind november. Midden december word ik gebeld door telenet, dat ik een promotie van een 64GB naar een 128 GB zou krijgen omdat ik zo lang heb moeten wachten en de iphone "zo snel mogelijk" zou ontvangen. We zitten al in januari en ik hoor nog niets van telenet. Is het normaal om 3 maanden te wachten voor een bestelling van een...

Geachte mevrouw, geachte heer, Drie weken liet ik aan telenet weten dat yelo tv niet werkte op tablet en smartphone. Men raadde mij aan om de digicorder te gaan omruilen voor een nieuw exemplaar. Dat heb ik gedaan. Opnames wel kwijt maar dat is de regel. Daarover wil ik niet redetwisten. Maar een test in de Telenet-winkel wees uit dat yelo tv op smartphhone nog niet werkte. Men raade mij in de winkel aan om eens navraag te doen via facebook hoe de zaak kon geregeld worden. Tja, dan kon ik het even goed op straat gaan vragen nietwaar. Dan maar weer naar telenet gebeld. We schreven toen 22 december 2014. Men verzekerde mij dat de zaak zou in orde zijn uiterlijk op 31 december 2014 om 18 uur. Niety dus. Weer telenet gecontacteerd.op 2 januari 2015. Een behulpzame heer ging de zaak uitzoeken en mij diezelfde dag terugbellen. Niks meer gehoord. Vandaag 3 januari 2015 opnieuw telefoontje gepleegd met telenet. Een vriendelijke dame deelde mij mee dat er met dit dossier nog niets was...

Ik bestelde mijn iPhone 6 bij telenet omdat ik sowieso een king abonnement wilde, en sowieso een iPhone 6 wilde. Ik was de eerste van al mijn kennissen die hem bestelde, en was tevreden dat ik ook nog eens 100 euro korting kreeg. Na 6 weken was ik het wachten serieus beu, omdat iedereen die ik kende die een besteld had, deze al had gekregen, waardoor ik van plan was om hem af te zeggen, en hem direct te gaan halen in de Krefel. Toen ik dit vertelde in mijn locale Telenet center, beloofden ze mij dat er een nieuwe actie was die 150 euro gaf, hierdoor was ik dus opnieuw overtuigd en bleef ik wachten. Deze week werd ik uiteindelijk gebeld en na een wachttijd van 15 min kon ik eindelijk een afspraak maken. Nu blijkt dat die 150 euro dus helemaal niet telt (ook al staat op hun website dat ze 150€ geven, blijkbaar mag dat zomaar) en moet ik het originele afgesproken bedrag betalen....

Telenet heeft Telemeter. Dat is puur shit. Als je je abonnement betaalt, moet je je internet vrij kunnen gebruiken. Nu als ik paar filmpjes kijk, is de limiet gedaan. Geen enkele andere landen doen dat... zelfs met vrij download optie, kan je maar dan 300GB gebruiken per maand. Meer...

Ik heb mijn iPhone 6 16GB ongeveer 3 weken geleden besteld... De afgesproken datum was 2 dagen na mijn bestelling tussen 9 en 13u. Nu 3 weken later heb ik nog niemand gezien of...

De lonen worden in 2015 geblokeerd om concurentiële redenen. Een indexsprong wordt gedaan om dezelfde redenen. Toch vindt telenet dat zij boven de wet staan en omwille van een hoopje aandeelhouders, die een netwerk kregen dat ondertussen al vele malen is afbetaald, toch een verhoging moet doorvoeren ook al hebben zij enkel nog onderhoudskosten voor hun netwerk. Ik vind het een schande dat ik word gechanteerd om mijn bereikbaarheid te kunnen garanderen. De dooddoener van "je kan altijd naar de concurrentie overstappen" is een holle leuze. Immers, zij hanteren dezelfde prijzen en men mag gerust spreken van kartelvorming ipv concurrentie (wanneer zal Europa eindelijk reageren). Dus uw holle leuze van overgang naar de concurrentie speelt hier in Vlaanderen en in uitbreiding voor deze sector in België helemaal niet, zodat u uw verhoging gerust mag catalogeren onder een heuse hold-up van de gewone onmondige burger, ten voordele van wat potentaten die hier misbruik maken van hun macht...

Dit maakt me verschrikkelijk kwaad. Ik heb mijn systeem om mijn betalingen keurig en steeds op tijd te doen en Telenet grijpt me nu bij de strot om het anders te gaan doen. Ik moet mijn mailbox daarvoor raadplegen in plaats van het met de post te ontvangen. Tussen die honderden Email berichten, ook talloze promotioe en reclame mails van telenet, moet ik steeds heel goed gaan opletten dat er geen factuur van Telenet zit, voor er , mogelijk zelfs een andere gebruiker, deze mail verwijdert. Ook de website voor hulp werkt helemaal ondermaats. Er wordt melding gemaakt dat ik met IE versie XX MOET werken of dat ik via Doccle MOET werken. Mijn haren rijzen ten berge van zoveel arrogantie en privacy schending. Mijn computer werkt helemaal TipTop, Ik kan alle websites perfect bezoeken, ik kan alle toegezonden PDF's perfect lezen BEHALVE....bij Telenet. Daar krijg ik de gemailde PDF niet open en werkt niets behoorlijk bij de website van de zogezegde klantendienst.Je klikt daar op een zogezegd...

Zou vandaag mijn nieuwe gsm ontvangen tussen 08.00 en 18.00 uur. Ik heb niemand gezien of gehoord....

Geen levering gsm -> contact telenet -> verkeerde info betreft ordernr-> terug contact telenet met nieuwe ordernr -> nog steeds geen correcte nr blijklt bij ingave dynalogic -> dan blijkt dat dynalogic al de hele dag niet bereikbaar is door omstandigheden maar steeds vermelding later te proberen -> om 17u niemand meer bereikbaar en dus ook geen gsm -> ganse vrije dag opgeleverd en thuis gebleven voor niets -> wat een...

Ik ben meerdere malen (gedwongen) om mijn factuur digitaal te ontvangen ik zal het zelf wel veranderen als ik daar behoefte aan heb als telenet blijft aandringen zal ik vertrekken en op internet een petitie opstarten tegen dit krimineel gebruik want al eens aan gedacht wat dat voor telenet opbrengt geen papier en portkosten va duizende gebruikers ik vind dit een vorm van verborgen prijsstijging bovenop de vorige...

Als telenet klant king abonnement genomen omdat deze nu voordelig uitkwam €150 korting voor de iphone 6 64GB space gray versie. In een telenet center alles geregeld en zegt men max 4 weken levertijd. We zijn nu al aan week 6. Al. Aar telenet gebeld en daar konde ze niets zeggen. Moest naar koerierdienst bellen. Daar zeggen ze dat order nog niet is binnengekomen en moest ik bij telenet navragen. Zo trug gedaan. Daar was de order wel verzonden!!! Je word van het kastje naar de muur gespeeld. Gwn bedriegelijke reclame van TELENET ...

Ik kan geen tv kijke op mijn iphone 5 omdat de app zegt dat mijn toestel gejailbreakt is,terwijl dat niet het geval...

