Homepage

Klachten over Telenet?

Heb je klachten over Telenet? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

Klacht over Telenet melden

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Na negen weken nog steeds mijn iphone 6 niet ontvangen van telenet, dewelke ondertussen 150 euro goedkoper is i.p.v. 100 euro, naar telenet gebeld of ik ook kan genieten van de grotere korting van 150 euro als ik ooit mijn iphone ontvang, antwoord was dat dit niet mogelijk...

2 jaar geleden ben ik van een King (15€) naar een Iking abonnenment overgestapt gekoppeld aan de aankoop van een Iphone 5. Een maand geleden heb ik de laatste schijf van mijn restwaarde afbetaald, er van uitgaande dat ik vanaf nu dus opnieuw de prijs van de Iking ging betalen (20€) Maar niets is minder waar. Deze illusie werd vandaag doorprikt. Ik kreeg zonet telefoontje van een Telenet-dame die mij vroeg of ik interesse had om mijn abonnenment aan te passen. Gezien ik ervan uit ging dat ik vanaf nu terugviel op het voorgaande tarief (gezien mijn telefoon afbetaald was), heb ik haar hiervoor vriendelijk bedankt. Echter, wist ze mij te zeggen dat ik momenteel nog steeds 45€ betaalde voor een product dat momenteel maar 20€ kost. gezien de facturatie niet aangepast werd zolang ik hier zelf geen aanvraag voor deed. Dit is toch compleet van de pot gerukt????? Moraal van het verhaal, ik blijf dus 45€ betalen voor iets dat momenteel 20€ kost. En ze crediteren dit niet met...

3 weken geleden iphone 6 ontvangen en nu bieden ze hem aan 150 euro goedkoper !!!!! ik vind dit niet...

Na 8 weken nog steeds geen levering en nog steeds niet geweten wanneer dit wel zal zijn! Ondertussen wordt wel nieuwe publiciteit gemaakt waarbij 150 € korting wordt gegeven ipv 100...

Al 8 keer telefonisch contact zonder enige...

Momenteel is het 8 weken geleden dat ik de IPhone 6 64GB besteld heb met de actie van TELENET. Vandaag hebben ze nog steeds geen zicht op de levering ervan! M.a.w. Het kan ook volgend jaar zijn! Er is geen communicatie, ik weet nog steeds van niets!...

Mijn ex verlaat mijn woning met een Iphone die ze kocht maar die op mijn naam moest staan want anders ging dat soort abonnement niet. Het ging om een iphone 5c met een iking abonnement erbij. Nu heeft ze nadat ze ons adres verlaten heeft gebeld voor 500 a 600 euro in totaal. Eerst was dit minder maar werd meer en meer. Toen ze voor meer dan 300 euro had gebeld heeft ze een overname document ingevuld en heb ik dit doorgestuurd naar telenet. Ik vind niet dat ik de kosten moet betalen die zij heeft gemaakt en in het overname document staat duidelijk vermeld dat ze de openstaande kosten mee overneemt. Telenet zegt mij dat het zo in orde is. Tot 3 maal toe komt ze met het verhaal af dat de gsm nog altijd op mijn naam staat en zo ook de koste. Ik melde dit aan telenet en een mevrouw lost het op en stuurt mij een mail ter bevestiging dat het in orde is. Blijkbaar nu weer 3 weken later komt ze mij doodleuk vertellen dat ze is overgestapt met hetzelfde nummer en dat de kosten toch op mij...

Sinds 13 en 14 november ligt het netwerk uit bij telenet. alreeds enkele malen gebeld en zeer arrogante personen aan de lijn gehad. ze vroegen waarom wij naar hen contact opnamen, want er speelt toch een bandje. ik vroeg dan ook een vergoeding van de geleden schade (telefoontjes, normaal thuiswerk), helaas geen...

Ik ben 3 dagen bij telenet ik moet zorgen voor mensen van 90 jaar zo maar even 24 oproepen gemist en dat heb ik pas doorgekregen deze namiddag .dit pik ik niet!!!! dan altijd simkaart vernieuwen had ik niet verwacht van telenet nu simpel ik ga terug naar ergens waar waar ik op kan vertrouwen salut...

