Homepage

Dit bedrijf is actief op ontevredenklanten.be!


Klachten over Vaillant?

Heb je klachten over Vaillant? Beschrijf dan op onze website je klacht. Je bereikt er niet alleen veel mensen mee maar hopelijk krijg je ook een oplossing aangereikt!

RECENT GEMELDE KLACHTEN

Via een lokaal installatiebedrijf een dure cv ketel met slimme thermostaat van Vaillant laten plaatsen. De slimme thermostaat zou volledig met een cashback actie vergoed worden binnen 4 weken na het registeren hiervan. Direct na het plaatsen van de nieuwe cv ketel met thermostaat dit op 8 februari 2017 proberen te regelen via de site. \r\nDe registratiecode op de cv komt niet overeen met de code die op de site ingevuld dient te worden. Hierover in total 20x mail en telefonisch contact gehad met vaillant met 11 verschillende medewerkers. Gegevens kwijt, gegevens niet compleet, weer een andere medewerker, vakantie, andere afdeling, weer niet de juiste gegevens enz enz. In de laatste mail van 1 mei staat dat de registratie is gelukt en goedgekeurd. tot op heden 31 mei nog geen cashback gehad €175,-. \r\nOpnieuw telefonisch contact. De medewerkers van Vaillant geven geen naam op, zijn erg onpersoonlijk en kort van stof. Ze wijzen vooral naar collega\'s, te mailen of later terug te...

Op 11 recent vernieuwde Vaillant installaties, in 2 maanden reeds 3 circulatie pompen kapot, herstellingen kunnen weken uitlopen, omnium garantie is toch al betaald, elke interventie = geldverlies,\r\nTelefoon naar Vaillant, neem er gerust een halve dag voor, herstellingen,,?????? als ze het te druk hebben leggen ze de telefoon af (insider informatie)\r\nDe vroegere ketels waren veel beter momenteel werken ze blijkbaar met goedkoop materiaal, waar is de kwaliteit controle,\r\nNog altijd aan het wachten op een pomp sedert 20 april, ondanks verwittiging bij het jaarlijks onderhoud van 26 april. Nog steeds geen pomp.\r\nHuurder aannemer werkt buiten kan niet douchen kindje van 3 jaar heeft het koud enz. \r\nRapporten gaan naar de huurders in plaats van naar de eigenaar die betaald....

Op een herstelling van reparatie verwarming ketel op 10/11/16 met interventie adres / Leopold van Tyghemlaan 7 8400 Oostende De factuurdatum 10/11/2016 nr 26147879 ; waarvan ik als eigenaar deze niet heb ontvangen; OP 10/04/2017 heeft de huurder een factuur bezorgd INTRUM NV waar ik als eigenaar niet bijzonder blij was . Die is voldaan . Heb voor dit appartement wel een 2 jaarlijkse onderhoud contract CNTR - 0001178401 periode 10/10/2016-30/09/2018 . Zowel Firma Seys en u Valliant zijn bij opmaken van het contract verwittigd dat alle werken en facturen moeten worden bezorgd alleen aan de eigenaar : STUBBE DOMIEN LINDENLAAN 30A 8400 Oostende . Veronderstel dat de onnodige extra kosten die mij door INTRUM zijn opgelegd op mijn rek nr word gestort zijnde schadevergoeding 75,00 + intrest 8,64 € ( reknr 6703 0511 4100 4 0...

Ook ik zat een dag thuis voor niks. De afspraak werd afgebeld de ochtend zelf omdat de technieker ziek was. De afsrpaak daarvoor werd wel eerder afgebeld omdat een verkeerd stuk besteld was door Vaillant. \r\nVaillant heeft me dan een sms gestuurd met een nieuwe afspraak. Ik heb dan weeral moeten bellen met Vaillant om die afspraak in overleg te maken zodat het ook past voor de werkgever. Uiteindelijk na 3 weken is de montageplaat hersteld.\r\nLoodgieter De Meyer uit Kruibeke had eerder foutief de warmtewisselaar vervangen. En bij installatie had deze loodgieter De Meyer uit Kruibeke ook geen overdrukklep geplaats, zoals Vaillant verplicht. Deze loodgieter reageert op geen enkele manier op mijn vraag naar een oplossing. Hij stuurt wel een factuur voor \'herstelling\' à meer dan € 250. Schandalig zo\'n onverantwoord...