Ik w88 al sinds begin nov. op mijn iphone 6 64 gb space gray..... bellen niks opnieuw bellen weer niks pffff NIET goed...

Op 5 nov een Iphone 6 spacegray 64gig besteld bij telenet met king + abo en nog steeds niets gehoord. 4 weken al lang verstreken. Zou willen annuleren maar heb m'n iphone 5 al aan iemand beloofd die nu ook zit te...

Enkele weken geleden een iphone 6 besteld. Wij hebbben dus gebeld naar telenet met de vraag een iphone 6 64GB te bestellen alles ging goed en er werd ons gezegd dat een levertijd van maximaal 4 weken gegarandeerd was. Tot daat toe de goede commentaar over telenet, we konden immers op dat moment zeggen dat de stem aan de andere kant van de lijn zeer vriendelijk was. Nu een tijdje verder nog steeds niks gehoord van telenet, de 4 weken die zijn reeds voorbij. Ik stel me dan ook de vraag waarom ze iets beloven aan de klanten als ze de afspraak toch niet kunnen nakomen. Maximaal 4 weken wil zeggen 4 weken en of minder dan 4 weken en NIET meer dan 6-7 weken. Als je een belofte maakt moet je deze nakomen !!! Ik hoop dat telenet hiervoor als nog een compensatie wil voor doen, wij doen reeds de moeite braaf te wachten dan verwachten wij ook van de tegenpartij enige vorm van moeite....

Al een hele tijd problemen met i pad internetverbinding,en met alle drie ons mobiele telefoon hebben we bijna niets van bereik binnen ons huis,we moeten altijd buiten gaan staan om te bellen,dit kan echt niet meer.We krijgen niets van hulp van jullie,zowel voor de telefoon niet of voor internet! Er is wel een dossier aangemaakt maar daarmee geraakt het niet opgelost,we zijn nu al lang klant bij jullie en alles is bij jullie geabonneerd zowel internet,vaste telefoon,televisie en 3 mobiele abonnementen,dus denk wel dat het eens tijd is dat het echt opgelost geraakt en dat jullie ons niet iedere keer doorverwijzen naar collegas of telenet winkels,we hebben het volledig gehad.Als het probleem opgelost zou geraken zou dit tenminste eens een verdienste zijn voor jullie,maar we geraken gewoon niet bij de juiste personen denk ik. Ik hoop dan ook op een rap antwoord,jullie kunnen me ook op mobiel bereiken,alé ja als het...

Op 26/11iphone 6 64 gb besteld. Op 10/12 telefoon gekregen , prachtig voorstel: telenet ging me een 128gb geven tegen dezelfde prijs als een 64 gb, geconfirmeerd door een andere medewerker de volgende dag omdat de 64 gb niet meer voorradig was. Op 18/12 telefoon gekregen voor de levering, maar wel voor 100€ meer. Navraag bij klantendienst: wij kunnen de prijzen niet veranderen. Waarom liegen die mensen dan ,ik had zelf niets...

In van havere telenet shop te kapellen kon ik deze over enkele dagen na bestelling ophalen, nu bel ik naar telenet en daar weten ze van niets ??? Ik moet wachten tot ik een mail krijg, een andere kleur kon ik gelijk meenemen dus ik ben niet meer mee in het verhaal ! Morgen eens gaan klagen daar, heb geen zin om maanden te...

Bij bestelling wordt beloofd dat het toestel geleverd wordt binnen de 4 weken maximum !!! die zijn voorbij, uiteraard. Foutje in Telenet-winkel bij bestelling van 6 ipv 6+, was bijna onmogelijk om dat te veranderen, uiteindelijk zelf een week later telefonisch even gecheckt en wat bleek er stond nog steeds een 6 ipv 6+ gereserveerd...toch kunnen aanpassen maar weer een week uitstel van "mogelijke" levering, dan 3 x dezelfde dag gebeld naar Klanten-service ( what's in a name) en 3 x een andere uitleg; 1 hij komt volgende week toe, 2 je moet naar Dynalogics bellen ( onmogelijk om daar binnen te geraken ), 3 we weten het niet. Dan gevraagd om te wisselen voor een 6+ met 16 GB ipv 64 GB omdat die op stock waren maar dat was gevaarlijk want het duurt enkele dagen om dit dossier te annuleren en een nieuw op te maken en dan is de stock van de 16GB mss ook op ....Geen oplossing dus !!...

Men zou vanaf september niet meer kunnen genieten van dig tv als men geen nieuwe digibox aanschafte. Ik kijk nog steeds met mijn oude en zie enkel een pak minder kanalen( en reclame minder) voor de rest ben ik dik tevreden met de aangeboden posten en mijn beeldkwaliteit. Waarom moet ik dan evenveel betalen als iemand die digitaal kijkt en het dubbele van mijn kanalen...

Meer dan 2 maanden een iPhone 6besteld nog steeds niet ontvangen. Binnenkort komt de 6 s al uit. Ik vind dit echt niet kunnen. Ze zouden beter hun bestaande klanten beter verzorgen ipv de prijzen te...

Altijd storingen . Je kan je programa niet eens te goei zien . en veel te veel herhalingen van vele programma's. Ik betaal niet voor 10 kier de'n zelfde...

Om mijn telefoonverbruik te beperken binnen mijn King Supersize abbonnement bij Telenet, heb ik afgesproken om met enkele mensen (waaronder mijn zus die bij de concurrent werkt en mijn partner die een abbonnement heeft bij de concurrent) dat wanneer ik hen opbel (over het algemeen 2 x laten overgaan - max. 3 x) dat zij niet opnemen en mij terugbellen. Door een zeer hoge aanrekening van Telenet enkele maanden geleden, heb ik even het aangerekende verbruik onder de loep genomen... En ja hoor, de nummers van de mensen waar ik 'laat bellen zonder opnemen' worden al maanden aangerekend in mijn inbegrepen belkrediet van King Supersize - Telkens wordt 1 minuut verbruik afgenomen - waardoor ik haast nooit meer toekom met het inbegrepen beltegoed en ik steeds moet bijbetalen voor andere oproepen (zogezegd buiten mijn inbegrepen belverbruik!!!!!). Ik heb dit gemeld en kreeg te horen dat ze niet begreep waarom ik niet gewoon een sms-je stuur naar de personen waar ik wil mee bellen om te vragen...

Bij deze vindt ik het erg ongepast om nog maar eens een verhoging in te voeren,straks al een verhoging van mijn digicorder en nu nog eens! Denk niet dat bij proximus de tarieven voor de digicorder zo hoog ligt,zoveel geld is er echt over! Doe er iets aan,U bent al Uw klanten aan het verliezen,geloof me! Straks 6.34 euro erbij,allez vooruit! Zitten dan al aan 51.69 euro voor digitale tv en basis internet,als dat géén geld is! Zal eens informeren bij Proximus,of eens laten langskomen als ze bellen,miischien krijg ik daar betere condities,ben het praktisch zéker van wel! Verontwaardigde...

Heb op 15-10-2014 een iPhone 6 64gb besteld tot op vandaag nog altijd geen info wanneer ze die zouden leveren Ze zeggen dat Apple de bestelling niet kan...