C140509-9184922 KAW201949 Sedert september doe ik verwoede pogingen om een nieuwe kabel te laten leggen maar blijkbaar is dat een echt probleem voor Telenet. Ik heb driemaal getelefoneerd met x-aantal medewerkers, duur van de gesprekken 51 minuten, 36 minuten en 45 minuten en blijkbaar begrijpt men daar niet wat ik te zeggen heb.Bij twee van de drie gesprekken werd beloofd me terug te bellen maat niemand was van zijn woord! Nochtans is het heel simpel. Er is een Telenet technieker bij me langs geweest en hij stelde vast dat de storingen van blokvorming op het scherm te wijten was aan de kabel. Technieker zei me een nieuwe kabel RG14 + buis met trekdraad aan te kopen (300 euro) en een firma zou die werken komen uitvoeren op 09/10/2014. Niemand gezien maar wel diezelfde dag technieker die de aansluiting kwam uitvoeren. Hij vertelde me dat er waarschijnlijk iets was mislopen en maakte zelf een nieuwe afspraak met de firma HARDO uit Lokeren die de werken voor 01/11/2014 moest...

Ik ben Telenet klant (TV, internet, mobiele telefonie) van het eerste moment, dus al heel lang! Mijn gebruikelijke factuur is rond de 43€. Op mijn factuur van september krijg ik plots een 70€ extra te betalen. Er zou zogezegd gsmverkeer geweest zijn vanuit of naar Tsjechië...Ik ben daar echter nog nooit geweest & ken hier ook niemand!!!!!! Ik ben enige gebruiker van mijn gsm toestel, is overigens gecodeerd/sterk beveiligd. Ik weiger deze factuur te betalen & vraag via mail mij te bellen: Telenet doet dit niet! Meermaals heb ik dit gevraagd: uiteindelijk kreeg ik 1x antwoord van een juffrouw die een dossier ging aanmaken & doorsturen naar bevoegde dienst voor "onderzoek". Deze dienst zou me "kortelings" zelf bellen. Dit was eind oktober...niemand gehoord. Inmiddels heeft Telenet wel het lef, mijn uitgaand verkeer te blokkeren!!! Heb dan maar zelf geprobeerd het gratis nummer (opzeg) te bellen & dit is gelukt: juffrouw heeft haar best gedaan, maar kon het niet oplossen. Ik zou...

Voor de zoveelste keer probeer ik een serie te kijken, lost. Seizoen 5 uit en seizoen 6 is echt lost! Alleen de laatste afleveringen. Destijds ook met "once upon a time" en "the walking death" ondertussen betaal ik rond de 180€ per maand met rex n rio en allerhande aangesmeerde rommel van telenet! Ben het beu! Ik kan beter Netflix nemen en series op dvd kopen en ne prachtige wagen afbetalen dan bij telenet te blijven. Kust...

KLACHT!Toen ik mijn iphone 6 bestelde 1 maand geleden zou ik eerste 6 maanden halve prijs betalen voor mijn abonnement van 15 euro dat was een promotie voor bestaande klanten vertelde mevrouw van de klantenservice. Nu zie ik op mijn aanrekening geen korting en belde ik klantenservice zeggen ze dat er nooit een promotie was! +Na uitpakken iphone 6 zat er een krasje op een nieuwe toestel!! Hoop ellende mee gehad met Dynafix en Telenet. Telefoon zou valschade hebben volgens Dynafix en geen garantie daarom! Ik heb de iphone gelijk na het uitpakken laten zien bij een telenetwinkel en meneer zei dat het duidelijk een fabrieksfout is en een bewijs op papier gekregen en ingeleverd. Na 1 maand is mijn iphone 6 nog steeds niet...