Onze boiler is 3 jaar oud, functioneert slecht. Mails/telefoontjes naar de klantendienst blijven onbeantwoord of ze beloven een technicus langs te sturen die dan niet opdaagt of het probleem niet kan verhelpen omdat hij enkel technisch nazicht doet en geen...

In de late namiddag van vrijdag 17 februari kwam een vriendelijke technicus van Vaillant langs voor een gewoon onderhoud van onze installatie. Die had altijd naar behoren gewerkt. Twee uur later stelden we vast dat het frisser werd in huis. Inderdaad: de ketel was stilgevallen. Ik belde onmiddellijk naar de klantendienst van Vaillant en was blij dat er op vrijdag om 19 uur nog werd opgenomen. Tot daar het goede nieuws. De eerstvolgende afspraak voor een depannage was niet mogelijk voor volgende week dinsdag. Hallo Vaillant?? Moeten we dan de komende 4 dagen in de kou zitten, en dan nog door een vergetelheid of fout van de technicus van Vaillant zelf?? "Mijnheer we kunnen spijtig genoeg niets doen". Ook het feit dat we een (betaald) onderhoudscontract hebben met Vaillant had geen belang. De klant wordt dus gewoon wandelen gestuurd, of je nu een contract hebt of niet....

Afspraak lag geruime tijd vast voor vandaag 15 februari. Vroeger kon niet. Dus heel de tijd met verwarming die niet nar behoren werkt. Technieker zou namiddag komen. S\'morgens nog sms ontvangen, dat technieker voor aankomst een bericht zou sturen. Om 17:15 bellen we met de vraag of hij nog komt Hebben meer dan 10 minuten aan de telefoon moeten wachten op een antwoord dat technieker niet kon komen. Fijn dag vakantie dag een hele namiddag zitten wachten zonder verwittigd te worden. Schandalig. Vragen om de andere ochtend te kunnen komen, maar past niet in de planning. Soory geen manier van doen. Worden wij ook vergoed voor onze wachttijden. En moeten we weer een maand wachten...

Ik heb een mail gestuurd om een afspraak te maken voor nazicht en herstelling van een Vaillant eco tec plus. Ik heb op vrij korte tijd (enkele dagen) een telefoon gekregen dat een technicien zou langskomen en dit zou bevestigd worden met een sms en tevens een bericht op de dag zelf dat deze onderweg is. De wachttijd en herstelling is zeer positief verlopen, Een korekte berekening en vlotte inzet zijn bijgebleven.\r\nDe opstart en instelling van dit toestel werd in 2014 uitgevoerd door de zelfde man en is toen ook zeer goed...

Vanaf de plaatsing van de nieuwe verwarmingsketel \"VC BE 656/4-5-H ecoTECplus\" is er een enerverend geluid in de buizen.\r\n\'s Morgens in bed worden we gek van dat geluid.\r\nOnze installateur heeft al het mogelijke gedaan en ten einde raad heeft hij de technieker van Vaillant laten komen.\r\nDeze hebben tot tweemaal toe een nieuwe pomp geplaatst doch zonder resultaat. Het storend geluid komt nog steeds tot in onze...