Sinds enkele dagen weer blokken in het beeld op alle zenders.soms staat beeld even stil. Een tijdje geleden ook al eens gehad,dan weer gedaan...tv is ok,want goed opgenomen programmas hebben het niet.echt storend,soms zo erg dat programmas niet deftig gevolgd kunnen...

Geachte Wens een papieren aanrekening te blijven ontvangen. Als ik wil veranderen,zal ik dit zelf beslissen,en dit zeker niet doen zonder mij eerst te raadplegen of ik dit wel wil. Indien jullie niet akkord gaan met een papieren aanrekening dan ga ik met alles weg bij jullie na vele jaren Graag een antwoord op dit schrijven (papier) Beleefde groeten...

12 jaar telenet en mijn kable modem ziet er antiek uit en bovedien vol mankementen zoals time-outs waaarvoor ik vvind dat ik een vergoeding verdien aangezien ik talloze uren zonder internet heb gezeten vinden jullie het niet eens tijd om voor deze trouwe klante deze modem te vervangen met nieuwere modellen jullie zouden je moeten...

Ik heb vorige maand een king abonnement genomen omdat er via on line inschrijving een korting van 30€ was beloofd, af te trekken op komende facturen. blijkbaar was er niets afgetrokken op mijn eerstvolgende factuur, heb mij hiervoor bevraagd bij telenet, en daar hebben ze mij laten weten dat dit geen korting is op bestande klanten. Was nergens op hun reclame vermeld of niet duidelijk. graag had ik toch deze korting gekregen zoals beloofd op hun site reclame, zelf als zeer oude klant bij telenet. graag een positief...

Duurste van heel Europa.... Kan absoluut NIET klagen over Telenet....blijven ook investeren...maar ik denk als klant betalen we ABSOLUUT nu al genoeg. Vorige grote investeringen in aanleg NIEUW kabelnet zal toch al betaald zijn Allé door ons....maar stop met woekerwinsten voor beperkt groepje...

Iphone6 64 gig besteld een maand terug, normale levertijd 4 weken. Na contact met telenet: levertijd ongekend.. na telefonisch onderhoud kreeg ik telefoon terug van de klantendienst met een 'ongelofelijk' aanbod. een Iphone6 128 gig aan dezelfde prijs als de 64 gig, bleek die plots wel 100 euro duurder geworden te zijn... ergst van al is dat ze u zogezegd een oplossing willen bieden maar gewoon ronduit bedriegen met een nieuw fantastisch aanbod....

Op 5 november hebben we wegens verhuis ons abonnement voor telefoon, internet en distributie opgezegd wegens verhuis. We gingen dit niet meer nemen. Op 2 december hebben we op ons nieuw adres toch terug het abonnement aangesloten. Ik krijg nu een factuur van 29/10 tot 28/11 aan abonnementskosten ? + gesprekskosten ????????? Hoe is dit verklaarbaar...

Via telenet center de Iphone 6 128gb besteld, 3 dagen later telefoon van koerier dienst, wordt geleverd, gesloten verpakking, eerst aftekenen, dan ontvangst, ik scheur pakket open zie op zijkant doos een sticker hangen '128gb space grey' ik laat de koerier buiten, draai het doosje om en zie "16gb" staan. duidelijk een fout in magazijn,; bij dynalogic helpen ze me niet, bij telenet zeiden ze om naar een center te gaan en daar geld terug te vragen.. zegt ze me doodleuk dat dit niet kan want ze het product komt niet overeen??? ondertss 2 dagen verder, zit ik met een ongeopende Iphone 6 16gb, maar op 'mijn telenet' staat dat ik de 128gb heb.. echt triestig ze... een klant is bijna verplicht om naar mechelen te rijden, zo zei de telenet store medewerker me nog, al...

Heb ook een Iphone 6 besteld bij telenet. Nog steeds niet geleverd. Was gisteren toevallig in een Belgacomwinkel en vroeg hun of dat bij hun ook een probleem was om een Iphone 6 64 GB te bestellen. Verkoper kon mij onmiddellijk het toestel in kwestie op de toonbank...

Reeds klant vanaf het begin van TELENET Wegens afbouw activiteiten is mijn telenet abonnement te zwaar. De vele nieuwigheden verzwaren steeds het abonnement, en zijn niet altijd gunstig voor oude klanten. Er is nooit iets extra voor bestaande klanten. Nu weer de prijsverhoging. Wegens onvoldoende dekking is het niet mogelijk ook de GSM op te nemen in het...

Telenet verhoogt nog maar eens de prijzen terwijl de dienstverlening niet altijd perfect is. Ik heb maanden problemen gehad met mijn internetverbinding. Er werd een vergoeding beloofd voor de dagen dat internet niet werkte of slecht werkte. Daar heb ik nooit iets van gezien; terwijl ik wel de verhoogde bijdrage zal moeten betalen. Indien de verhoging doorgevoerd wordt; schakel ik over naar andere...

3€ per maand extra alhoewel een pakket al vrij duur...

Een prijsverhoging van 3 euro op mandbasis betekend heel wat voor een gewoon...

Ik verhuis en heb sosciaal tarief en een gewoon pakket basic internet goedkoopste dus ' ik woon nog geen maand op nieuw adres " opeens geen tv meer en dit met een kind in huis ' dan na een kwatier voor je iemand kunt bereiken op telenet hielp dus niets via internet dan dacht men aanrekening ik heb nog nooit zo versteld gestaan vroegen ze 212 euro in godsnaam zo n bedrag 'ik moest geen aansluitingkosten betalen omdat je teleklant bent en al internet heb+ kabel tv aangerekend 85 euro hadden ze mijn basic veranderd in internet 60 heb ik niet gevraagd dus ik was verplicht dit bedrag te betalen of geen tv meer 'nu heb ik geen geld meer genoeg om mijn huishuur ' eten te kunnen kopen door dit 'klote is het...

Ik vind de prijsverhoging...

Het moet eens stoppen met verhogingen. Vereenvoudig de pakketten, zodat je betaald voor wat je nodig hebt. Het uitvallen (paar keer per dag van het internet en telefoon) is daar nog...

Binnen een twee weken mag je je toestel verwachten zei men in de telenetwinkel. Ondertussen ben ik al meer dan 8 weken het wachten ! Als men naar telenet belt krijgt men telkens de mededeling dat men het niet weet maar dat ik moet bellen...

Ik kan niet akkoord gaan met de prijsaanpassingen, iedereen moet inleveren, maar Telenet gaat rustig door met steeds hogere......

Ik heb een pakket bij jullie van ongeveer 73€(dus veruit het duurste!!)Jullie hebben mijn digirecorder ook al op het containerpark doen werpen(het was er eentje dat we zelf aangekocht hadden en werkte nog perfect,maar jullie vonden het nodig om weeral te veranderen)en nu zou ik maandelijks 2,99€ meer moeten betalen,dat zijn echte wanpraktijken,want zonder internet ,digitale tv en telefoon kunnen we onze bankzaken en dergelijke niet meer doen,dus zouden we dit wéééééééér moeten slikken!! Wel vergeet het,als jullie niet over de brug komen stap ik over naar proximus,want volgens de krant zijn de prijzen iets...