Smartphone met 2 simkaarten, telenet en mobistar, vraagt regelmatig terug simcodes, valt uit zonder reden, gevolg gemiste oproepen terugbellen; tring applicatie werkt soms, maar dan blokkeren fb messenger en whatsapp of wifi, dus wifi uit, omwille van triiing overgestapt van kong naar king, gevolg, torenhoge gsm rekening (na 8 dagen sms, u zit al 25 € boven uw telefoongesprekken, dus geen data!!!). Geprobeerd met simkaarten mobistar en lyca, geen probleem, zoon zelfde toestel alleen mobistar, dochter zelfde alleen base, beiden geen probleem. Vorig toestel HLC 100 ook geen probleem, huidig toestel HLC 5000 constant probleem. In de winkel werd me verzekerd dat Yelo tv beschikbaar was in heel Brussel, wat blijkt, niet in St Gillis, toch ook in Brussel? Nieuwe simkaarten telenet en mobistar gestoken, 6 maal in winkel geweest geen antwoord, 5 - 6 maal gebeld klantendienst gebeld, 2 dossiers geopend, antwoord, ligt aan toestel, probeer eens met een ander...

Mijn schoonvader is 80 jaar en is pas digitaal overgeschakeld bij telenet. Het heeft een maand geduurd voraleer hij kon kijken. Waren problemen met de kabel. Kreeg daarvoor een extra rekening van telenet. Normaal volgens de teclame gingen ze van telenet uitleg geven over het digitaal kijken, maar door de problemen kwam hiervan niets in huis. Mijn schoonvader heeft op alle mogelijk knopjes gedrukt om toch maar tv te kunnen...

Had klantendienst gebeld ze konden mij niet helpen omdat de mensen die het konden aansluiten om 20.00 uur stopten dus ik moet wachten tot 08.00 uur s'morgens ze hebben nog geen piket die ze kunnen bellen om het op te lossen wat een...

Klant 517161560 Account...

Wij betalen voor Fibernet de snelste verbinding op de markt maar sinds september is de internetverbinding hier supertraag....

Vorige week nam ik contact op met telenet om op ons nieuw appartement een analoge tv-aansluiting te maken, zonder digitale tv. De mevrouw die mij toen telefonisch te woord stond pushte mij herhaaldelijk om toch digitale tv aan te schaffen, soms zelfs op het randje van uitlachen met zinnen als "komaan mevrouw, u weet toch wel dat u voor 8,35 euro per maand meer al digitale tv hebt! Het is gewoon raar om geen digitale tv te nemen." Na herhaaldelijk aandringen dat ik dat echt niet wou, sloot ze af met "Nou ja, wat u wilt zeker." en gaf me een afspraak. Een week later kwam de telenet-instalateur gewoon niet langs en bleek dat er helemaal geen afspraak gemaakt was! Ik belde bijgevolg voor een nieuwe afspraak, waar ik ditmaal nog brutaler aangepakt werd door een medewerker wanneer ik herhaaldelijk benadrukte dat ik geen digitale tv wou omdat we niks van die functies gebruiken. Toen antwoorde hij spottend met : "mevrouw toch, u beseft toch dat digitale tv niet enkel pauzeren en opnemen is, u...

Er heeft iemand van telenet alles komen uit meten op 6 November,en beweerde hierbij wij nog NOOIT onze volle ontvasgst hebben gehad sedert augustus 2006 de dag wij Telenet in huis hebben gehaald, Ondertussen hebben wij in Augustus 2014 een digibox in huis,van toen af hebben we juist blokjes op het tv scherm,met andere woorden van slecht beeld naar zeer slecht!! het paket dat we trouwens van jullie telenet hebben gehad voor een aantal weken,hebben we dus ook niets aan gehad.Vandaag 13nov komt er nu weer iemand van telenet om het kastje dat op het straat staat te onderzoeken,als hij weg is en we hebben nog altijd geen beeld of deftig internet die nu ook niet werkt,zullen wij genoodzaakt zijn ipv aangetekend zenden om telenet op te zeggen,een advocaat onder de arm te nemen en hem het probleem te laten oplossen,wij hebben al altijd op tijd betaald dus verwachten wij ook kwalitijt voor ons geld.Met vriendelijke groeten Fam Van Clooster De...

Wij wonen hier nu bijna 2jaar in ons appartementje en zitten al van bij het begin bij telenet. Maar de problemen zijn beginnen komen na 1jaar ongeveer... Regelmatig geen internet, extra toestellen gekocht om dan toch beter internet te hebben en het probleem blijft maar aanslepen na enkele telefoons in verschillende maanden. We hebben al nieuwe witte adapters gekregen na enkele klachten. Maar internet probleem blijft. Wij zitten al op het zwaarste internet + extra wifi versterking en niets kunnen jullie eraan doen en zouden dan nog moeten betalen voor technieker!! Als dit nog lang aansleept stap ik over naar iemand anders! Heb er echt genoeg van...

