Homepage

Klachten over Telenet?

Heb je klachten over Telenet? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Telenet melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Sinds kort ,worden wij dagelijks opgebeld op de vaste lijn , we horen heel stil en met veel ruis op de verbinding in het Frans een vrouwenstem. Deze stem is een precies een...

Af en toe, compleet willekeurig, maar wel regelmatig in tijd, is het internet onverbloembaar en amateuristisch, frustrerend traag zonder reden! Wij betalen voor deftige service en zeker een constantheid van minimum snelheid. Na duidelijke duopolie corruptie, onvergeeflijke 'limieten' op download, terugschakelingen op smallband, en een zeer vage overeenkomst (tussen 300 en 3000 gig downloaden??), is dit de druppel. Het is geen professioneel bedrijf en is meer schone schijn dan kwaliteit. De bijgevoegde speedtests zijn in dezelfde 2 weken ELK op een andere dag genomen. Ik heb maw al 4 dagen van de 14 een belachelijk trage verbinding. Groet, Laurens ---- Deze klacht diende ik in met het klachtenformulier op hun site. En bij het versturen kreeg ik drie maal de volgende pagina : 'Momenteel is er een technisch probleem. Probeer later opnieuw.' LOL! Easy...

Binnenshuis is het bijna onmogelijk om te bellen met een gsm met proximus was het ook slecht maar daar konde we nog wel mee bellen niet altijd met goed ontvangst maar toch...

Gsm geeft aan sim gegevens vernieuwen????!! Probeer ik te bellen--> niet aangemeld bij netwerk!? gsm uitgezet, batterij uitgehaald, sim eruit gehaald. Niks helpt! Heb gsm nodig voor beroep! Bij belgacom nooit problemen gehad Nu wel frequenter! Dit kan...

Vandaag 24/8 /2014 hebben we geen telefoon/fax en internet verbinding meer dit is voor ons niet ons eerste keer (wel 3é) blijkt na gsm kontakt dat er nu weer een probleem met de modem zou zijn vorige keer was de lijn verkeerdelijk afgekoppeld door telenet. zelfs dat kan. Gevolg ze doen zelfs niet de moeite om zosnelmogelijk onze bedrijfslijn te herstellen en moeten dan maar even 48U zonder verbinding werken Gevolg geen facturatie geen in of uitgaande telefoon nog fax verbinding en zeer onproffesioneel telefonische...

Beste sinds een tweetal weken hebben we een nieuwe decoder. Sindsdien hebben we storingen op volgende zenders: studio 100 en eurosport (blokjes en...

Ik ben recent overgestapt naar een Whoppa abonnement. Toen ik mij hiervoor informeerde, werd mij gemeld dat mijn modem verouderd was en gratis zou worden vervangen. Op mijn faktuur vind ik nu tot mijn grote verbazing  een bedrag van 85 euro terug onder de rubriek eenmalige kosten  : Comfort installatie...

Beste, meermaals per dag ben ik onbereikbaar of zelf in de onmogelijkheid om berichten te sturen of te bellen omdat het netwerk te zwak is.  Het is voor mij zeer vervelend daar ik constant bereikbaar moet...

Nooit ingetekend op dit soort kwisvragen, telkens gewist en toch aangerekend op factuur   ten onrechte aangerekende sms en op factuur  (8 sms en aan...

Nooit gebruik gemaakt en getelefoneerd via nr;070344344 Op 23.12.2013 en nr; 070233794 OP...

December vorig jaar ben ik ingegaan op een promotieactie zijnde : inschrijven op een kingabbonement met gratis een NOKIA 108 met bleutooth functie . 1é maal verkeerde sim kaart . terug naar bellegem . (Eltro taelman ). thuisgekomen ; bleutooth functie werkt niet : terug naar bellegem . Daar ter plaatse bij verschillende wagens geprobeerd ; resultaat :op geen enkele wagen werkt het . Na veel heen en weer bellen maken ze er zich van af met de melding dat de nokia 108 maar over een 2;0 bleutooth beschikt , terwijl er op internet bij de technische gegevens wel degelijk een 3.0 functie op zit . Hun antwoord ; Ik moest dat maar eerst moest bekeken hebben . Ik vraag mij af wie van de duizende telenetklanten dat doet alvorens zich een gsm aan te schaffen . GEEN ENKELE . Hoewel het om een relatief goedkoop gsm toestel gaat , dan nog moet het werken zoals vermeld op de promotiebon . Ik zou ook nog graag vermelden dat de verkopers van zowel bellegem ( elektro Taelman ) als in...

Mijn vrouw is vorige week hals over kop naar Zwitserland moeten vertrekken omdat mijn dochter daar in het ziekenhuis was opgenomen en mijn kleinkinderen dreigden alleen thuis te zijn. Nietsvermoedend belt zij mij een paar keer de volgende dag met Facetime op haar iPhone. De volgende dag is zowel haar als mijn iPhone geblokkeerd zonder dat ik daar enig bericht van ontvangen heb.  Bij navraag bleek dat zij 180 MB had verbruikt in Zwitserland à 11€ = 1.980 €. Dat had ze maar moeten weten werd mij verteld. Of ik maar alvast 1000€ wilde overmaken om de lijnen te deblokkeren. Bij het nalezen van de voorwaarden van Telenet, behoren zij de klant te verwittigen aLs er meer dan 50€ wordt verbruikt middels datraroaming. Dit is nooit gebeurd. Nu zegt Telenet: Wat is gebeurd is uw probleem. Jammer: Niet echt...

Gisteren en vandaag geen dataverbinding 14 11 2013 waar betaal ik...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Ik heb dus al enkele maanden een King-abonnement van Telenet, maar sinds kort heb ik daar wat problemen mee. Ik heb een HTC Desire X, en deze valt dus geregeld uit zonder dat ik eraan kom. Nu ben ik vandaag met mijn GSM naar de winkel gegaan met de vraag of ze hem konden reparenen. Daar heb ik een vervangtoestel gekregen, maar blijkt dat deze GSM ook geregeld uitvalt zonder dat ik eraan kom. Het moet dus wel aan de simkaart van Telenet...

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....