Nu reeds liggen de prijzen hoog. Er is inderdaad een goeie service maar de laatste prijsstijging loopt de spuigaten...

Is al duur...

Zoals elk telenet klant heb ik ook een brief gekregen van de tariefverhoging. Op TV, Kranten, enzz... zeggen ze dat het factuur met 2 tot 4 eur hoger wordt. Dat is bij mij toch niet het geval. Bij mij is het totaal 6 eur dat alles omhoog gaat. Probleem is overstappen gaat niet. Dan ga ik bij wijze van spreken terug in de oertijd met de snelheid. Dat is ook niet de...

Ik heb het duurste internet-pakket, 3 Digirecorders voor digitale TV, Vaste telefonie en GSM-abo. Ook nog het voetbal-pakket. Ik betaal nu al maandelijks gemiddeld 115,00 euro...

Ik kan niet akkoord gaan met de prijsaanpassingen, iedereen moet inleveren, maar Telenet gaat rustig door met steeds hogere...


Belgiei is reeds veel te duur op dit vlak maar Telenet gaat nog maar eenshaar prijzen...

Waneer komt de LEGO movie,ik heb jem al gezien maar mijn broertje niet hij staat al een jaar op film a la...

Een maand geleden een Iphone 6 64 GB besteld bij Telenet. De aanleiding was een actie van telenet waarbij ik een korting van 100 euro kreeg. Als trouwe klant van telenet (TV, Internet en vaste telefoon)heb ik dan nog een King abonnement genomen als blijk voor mijn vertrouwen. Een maand later moet ik vaststellen dat dit vertrouwen ernstig geschaad is. Mijn Iphone 6 blijkt lucht te zijn en als je probeert informatie hierover te krijgen krijgt men nooit geen antwoord. Ondertussen heeft Telenet zijn actie nog opgevoerd en krijgt men een korting van 150 Euro. Men probeert dus nieuwe klanten te lokken met valse beloften. Een tweetal dagen geleden kreeg ik dan toch een brief van telenet in de bus, ik dacht dat zal het dan zijn doch het bleek een mededeling dat Telenet zijn prijzen zou opvoeren. Ik heb al mijn vertrouwen in Telenet verloren en ik denk dat ik hierin zeker niet alleen zal zijn....

Opgeslagen tarieven...

...

Op 12/10 bestelde ik een iPhone 6 bij Telenet, waar ik sinds 2011 onafgebroken klant ben. Tot op heden is hij niet geleverd of aangeboden geweest. Ter vergelijking: bij Proximus kan je er 1 binnen de 3 werkdagen krijgen, hetgeen echt wraakroepend is. Is dit hun bedank voor trouwe...

Heb een iphone 6 plus besteld op 3 oktober, tot vandaag nog steeds niets gekregen. Na een duizend keer te bellen gehad met telenet en dynalogic, en verschillende keren van kastke naar de muur te zijn gestuurd. Hebben ze hun fout gevonden en toegegeven. Resultaat één van die kieken dat er werkt heeft mijn bestelling geannulleerd en aan iemand anders gegeven. Tof om te horen. Nu alles opnieuw moeten ingeven en zeggen dat ik nog 6 weken moet wachten. Gangsters als telenet moeten stoppen om de mensen van alles wijs te maken. Het zijn gangsters en het blijven gangsters en daarom deze grote midden vinger... Waar de zon niet...

Het moet gedaan zijn om altijd maar de tarieven aan te passen en te verhogen de operatoren hier inclusief belgacom zijn dubbel zo duur als in nederland of duitsland ,waar men onbeperkt kan bellen en surfen wat bij telenet niet helemaal waar is en dat het gedaan word om te vermijden dat er een overbelasting van de kabel plaatsvind is larie ik vind ze grofweg dieven...

Zonder schaamte nog zuke rekeningen durven zenden alleen maar alles...

Ik heb 2 weken geleden een iphone 6 besteld dus met 150€ korting, maar ik heb nog steeds geen e-mail gekregen om mijn bestelling te bevestigen. Ik heb ook geen code gekregen om mijn iphone te 'track and trace'...

Beste , Ik heb op 29 oktober een IPhone 6 besteld bij telenet met King abonnement. Ik wacht nu al bijna 5 weken op deze IPhone. Dit is veel te lang...

2 iPhone's besteld bij telenet, na wachtperiode werd hij geleverd. Vandaag dus tussen 8u en 18u, ze konden er geen specifiek uur op kleven, ik moest zorgen ik de hele dag beschikbaar was. 18u gepasseerd, zit al van om kwart voor 8 in de zetel te wachten. Vind op de website van telenet de nr van de leveringsdienst, er naar gebeld. Wij zijn gesloten van om 17u. Bel ik naar de telenet klantendienst zijn die ook gesloten. Eindelijk bij telenet binnen geraakt, zegt die meneer ja je moet zelf maandag maar contact opnemen met de leverancier. Dit is mijn probleem niet. Wat verwachten ze nu? Dat ik nog eens een hele dag ga wachten op iets dat niet komt en dan als ik het wil melden en vraag hoe het zit ze me opnieuw...

Kan al van woensdag geen email meer openen of verzenden, want telenet webmail zegt dat mijn emailadres niet klopt op deze manier kan ik niet verder en loopt mijn werk vertraging...

Ik bestelde een Samsung ice Ace 3 voor 49 € bij King,toestel nooit gekregen,ze zeggen we hebben je gebeld,onzin,super onbeleefd,iedere dag zeggen de mensen mij dat alhoewel ik weet dat ik heb gebeld,resultaat,ik ben verandert van operator.Nu komt mijn factuur ongevraagd toe bij het ocmw??? Ik ga terug naar de winkel en daar krijg daar het antwoord : wij kunnen dat niet aanpassen als het OCMW dat heeft gevraagd??Dat is het juist dit werd niet gevraagd integendeel het OCMW belde mij om dit te melden. Besluit ik ga naar Proximus misschien zijn ze daar wat...

Al sinds jaren ben ik klant bij Telenet. Onlangs belde ik Telenet klantendienst om mijn HD xl pack op te zeggen met resultaat dat alles werd stopgezet wat niet de bedoeling was. Na opnieuw telefonisch contact op te nemen (reeds meerdere malen) kwam aan het licht dat 1 van hun medewerkers een cruciale fout had gemaakt waardoor alles werd afgesloten. Sedert 3 dagen werkt mijn internet en vast toestel nog steeds niet. ZE krijgen het tot op heden nog steeds niet opgelost waardoor ik serieus in de problemen kom met mijn werk m.a.w. Met 1 druk op de knop heb je niets meer terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Als nieuwe klant heb je binnen het uur alles wat je wilt maar als bestaande klant geraak je alles kwijt door de fout van 1 van hun medewerkers en duurt het dagen tot alles terug hersteld is met alle gevolgen van dien. Hoe is zoiets in godsnaam...

Woon in een grensgemeente , en het moment ik binnenstap valt de gsm verbinding uit omdat ik de roaming uitgeschakeld heb , anders heb ik constant een Nederlandse provider en kost dit duurder hoewel ik in België woon ....