Beste ben een week naar turkije geweest en had gsm uitstaan en nu krijg ik een rekening van bijna 400 euro. heb al gebeld en ze zeiden dat dat klopte dat kan toch zomaar...


Schande is het! Als er is is waar de digicorder flipt, zoals n weekje uit staan tijdens verlof, stroomuitval of dergelijke moet ik telkens bellen met telenet waar ze zelf de oplossing niet kennen! Gisteren wederom en volledige reset uitgevoerd waardoor het zeker moest opgelost zijn! Iemand n idee wat het resultaat was? Idd juist, nog ERGER! Alle instellingen veranderd en oplossing is ng verder te zoeken. Schande is...

Op hun welgekende arrogante manier sturen zij mij plots hun aanrekening per email alhoewel ik mij daar steeds heb tegen verzet. Ik wens een papieren aanrekening via bpost. Zij zijn pratisch onbereikbaar: telefoon (niet eens een 0800-nummer, wordt niet opgenomen niettegenstaande zij volgens hun website (zaterdagmorgen) bereikbaar zijn, fax: nergens te vinden, emailadres is er ook al niet. Zij hebben hun website 'mytelenet' duidelijk aangepast en van de gelegenheid misbruik gemaakt om de voorkeur voor email-aanrekening zelf aan te kruisen. Dit is valsheid in...

Telenet heeft enkele dagen geleden bij ons in de buurt gewerkt. Ze hebben daarbij onze Belgacom aansluiting van telefoon en internet vernield. We namen contact op met Telenet maar we kregen niet eens de kans om ons probleem uit te leggen. Ze legden gewoon af! We belden een tweede keer terug en toen we ons probleem uitgelegd hadden, lachte men ons gewoon uit en zeiden ze dat dit niet hun probleem was. Nu moeten we wachten tot Belgacom het hier komt herstellen, maar ondertussen zitten wij wel al enkele dagen zonder internet en telefoon. We hebben dit hard nodig voor schoolwerk! Dat Telenet zich hier gewoon niets van aantrekt is echt een schande! We zijn dan ook van plan om onze kabelaansluiting bij Telenet stop te zetten met zo'n...

Beste, onlangs kocht ik een nieuwe smartphone(21-09-2014)ik lade deze op zonder het toestel in te schakelen, groot was mijn verbazing dat ik op mijn afrekening van september ik een verbruik had van 108,887mb voor de prijs van 10,8890 euro(op 21-09-2014)hoe kan dit?ik heb het toestel opgeladen 24uur zonder dit te...

Ik krijg een factuur van telenet waarop een CI module is gefactureerd die ik bij Van Den Borre heb gekocht. Nu hebben ze mijn telenet afgesloten nadat ik weiger om een factuur te betalen waar iets op staat dat telenet niet geleverd heeft. Ik heb hier reeds enkele malen contact opgenomen met telenet, maar zij passen hun factuur niet aan. Volgens hun kan ik dit evengoed bij een telenet center hebben afgehaald. Zij vragen een bewijs van Van Den Borre (dit moet ik terug gaan aanvragen, want dit heb ik niet meer.), maar ik vind niet dat het aan mij is om te bewijzen dat ik dat daar gekocht heb. Zij sturen zomaar een factuur met een CI module zonder bewijs dat ze het aan mij geleverd hebben en dan durven ze nog reclame maken voor een domiciliering ook. Nu is ondertussen al een 10 tal dagen mijn digitale tv afgesloten en rekenen ze nog reactivatie kosten en nog nalatigheidskosten. Enkel en alleen omdat zij dingen factureren die ze niet geleverd...