Sinds juli 2016 werden door mij verschillende telefonische oproepen naar de onderhoudsdienst gedaan. Er werden 11 mails verstuurd en klachtenformulieren ingediend bij Vaillant. Er werd door Vaillant met mail een afspraak bevestigd op 22/12/2016 Dit word nog eens bevestigd met sms de dag voor afspraak op 21/12 met vermelding, "onze technieker zal u een bevestiging sms sturen voor aankomst. Er is geen bevestiging gekomen van de technieker, nog is deze langgewenst. Ik betaalde op 29/11/2016 €137,80 voor een onderhoud dat nog steeds niet is uitgevoerd. Dit contract dateert van 08/07/2014. Vaillant is dus 7 maanden over deze contract datum, heeft het onderhoudsgeld geïncasseerd, maar doet...

Beste, Betreft uw na-service op ons adres Bezelaerstraat 32, 2830 Blaasveld, bij de familie Lemmens – Deborger. Wij hebben een (duur) onderhoudscontract lopen bij uw firma, doch bij problemen blijken wij niet geholpen te worden, dat blijkt bij het defect van ons toestel afgelopen woensdag. Vandaag zouden wij eindelijk een technieker mogen verwachten, u had ons thans beloofd dat we “bovenaan stonden” om een eerdere herstelling te krijgen mocht er een gaatje vrijkomen in uw planning, maar zoals u en ik weten, is dat echter een smoesje om er vanaf te zijn, zo blijkt weeral, want ondertussen is een week verlopen.Hoewel wij vandaag dan toch geholpen zullen worden, en een einde komt aan onze miserie, wil ik u toch even laten weten wat u ons aangedaan heeft. Met ons drietjes leven we al een week in een huis van 15graden, elke avond een kookpot op het vuur voor een teiltje warm water, om ons even een wasje te kunnen geven. Afgelopen weekend zijn we op de voetbal van mijn zoon mogen...

Interventie laten komen van vayant andere wisselstukken geplaatst nadien terug zelfde probleem tot de cv ketel niet meer ontstoort kan worden.Vayant terug gecontacteerdmet de vermelding dat de cv toestel niet voldoende is gerepareerd.Kon mij zeggen dat het een week zou duren dat de interventie plaats kon hebben.Zodus 1 week in de koude voor die mensen in de maand december. Iedere keer dat u belt duurd het een half uur dat u verbonden word (heel gezellig dan nog niet te spreken wat de telefoonkosten zijn) Goede raad geen vayant meer plaatsen dat weet ik zekers.Service naverkoop is 1 grote klucht, mensen denk eerst na als u een toestel wil aanschaffen koop zekers geen vayant. Als het een bekwaam technieker was hadden we dit niet voorhad...

Beste , na een maand zonder warm water en twee weken wachten op een afspraak, komt er een heel vriendelijk meneer repareren op maandag 5 december. Op de avond van die 5 december werkt het opnieuw niet meer en kunnen we na beetje aandringen dezelfde vriendelijke meneer dinsdag 6 december vriendelijk verwelkomen. Bij nazicht kon hij niet direct het probleem lokaliseren en belde hij hierop zijn baas, die hem verwijst naar kabels die stuk zullen zijn. Hij bevestigt dat deze vervangstukken in Brussel aanwezig zijn en zal het nodige doen om deze snel te kunnen komen vervangen. Zonet krijg ik telefoon voor een nieuwe afspraak te maken op dinsdag 13 dec, ik zeg tegen de dame dat zij het andere nummer moet bellen , ze legt af en belt direct het andere nummer op, nu blijkt dat de afspraak van dinsdag 13 dec niet meer geldig is omdat ik niet bevestigt heb maar gevraagd heb om ander nummer te bellen??? kan dit op 1 min tijd direct een volledige dag verschoven worden?? Mijn vader stelde...

Kapotte verwarmingspomp. Duurt een week voor technieker langskomt in hartje...

Bij deze heb ik besloten geen gebruik meer te maken van de diensten van Vaillant!\r\nDeze firma is onbekwaam en zeer amateuristisch op elk vlak.\r\nDe techniekers zijn daar a volonté ziek en de bedienden die de telefoon afnemen voor een afspraak te maken werken daar precies allemaal tegen hun goesting!!\r\nNooit...