4 maanden klant voor een iphone 6 abbonement te hebben?! lok je zo nieuwe klanten...

Heb enig tijd geleden twee abonnementen afgesloten met toestel. Meer bepaald 1 x iPhone 6 64gig en 1x iphone 6 plus 64gig. De leveringstermijn die beloofd werd is reeds overschreden. Wanneer wij contact opnemen delen ze ons mee zo spoedig mogelijk maar kunnen niet zeggen wanneer. Ben nu tot de conclusie gekomen dat de toestellen die wij nu besteld hebben op andere plaatsen wel leverbaar zijn. Dit wordt aangehaald bij Telenet maar kunnen geen antwoordt geven. Ze blijven maar rond de pot draaien. Ik ben van mening dat ze wel weten wanneer dit moet geleverd worden en dat zij hun afspraken moeten nakomen maar tevergeefs. Ik wacht nog 1 week en dan niet in het bezit zeg ik alles op bij Telenet en koop ik de toestellen ergens anders wel....

Op korte tijd 2 digicorders moeten vervangen dus 2 maal alle opnames weer verloren. als we ze willen terug zien kunnen we ze opvragen maar moeten dan betalen.26...

Na 8 weken nog steeds geen levering van de bestelde IPhone 6. Na 4 weken alvast een tweede besteld voor mijn vrouw. Een paar weken later is er een nieuwe actie met 150 € korting ipv 100 €. Dat maakt dat ik 100€ te veel zal betalen . Bijna klaar om bestellingen te...

Ik heb nu 2 maanden geleden een iphone 64gb besteld. Toen zeiden ze mij dat ik hooguit 2-3 weken zou moeten wachten.. Heb al verschillende malen contact opgenomen met Telenet en Dynalogic om alleen te horen dat ze geen idee hadden wanneer deze zouden binnenkomen en dat ze wachten op nieuws van Apple....

O lieve goede Sint, wilt u misschien mijn Iphone 6, die ik 7 weken geleden bij Telenet bestelde brengen. Of aan Telenet vragen of ze de bestelling willen annuleren, zodat ik hem misschien in mijn schoentje kan leggen...

Ik heb in juni een nieuw nummer aangevraagd in de plaats van mijn oude. Ze gingen alles regelen en annuleren op mijn oude nummer. Nu heb ik vandaag ontdekt dat ze mijn abonnement van mijn oude nummer ook nog aanrekenen op mijn factuur. Ze erkennen de fout en willen een tegemoetkoming doen van 2 maanden. Ik wens graag alle onterecht aangerekende maanden terug gestort te krijgen....

22/10 iPhone 6 64G besteld! Nog altijd geen levering, toppunt is dat er gewoon niet over gecommuniceerd wordt. Ze weten zelf niet wanneer, ik vraag me af waar ze deze aankopen....

Sinds vorige week donderdag regelmatig grote problemen met internet!!!!!!!Regelmatig geen verbinding.Telefonisch contact genomen met telenet.Antwoordapparaat droogweg:er zijn problemen in Uw streek met internet.Alsof ik dat nog niet wist.En dan durven ze ook nog spreken van internet en kabel tv abbonementen 2 euro per maand duurder te...

Ben al 7 weken aan het wachten op iphone 6, dat ik bij een telenet abo heb besteld......

Wou deze morgen naar ons webmail adres bij telenet kijken doordat we een grote verkoop deal hadden op kapaza doordat we gaan verhuizen. Nu blijkt dat al de hele dag de webmail plat ligt zonder enige verwittiging dus mss valt de verkoop nu ook in het water. Als je op verlof bent voor langer periode en 1week later de factuur betaald krijg je een hele hoop zever en extra kosten terwijl je alle documten kan voorleggen maar omdat die pipo's daar eens zin hebben om de webmail plat te leggen is het niet nodig om de mensen te verwittigen. Telenet is echt brol aan het worden....

Afspraak gemaakt met koerier dienst leveren vrijdag avond tussen 1700h en 2100h op 21/11 niemand gezien geen sms ouzo ontvangen gewoon niets Probleem is dat mijn huidige gsm iPhone 4s kapot is dit wil zeggen dat bellen alleen lukt via speaker waardoor soms niet goed...

Na negen weken nog steeds mijn iphone 6 niet ontvangen van telenet, dewelke ondertussen 150 euro goedkoper is i.p.v. 100 euro, naar telenet gebeld of ik ook kan genieten van de grotere korting van 150 euro als ik ooit mijn iphone ontvang, antwoord was dat dit niet mogelijk...

2 jaar geleden ben ik van een King (15€) naar een Iking abonnenment overgestapt gekoppeld aan de aankoop van een Iphone 5. Een maand geleden heb ik de laatste schijf van mijn restwaarde afbetaald, er van uitgaande dat ik vanaf nu dus opnieuw de prijs van de Iking ging betalen (20€) Maar niets is minder waar. Deze illusie werd vandaag doorprikt. Ik kreeg zonet telefoontje van een Telenet-dame die mij vroeg of ik interesse had om mijn abonnenment aan te passen. Gezien ik ervan uit ging dat ik vanaf nu terugviel op het voorgaande tarief (gezien mijn telefoon afbetaald was), heb ik haar hiervoor vriendelijk bedankt. Echter, wist ze mij te zeggen dat ik momenteel nog steeds 45€ betaalde voor een product dat momenteel maar 20€ kost. gezien de facturatie niet aangepast werd zolang ik hier zelf geen aanvraag voor deed. Dit is toch compleet van de pot gerukt????? Moraal van het verhaal, ik blijf dus 45€ betalen voor iets dat momenteel 20€ kost. En ze crediteren dit niet met...

3 weken geleden iphone 6 ontvangen en nu bieden ze hem aan 150 euro goedkoper !!!!! ik vind dit niet...

Na 8 weken nog steeds geen levering en nog steeds niet geweten wanneer dit wel zal zijn! Ondertussen wordt wel nieuwe publiciteit gemaakt waarbij 150 € korting wordt gegeven ipv 100...

Al 8 keer telefonisch contact zonder enige...

Momenteel is het 8 weken geleden dat ik de IPhone 6 64GB besteld heb met de actie van TELENET. Vandaag hebben ze nog steeds geen zicht op de levering ervan! M.a.w. Het kan ook volgend jaar zijn! Er is geen communicatie, ik weet nog steeds van niets!...

Mijn ex verlaat mijn woning met een Iphone die ze kocht maar die op mijn naam moest staan want anders ging dat soort abonnement niet. Het ging om een iphone 5c met een iking abonnement erbij. Nu heeft ze nadat ze ons adres verlaten heeft gebeld voor 500 a 600 euro in totaal. Eerst was dit minder maar werd meer en meer. Toen ze voor meer dan 300 euro had gebeld heeft ze een overname document ingevuld en heb ik dit doorgestuurd naar telenet. Ik vind niet dat ik de kosten moet betalen die zij heeft gemaakt en in het overname document staat duidelijk vermeld dat ze de openstaande kosten mee overneemt. Telenet zegt mij dat het zo in orde is. Tot 3 maal toe komt ze met het verhaal af dat de gsm nog altijd op mijn naam staat en zo ook de koste. Ik melde dit aan telenet en een mevrouw lost het op en stuurt mij een mail ter bevestiging dat het in orde is. Blijkbaar nu weer 3 weken later komt ze mij doodleuk vertellen dat ze is overgestapt met hetzelfde nummer en dat de kosten toch op mij...