Vandaag 24/9 hadden we afspraak om GSM, besteld naar aanleiding van actie van Telenet, via koerierdienst te laten leveren. Koerierdienst leverde niet ondanks mijn vrouw thuis aanwezig was. Reden : identiteitskaart van persoon op wiens naam wordt gefactureerd niet aanwezig was! Nochtans gebeurde de bestelling via mijn vrouw, 0479 /40 45 77. Ook werd mijn vrouw even voor de levering op HAAR nummer gecontacteerd! Mijn vrouw had voor deze afspraak een dienstwijziging gemaakt met collega's. Toen mijn vrouw met de klantendienst van Telenet contact opnam werd ze nogal onbeschoft toegesproken en helemaal niet geholpen. Persoon aan telefoon begreep (of wilde niet begrijpen) duidelijk niet wat het probleem was. Ook niet wanneer mijn vrouw, ondertussen heel geïrriteerd, meldde dat bestelling via haar was gebeurd, ons beide gegevens oa gsm-nrs staan op contract vermeld. Na enige tijd suggereerde Persoon aan telefoon zelfs om niet langer klant te blijven van Telenet en verbond mijn vrouw...

Ik krijg mails van iemand anders als ik dat nog heb ga ik dat de nogige stappen ondernemen wat een ander doet met zijn telenet dat intereseert me...

Snelheid zou 30mb moeten zijn met mijn abonnement en is meestel 12mb soms heel zelden 20mb tv signaal valt weg blokken op sherm op beide tv's , 1 met powerlan en 1 zonder heb gebeld maar na alle mogelijke testen zijn het de powerlan's heb nieuwe geplaatst en nog steeds hetzelfde probleem telenet zegt dat het aan mijn installatie ligt dus als de internet technieker afkomt zal ik 85 euro moeten betalen enz... en als ik het tv probleem wil laten oplossen zal een andere technieker moeten komen, daar dit niet door 1 techbieker kan opgelost worden, en daar het volgens telenet hoogst waarschijnlijk aan mij ligt zal ik nog eens 85 euro moeten betalen en een tweede dag verlof...


Hallo, we worden dagelijks opgebeld door een anonieme beller , bij opnemen hoor je niks en dat twee tot drie maal per...

Sinds kort ,worden wij dagelijks opgebeld op de vaste lijn , we horen heel stil en met veel ruis op de verbinding in het Frans een vrouwenstem. Deze stem is een precies een...

Af en toe, compleet willekeurig, maar wel regelmatig in tijd, is het internet onverbloembaar en amateuristisch, frustrerend traag zonder reden! Wij betalen voor deftige service en zeker een constantheid van minimum snelheid. Na duidelijke duopolie corruptie, onvergeeflijke 'limieten' op download, terugschakelingen op smallband, en een zeer vage overeenkomst (tussen 300 en 3000 gig downloaden??), is dit de druppel. Het is geen professioneel bedrijf en is meer schone schijn dan kwaliteit. De bijgevoegde speedtests zijn in dezelfde 2 weken ELK op een andere dag genomen. Ik heb maw al 4 dagen van de 14 een belachelijk trage verbinding. Groet, Laurens ---- Deze klacht diende ik in met het klachtenformulier op hun site. En bij het versturen kreeg ik drie maal de volgende pagina : 'Momenteel is er een technisch probleem. Probeer later opnieuw.' LOL! Easy...

Binnenshuis is het bijna onmogelijk om te bellen met een gsm met proximus was het ook slecht maar daar konde we nog wel mee bellen niet altijd met goed ontvangst maar toch...

Gsm geeft aan sim gegevens vernieuwen????!! Probeer ik te bellen--> niet aangemeld bij netwerk!? gsm uitgezet, batterij uitgehaald, sim eruit gehaald. Niks helpt! Heb gsm nodig voor beroep! Bij belgacom nooit problemen gehad Nu wel frequenter! Dit kan...

Vandaag 24/8 /2014 hebben we geen telefoon/fax en internet verbinding meer dit is voor ons niet ons eerste keer (wel 3é) blijkt na gsm kontakt dat er nu weer een probleem met de modem zou zijn vorige keer was de lijn verkeerdelijk afgekoppeld door telenet. zelfs dat kan. Gevolg ze doen zelfs niet de moeite om zosnelmogelijk onze bedrijfslijn te herstellen en moeten dan maar even 48U zonder verbinding werken Gevolg geen facturatie geen in of uitgaande telefoon nog fax verbinding en zeer onproffesioneel telefonische...

Beste sinds een tweetal weken hebben we een nieuwe decoder. Sindsdien hebben we storingen op volgende zenders: studio 100 en eurosport (blokjes en...