Omniumcontract n°CNTR 0001185987 op naam Coucke Luc Oostsraat 16/3 8800 Roeselare\r\nIk betaalde op 31/08/2016 354 euro voor mijn omniumcontract; Daar ik niets van uw firma hoorde belde ik zelf op om een onderhoud aan te vragen/\r\nDat was voorzien op 29/11, die ochtend kreeg ik een bericht dat de technieker ziek; was\r\nIk belde onmiddelijk op want onze verwarming was uitgevallen op 23 november,We hadden gewacht omdat we toch rekenden op de technieker die zou lanskomen. Volgens de bediende Nadine kan de vroegste depannage maar plaats vinden op 7 december. Dat betekent dat wij nu nog 8 dagen in de koude zitten en zonder warm water; en dat met een omniumonderhoudscontract. \r\nWelke service bieden jullie met dergelijk contract.We zijn een bejaard koppel en we zitten dus meer dan 1 week in de kou, niettegenstaande we 354 euro betaalden.De vluchtelingen in Belgie hebben recht op een warme slaapplaats en een warme douche en jullie nemen ons het levensnoodzakelijk comfort af.\r\nDAT KAN...

1,5 jaar oude cv ketel van vaillant functioneert niet goed. Pas verhuisd naar een woning waar het na 2 maanden niet goed werkte, het verwarmde niet meer in huis terwijl we de thermostaat hoger dan de temperatuur in huis zetten. Monteur kwam langs en zij dat oude thermostaat kapot was, wisseldruk hoeve vervangen en nieuwe thermostaat van 233 euro aangeschaft. Nu 2 maand later weer zelfde probleem. Op scherm van cv ketel staat geen foutmelding, thermostaat werkt goed en geeft aan goede verbinding te hebben maar verwarming staat steeds weer stil. Thermostaat terug naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw invoeren helpt niet. We moeten zowat cv ketel opnieuw opstarten en daarna werkt het even. Maar dan valt het weer uit. Ben het echt zat. Ze geven een afspraak voor volgende week terwijl jij met kinderen zit in een koud huis. Hoe kan nu dat splinternieuwe apparaten niet goed werken. VAILLANT DOE HIER WAT AAN, ECHT EEN SCHANDE!! GEEF TOE, ALS JE APPARATEN NIET WERKEN EN VERVANG ZE...

Na nog geen 3 jaar is het gasblok van mijn ecotec plus reeds stuk.\r\nDoordat de garantie maar 2 jaar is vind ik dit snel om nu al kosten te hebben aan toch een dure installatie.\r\nBlijkbaar hebben, zoals ik hieronder kan lezen, nog klanten dezelfde...

Beste, Reeds een maand geleden een afspraak gemaakt met jullie, daarvoor een dag verlof genomen om thuis te zijn de dag van de afspraak. Een week ervoor krijgen we telefoon dat de technieker ziek is en de andere in verlof of de afspraak niet verplaatst kon worden, nee dat kon niet meer, daarom gingen jullie een oplossing zoeken. Vandaag de da van de afspraak krijgen we telefoon dat jullie niet komen, met uitleg aan de telefoon dat we geen onderhoudscontract hadden en dat de technieker ziek was, hetgeen we eigenlijk al wisten, plots werd de verbinding verbroken en word er zelfs niet meer terug gebeld. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie maar 2 techniekers en omdat we geen onderhoudscontract hebben kunnen jullie zo maar beslissen om zonder geldige reden de afspraak niet na te komen. Daardoor zit ik wel met een dag loon verlies, wat doen jullie daar aan?? Grote naam maar een dikke nul in...