Sinds 13 en 14 november ligt het netwerk uit bij telenet. alreeds enkele malen gebeld en zeer arrogante personen aan de lijn gehad. ze vroegen waarom wij naar hen contact opnamen, want er speelt toch een bandje. ik vroeg dan ook een vergoeding van de geleden schade (telefoontjes, normaal thuiswerk), helaas geen...

Ik ben 3 dagen bij telenet ik moet zorgen voor mensen van 90 jaar zo maar even 24 oproepen gemist en dat heb ik pas doorgekregen deze namiddag .dit pik ik niet!!!! dan altijd simkaart vernieuwen had ik niet verwacht van telenet nu simpel ik ga terug naar ergens waar waar ik op kan vertrouwen salut...

C140509-9184922 KAW201949 Sedert september doe ik verwoede pogingen om een nieuwe kabel te laten leggen maar blijkbaar is dat een echt probleem voor Telenet. Ik heb driemaal getelefoneerd met x-aantal medewerkers, duur van de gesprekken 51 minuten, 36 minuten en 45 minuten en blijkbaar begrijpt men daar niet wat ik te zeggen heb.Bij twee van de drie gesprekken werd beloofd me terug te bellen maat niemand was van zijn woord! Nochtans is het heel simpel. Er is een Telenet technieker bij me langs geweest en hij stelde vast dat de storingen van blokvorming op het scherm te wijten was aan de kabel. Technieker zei me een nieuwe kabel RG14 + buis met trekdraad aan te kopen (300 euro) en een firma zou die werken komen uitvoeren op 09/10/2014. Niemand gezien maar wel diezelfde dag technieker die de aansluiting kwam uitvoeren. Hij vertelde me dat er waarschijnlijk iets was mislopen en maakte zelf een nieuwe afspraak met de firma HARDO uit Lokeren die de werken voor 01/11/2014 moest...

Ik ben Telenet klant (TV, internet, mobiele telefonie) van het eerste moment, dus al heel lang! Mijn gebruikelijke factuur is rond de 43€. Op mijn factuur van september krijg ik plots een 70€ extra te betalen. Er zou zogezegd gsmverkeer geweest zijn vanuit of naar Tsjechië...Ik ben daar echter nog nooit geweest & ken hier ook niemand!!!!!! Ik ben enige gebruiker van mijn gsm toestel, is overigens gecodeerd/sterk beveiligd. Ik weiger deze factuur te betalen & vraag via mail mij te bellen: Telenet doet dit niet! Meermaals heb ik dit gevraagd: uiteindelijk kreeg ik 1x antwoord van een juffrouw die een dossier ging aanmaken & doorsturen naar bevoegde dienst voor "onderzoek". Deze dienst zou me "kortelings" zelf bellen. Dit was eind oktober...niemand gehoord. Inmiddels heeft Telenet wel het lef, mijn uitgaand verkeer te blokkeren!!! Heb dan maar zelf geprobeerd het gratis nummer (opzeg) te bellen & dit is gelukt: juffrouw heeft haar best gedaan, maar kon het niet oplossen. Ik zou...

Voor de zoveelste keer probeer ik een serie te kijken, lost. Seizoen 5 uit en seizoen 6 is echt lost! Alleen de laatste afleveringen. Destijds ook met "once upon a time" en "the walking death" ondertussen betaal ik rond de 180€ per maand met rex n rio en allerhande aangesmeerde rommel van telenet! Ben het beu! Ik kan beter Netflix nemen en series op dvd kopen en ne prachtige wagen afbetalen dan bij telenet te blijven. Kust...

KLACHT!Toen ik mijn iphone 6 bestelde 1 maand geleden zou ik eerste 6 maanden halve prijs betalen voor mijn abonnement van 15 euro dat was een promotie voor bestaande klanten vertelde mevrouw van de klantenservice. Nu zie ik op mijn aanrekening geen korting en belde ik klantenservice zeggen ze dat er nooit een promotie was! +Na uitpakken iphone 6 zat er een krasje op een nieuwe toestel!! Hoop ellende mee gehad met Dynafix en Telenet. Telefoon zou valschade hebben volgens Dynafix en geen garantie daarom! Ik heb de iphone gelijk na het uitpakken laten zien bij een telenetwinkel en meneer zei dat het duidelijk een fabrieksfout is en een bewijs op papier gekregen en ingeleverd. Na 1 maand is mijn iphone 6 nog steeds niet...

Smartphone met 2 simkaarten, telenet en mobistar, vraagt regelmatig terug simcodes, valt uit zonder reden, gevolg gemiste oproepen terugbellen; tring applicatie werkt soms, maar dan blokkeren fb messenger en whatsapp of wifi, dus wifi uit, omwille van triiing overgestapt van kong naar king, gevolg, torenhoge gsm rekening (na 8 dagen sms, u zit al 25 € boven uw telefoongesprekken, dus geen data!!!). Geprobeerd met simkaarten mobistar en lyca, geen probleem, zoon zelfde toestel alleen mobistar, dochter zelfde alleen base, beiden geen probleem. Vorig toestel HLC 100 ook geen probleem, huidig toestel HLC 5000 constant probleem. In de winkel werd me verzekerd dat Yelo tv beschikbaar was in heel Brussel, wat blijkt, niet in St Gillis, toch ook in Brussel? Nieuwe simkaarten telenet en mobistar gestoken, 6 maal in winkel geweest geen antwoord, 5 - 6 maal gebeld klantendienst gebeld, 2 dossiers geopend, antwoord, ligt aan toestel, probeer eens met een ander...

Mijn schoonvader is 80 jaar en is pas digitaal overgeschakeld bij telenet. Het heeft een maand geduurd voraleer hij kon kijken. Waren problemen met de kabel. Kreeg daarvoor een extra rekening van telenet. Normaal volgens de teclame gingen ze van telenet uitleg geven over het digitaal kijken, maar door de problemen kwam hiervan niets in huis. Mijn schoonvader heeft op alle mogelijk knopjes gedrukt om toch maar tv te kunnen...

Had klantendienst gebeld ze konden mij niet helpen omdat de mensen die het konden aansluiten om 20.00 uur stopten dus ik moet wachten tot 08.00 uur s'morgens ze hebben nog geen piket die ze kunnen bellen om het op te lossen wat een...

Klant 517161560 Account...

Wij betalen voor Fibernet de snelste verbinding op de markt maar sinds september is de internetverbinding hier supertraag....