Ik ben recent overgestapt naar een Whoppa abonnement. Toen ik mij hiervoor informeerde, werd mij gemeld dat mijn modem verouderd was en gratis zou worden vervangen. Op mijn faktuur vind ik nu tot mijn grote verbazing  een bedrag van 85 euro terug onder de rubriek eenmalige kosten  : Comfort installatie...

Beste, meermaals per dag ben ik onbereikbaar of zelf in de onmogelijkheid om berichten te sturen of te bellen omdat het netwerk te zwak is.  Het is voor mij zeer vervelend daar ik constant bereikbaar moet...

Nooit ingetekend op dit soort kwisvragen, telkens gewist en toch aangerekend op factuur   ten onrechte aangerekende sms en op factuur  (8 sms en aan...

Nooit gebruik gemaakt en getelefoneerd via nr;070344344 Op 23.12.2013 en nr; 070233794 OP...

December vorig jaar ben ik ingegaan op een promotieactie zijnde : inschrijven op een kingabbonement met gratis een NOKIA 108 met bleutooth functie . 1é maal verkeerde sim kaart . terug naar bellegem . (Eltro taelman ). thuisgekomen ; bleutooth functie werkt niet : terug naar bellegem . Daar ter plaatse bij verschillende wagens geprobeerd ; resultaat :op geen enkele wagen werkt het . Na veel heen en weer bellen maken ze er zich van af met de melding dat de nokia 108 maar over een 2;0 bleutooth beschikt , terwijl er op internet bij de technische gegevens wel degelijk een 3.0 functie op zit . Hun antwoord ; Ik moest dat maar eerst moest bekeken hebben . Ik vraag mij af wie van de duizende telenetklanten dat doet alvorens zich een gsm aan te schaffen . GEEN ENKELE . Hoewel het om een relatief goedkoop gsm toestel gaat , dan nog moet het werken zoals vermeld op de promotiebon . Ik zou ook nog graag vermelden dat de verkopers van zowel bellegem ( elektro Taelman ) als in...

Mijn vrouw is vorige week hals over kop naar Zwitserland moeten vertrekken omdat mijn dochter daar in het ziekenhuis was opgenomen en mijn kleinkinderen dreigden alleen thuis te zijn. Nietsvermoedend belt zij mij een paar keer de volgende dag met Facetime op haar iPhone. De volgende dag is zowel haar als mijn iPhone geblokkeerd zonder dat ik daar enig bericht van ontvangen heb.  Bij navraag bleek dat zij 180 MB had verbruikt in Zwitserland à 11€ = 1.980 €. Dat had ze maar moeten weten werd mij verteld. Of ik maar alvast 1000€ wilde overmaken om de lijnen te deblokkeren. Bij het nalezen van de voorwaarden van Telenet, behoren zij de klant te verwittigen aLs er meer dan 50€ wordt verbruikt middels datraroaming. Dit is nooit gebeurd. Nu zegt Telenet: Wat is gebeurd is uw probleem. Jammer: Niet echt...

Gisteren en vandaag geen dataverbinding 14 11 2013 waar betaal ik...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Zie kost mee verschijnen op afrekening. Nr...

Ik heb dus al enkele maanden een King-abonnement van Telenet, maar sinds kort heb ik daar wat problemen mee. Ik heb een HTC Desire X, en deze valt dus geregeld uit zonder dat ik eraan kom. Nu ben ik vandaag met mijn GSM naar de winkel gegaan met de vraag of ze hem konden reparenen. Daar heb ik een vervangtoestel gekregen, maar blijkt dat deze GSM ook geregeld uitvalt zonder dat ik eraan kom. Het moet dus wel aan de simkaart van Telenet...

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....

Ik krijg steeds op scherm "sim gegevens vernieuwen" . Ik kan dan niet bellen, smsen e.d. Ben ik een spel aan t doen sluit de telefoon dat spel af. Ik heb een samsung. Ik heb dit al nagevraagd bij een telenet winkel, krijg te horen dst ik regelmatig de telefoon uit moet zetten, maar dit lost niets op. Kunt u me helpen aub? Vriendelijke groeten, ursula billekens....