Vorige week nam ik contact op met telenet om op ons nieuw appartement een analoge tv-aansluiting te maken, zonder digitale tv. De mevrouw die mij toen telefonisch te woord stond pushte mij herhaaldelijk om toch digitale tv aan te schaffen, soms zelfs op het randje van uitlachen met zinnen als "komaan mevrouw, u weet toch wel dat u voor 8,35 euro per maand meer al digitale tv hebt! Het is gewoon raar om geen digitale tv te nemen." Na herhaaldelijk aandringen dat ik dat echt niet wou, sloot ze af met "Nou ja, wat u wilt zeker." en gaf me een afspraak. Een week later kwam de telenet-instalateur gewoon niet langs en bleek dat er helemaal geen afspraak gemaakt was! Ik belde bijgevolg voor een nieuwe afspraak, waar ik ditmaal nog brutaler aangepakt werd door een medewerker wanneer ik herhaaldelijk benadrukte dat ik geen digitale tv wou omdat we niks van die functies gebruiken. Toen antwoorde hij spottend met : "mevrouw toch, u beseft toch dat digitale tv niet enkel pauzeren en opnemen is, u...

Er heeft iemand van telenet alles komen uit meten op 6 November,en beweerde hierbij wij nog NOOIT onze volle ontvasgst hebben gehad sedert augustus 2006 de dag wij Telenet in huis hebben gehaald, Ondertussen hebben wij in Augustus 2014 een digibox in huis,van toen af hebben we juist blokjes op het tv scherm,met andere woorden van slecht beeld naar zeer slecht!! het paket dat we trouwens van jullie telenet hebben gehad voor een aantal weken,hebben we dus ook niets aan gehad.Vandaag 13nov komt er nu weer iemand van telenet om het kastje dat op het straat staat te onderzoeken,als hij weg is en we hebben nog altijd geen beeld of deftig internet die nu ook niet werkt,zullen wij genoodzaakt zijn ipv aangetekend zenden om telenet op te zeggen,een advocaat onder de arm te nemen en hem het probleem te laten oplossen,wij hebben al altijd op tijd betaald dus verwachten wij ook kwalitijt voor ons geld.Met vriendelijke groeten Fam Van Clooster De...

Wij wonen hier nu bijna 2jaar in ons appartementje en zitten al van bij het begin bij telenet. Maar de problemen zijn beginnen komen na 1jaar ongeveer... Regelmatig geen internet, extra toestellen gekocht om dan toch beter internet te hebben en het probleem blijft maar aanslepen na enkele telefoons in verschillende maanden. We hebben al nieuwe witte adapters gekregen na enkele klachten. Maar internet probleem blijft. Wij zitten al op het zwaarste internet + extra wifi versterking en niets kunnen jullie eraan doen en zouden dan nog moeten betalen voor technieker!! Als dit nog lang aansleept stap ik over naar iemand anders! Heb er echt genoeg van...

Beste ben een week naar turkije geweest en had gsm uitstaan en nu krijg ik een rekening van bijna 400 euro. heb al gebeld en ze zeiden dat dat klopte dat kan toch zomaar...


Schande is het! Als er is is waar de digicorder flipt, zoals n weekje uit staan tijdens verlof, stroomuitval of dergelijke moet ik telkens bellen met telenet waar ze zelf de oplossing niet kennen! Gisteren wederom en volledige reset uitgevoerd waardoor het zeker moest opgelost zijn! Iemand n idee wat het resultaat was? Idd juist, nog ERGER! Alle instellingen veranderd en oplossing is ng verder te zoeken. Schande is...

Op hun welgekende arrogante manier sturen zij mij plots hun aanrekening per email alhoewel ik mij daar steeds heb tegen verzet. Ik wens een papieren aanrekening via bpost. Zij zijn pratisch onbereikbaar: telefoon (niet eens een 0800-nummer, wordt niet opgenomen niettegenstaande zij volgens hun website (zaterdagmorgen) bereikbaar zijn, fax: nergens te vinden, emailadres is er ook al niet. Zij hebben hun website 'mytelenet' duidelijk aangepast en van de gelegenheid misbruik gemaakt om de voorkeur voor email-aanrekening zelf aan te kruisen. Dit is valsheid in...

Telenet heeft enkele dagen geleden bij ons in de buurt gewerkt. Ze hebben daarbij onze Belgacom aansluiting van telefoon en internet vernield. We namen contact op met Telenet maar we kregen niet eens de kans om ons probleem uit te leggen. Ze legden gewoon af! We belden een tweede keer terug en toen we ons probleem uitgelegd hadden, lachte men ons gewoon uit en zeiden ze dat dit niet hun probleem was. Nu moeten we wachten tot Belgacom het hier komt herstellen, maar ondertussen zitten wij wel al enkele dagen zonder internet en telefoon. We hebben dit hard nodig voor schoolwerk! Dat Telenet zich hier gewoon niets van aantrekt is echt een schande! We zijn dan ook van plan om onze kabelaansluiting bij Telenet stop te zetten met zo'n...

Beste, onlangs kocht ik een nieuwe smartphone(21-09-2014)ik lade deze op zonder het toestel in te schakelen, groot was mijn verbazing dat ik op mijn afrekening van september ik een verbruik had van 108,887mb voor de prijs van 10,8890 euro(op 21-09-2014)hoe kan dit?ik heb het toestel opgeladen 24uur zonder dit te...

Ik krijg een factuur van telenet waarop een CI module is gefactureerd die ik bij Van Den Borre heb gekocht. Nu hebben ze mijn telenet afgesloten nadat ik weiger om een factuur te betalen waar iets op staat dat telenet niet geleverd heeft. Ik heb hier reeds enkele malen contact opgenomen met telenet, maar zij passen hun factuur niet aan. Volgens hun kan ik dit evengoed bij een telenet center hebben afgehaald. Zij vragen een bewijs van Van Den Borre (dit moet ik terug gaan aanvragen, want dit heb ik niet meer.), maar ik vind niet dat het aan mij is om te bewijzen dat ik dat daar gekocht heb. Zij sturen zomaar een factuur met een CI module zonder bewijs dat ze het aan mij geleverd hebben en dan durven ze nog reclame maken voor een domiciliering ook. Nu is ondertussen al een 10 tal dagen mijn digitale tv afgesloten en rekenen ze nog reactivatie kosten en nog nalatigheidskosten. Enkel en alleen omdat zij dingen factureren die ze niet geleverd...

Vandaag 24/9 hadden we afspraak om GSM, besteld naar aanleiding van actie van Telenet, via koerierdienst te laten leveren. Koerierdienst leverde niet ondanks mijn vrouw thuis aanwezig was. Reden : identiteitskaart van persoon op wiens naam wordt gefactureerd niet aanwezig was! Nochtans gebeurde de bestelling via mijn vrouw, 0479 /40 45 77. Ook werd mijn vrouw even voor de levering op HAAR nummer gecontacteerd! Mijn vrouw had voor deze afspraak een dienstwijziging gemaakt met collega's. Toen mijn vrouw met de klantendienst van Telenet contact opnam werd ze nogal onbeschoft toegesproken en helemaal niet geholpen. Persoon aan telefoon begreep (of wilde niet begrijpen) duidelijk niet wat het probleem was. Ook niet wanneer mijn vrouw, ondertussen heel geïrriteerd, meldde dat bestelling via haar was gebeurd, ons beide gegevens oa gsm-nrs staan op contract vermeld. Na enige tijd suggereerde Persoon aan telefoon zelfs om niet langer klant te blijven van Telenet en verbond mijn vrouw...

Ik krijg mails van iemand anders als ik dat nog heb ga ik dat de nogige stappen ondernemen wat een ander doet met zijn telenet dat intereseert me...

Snelheid zou 30mb moeten zijn met mijn abonnement en is meestel 12mb soms heel zelden 20mb tv signaal valt weg blokken op sherm op beide tv's , 1 met powerlan en 1 zonder heb gebeld maar na alle mogelijke testen zijn het de powerlan's heb nieuwe geplaatst en nog steeds hetzelfde probleem telenet zegt dat het aan mijn installatie ligt dus als de internet technieker afkomt zal ik 85 euro moeten betalen enz... en als ik het tv probleem wil laten oplossen zal een andere technieker moeten komen, daar dit niet door 1 techbieker kan opgelost worden, en daar het volgens telenet hoogst waarschijnlijk aan mij ligt zal ik nog eens 85 euro moeten betalen en een tweede dag verlof...


Hallo, we worden dagelijks opgebeld door een anonieme beller , bij opnemen hoor je niks en dat twee tot drie maal per...

Sinds kort ,worden wij dagelijks opgebeld op de vaste lijn , we horen heel stil en met veel ruis op de verbinding in het Frans een vrouwenstem. Deze stem is een precies een...

Af en toe, compleet willekeurig, maar wel regelmatig in tijd, is het internet onverbloembaar en amateuristisch, frustrerend traag zonder reden! Wij betalen voor deftige service en zeker een constantheid van minimum snelheid. Na duidelijke duopolie corruptie, onvergeeflijke 'limieten' op download, terugschakelingen op smallband, en een zeer vage overeenkomst (tussen 300 en 3000 gig downloaden??), is dit de druppel. Het is geen professioneel bedrijf en is meer schone schijn dan kwaliteit. De bijgevoegde speedtests zijn in dezelfde 2 weken ELK op een andere dag genomen. Ik heb maw al 4 dagen van de 14 een belachelijk trage verbinding. Groet, Laurens ---- Deze klacht diende ik in met het klachtenformulier op hun site. En bij het versturen kreeg ik drie maal de volgende pagina : 'Momenteel is er een technisch probleem. Probeer later opnieuw.' LOL! Easy...

Binnenshuis is het bijna onmogelijk om te bellen met een gsm met proximus was het ook slecht maar daar konde we nog wel mee bellen niet altijd met goed ontvangst maar toch...

Gsm geeft aan sim gegevens vernieuwen????!! Probeer ik te bellen--> niet aangemeld bij netwerk!? gsm uitgezet, batterij uitgehaald, sim eruit gehaald. Niks helpt! Heb gsm nodig voor beroep! Bij belgacom nooit problemen gehad Nu wel frequenter! Dit kan...

Vandaag 24/8 /2014 hebben we geen telefoon/fax en internet verbinding meer dit is voor ons niet ons eerste keer (wel 3é) blijkt na gsm kontakt dat er nu weer een probleem met de modem zou zijn vorige keer was de lijn verkeerdelijk afgekoppeld door telenet. zelfs dat kan. Gevolg ze doen zelfs niet de moeite om zosnelmogelijk onze bedrijfslijn te herstellen en moeten dan maar even 48U zonder verbinding werken Gevolg geen facturatie geen in of uitgaande telefoon nog fax verbinding en zeer onproffesioneel telefonische...

Beste sinds een tweetal weken hebben we een nieuwe decoder. Sindsdien hebben we storingen op volgende zenders: studio 100 en eurosport (blokjes en...

Ik ben recent overgestapt naar een Whoppa abonnement. Toen ik mij hiervoor informeerde, werd mij gemeld dat mijn modem verouderd was en gratis zou worden vervangen. Op mijn faktuur vind ik nu tot mijn grote verbazing  een bedrag van 85 euro terug onder de rubriek eenmalige kosten  : Comfort installatie...

Beste, meermaals per dag ben ik onbereikbaar of zelf in de onmogelijkheid om berichten te sturen of te bellen omdat het netwerk te zwak is.  Het is voor mij zeer vervelend daar ik constant bereikbaar moet...

Nooit ingetekend op dit soort kwisvragen, telkens gewist en toch aangerekend op factuur   ten onrechte aangerekende sms en op factuur  (8 sms en aan...

Nooit gebruik gemaakt en getelefoneerd via nr;070344344 Op 23.12.2013 en nr; 070233794 OP...

December vorig jaar ben ik ingegaan op een promotieactie zijnde : inschrijven op een kingabbonement met gratis een NOKIA 108 met bleutooth functie . 1é maal verkeerde sim kaart . terug naar bellegem . (Eltro taelman ). thuisgekomen ; bleutooth functie werkt niet : terug naar bellegem . Daar ter plaatse bij verschillende wagens geprobeerd ; resultaat :op geen enkele wagen werkt het . Na veel heen en weer bellen maken ze er zich van af met de melding dat de nokia 108 maar over een 2;0 bleutooth beschikt , terwijl er op internet bij de technische gegevens wel degelijk een 3.0 functie op zit . Hun antwoord ; Ik moest dat maar eerst moest bekeken hebben . Ik vraag mij af wie van de duizende telenetklanten dat doet alvorens zich een gsm aan te schaffen . GEEN ENKELE . Hoewel het om een relatief goedkoop gsm toestel gaat , dan nog moet het werken zoals vermeld op de promotiebon . Ik zou ook nog graag vermelden dat de verkopers van zowel bellegem ( elektro Taelman ) als in...

Mijn vrouw is vorige week hals over kop naar Zwitserland moeten vertrekken omdat mijn dochter daar in het ziekenhuis was opgenomen en mijn kleinkinderen dreigden alleen thuis te zijn. Nietsvermoedend belt zij mij een paar keer de volgende dag met Facetime op haar iPhone. De volgende dag is zowel haar als mijn iPhone geblokkeerd zonder dat ik daar enig bericht van ontvangen heb.  Bij navraag bleek dat zij 180 MB had verbruikt in Zwitserland à 11€ = 1.980 €. Dat had ze maar moeten weten werd mij verteld. Of ik maar alvast 1000€ wilde overmaken om de lijnen te deblokkeren. Bij het nalezen van de voorwaarden van Telenet, behoren zij de klant te verwittigen aLs er meer dan 50€ wordt verbruikt middels datraroaming. Dit is nooit gebeurd. Nu zegt Telenet: Wat is gebeurd is uw probleem. Jammer: Niet echt...

Gisteren en vandaag geen dataverbinding 14 11 2013 waar betaal ik...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Ik heb dus al enkele maanden een King-abonnement van Telenet, maar sinds kort heb ik daar wat problemen mee. Ik heb een HTC Desire X, en deze valt dus geregeld uit zonder dat ik eraan kom. Nu ben ik vandaag met mijn GSM naar de winkel gegaan met de vraag of ze hem konden reparenen. Daar heb ik een vervangtoestel gekregen, maar blijkt dat deze GSM ook geregeld uitvalt zonder dat ik eraan kom. Het moet dus wel aan de simkaart van Telenet...

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....