Mijn CV-ketel die geïnstalleerd werd in 2012, voor het eerst in gebruik werd genomen in 2013 viel al na minder dan een jaar uit. Het gasblok werd onder garantie vervangen. Vanaf februari 2016 telkens weer foutmeldingen. Eigen loodgieter verving druksensor, maar omdat dit ook niet hielp werd vaillant erbij gehaald. Over hun service ben ik totaal niet te spreken. Zij vervingen de druksensor opnieuw, kwamen langs om de printplaat te vervangen (maar hadden de juiste plaat niet bij). Het probleem loste zich voor enkele weken op, zonder vervanging van de printplaat. Maar enkele weken later dezelfde foutmelding F75. De druksensor werd nogmaals vervangen en er werd een nieuwe pomp geplaatst. Nu ruim een half jaar later weer dezelfde foutmelding. Vaillant wordt weer ingeschakeld, maar neemt zo goed als niet op. Meer dan 2 uren op 1 dag aan de lijn gehangen om één keer een onvriendelijke dame aan het woord te krijgen en één keer doorverbonden te worden, zonder gehoor. \r\nPas 1 dag later...

Elk jaar zijn er problemen met deze ketel:\r\nJaar 1 : Thermostaat herpositioneerde zich te pas en te onpas telkens terug naar 1.1.2013, waardoor dat de thermostaat voortduurend een verkeerd dagschema aanstuurde.\r\nDit heeft vele interventies en wisselstukken vereist. Telkens afspraken...\r\nJaar 2 : Luchtfilters moeten vervangen\r\nThans, jaar 3 : Gasblok functioneert niet. 4dagen wachten alvorens een Vaillant-technieker kan komen. Géén garantie dat hij dit gasblok in zijn bestelwagen zal...

Ieder jaar hetzelfde. Voor het jaarlijks onderhoud moeten wij jaarlijks een factuur betalen en nadien moeten we een afspraak maken. Dit is een zeer moeilijke aangelegenheid. Mails worden niet beantwoord en na tientallen minuten wachten krijgt u misschien iemand aan de lijn. Ditmaal was het uitvlucht dat het volle winterperiode is maar bel in augustus, september of eender wanneer het is steeds...

Eind februari 16, hebben we een zonneboiler laten installeren. Nu sinds 11 oktober hebben we geen warm water meer. Vanaf 12 oktober verschillende mails gestuurd. Steeds was het antwoord dat ze zo snel mogelijk gingen antwoorden en contact met ons zouden nemen. Na 14 dagen hadden we nog steeds geen Tf of mail gekregen. Telefonisch ging het ook niet zo goed, 1ste Tf 15 min aan de wacht en geen goede verbinding, ze verstonden mij niet goed. Vandaag opnieuw gebeld, na een wachttijd van 25 min eindelijk iemand aan de lijn, weer slechte verbinding. Iteindelijk na 42 min bellen gaan ze een technieken sturen en dit pas volgende week 3 november. We vinden dat dit niet kan. 3 weken zonder warm water en dit voor een zonneboiler van bijna 5000 euros. Het is de eerste en ook de laatste keer dat we iets van vaillant gekocht hebben. Met de vraag aan de receptioniste om een verantwoordelijk aan de lijn te hebben ging dat niet. Zij komen niet aan de lijn, zulke lafaards zijn het, datzelfde zelf geen...

Ik ben niet te spreken over de service van de dienst na verkoop voor een onderhoud van mijn toestel! Per mail 2x een onderhoud gevraagd op datum waar ik geen replay op kreeg. Uit frustratie heb ik dan maar zelf gebeld naar de dienst en daar stelde ik alleen maar vast dat alles daar zeer amateuristisch verloopt. Ik was in gesprek met de dame en die kon zelfs geen datum geven omdat haar planning wat in de war liep, na 10min bellen zei ze tegen mij dat ze eigenlijk gedaan had met werken en dat ze me de dag nadien zou terug bellen voor verdere afhandeling!!! Van terug bellen naar mij was er terug geen sprake + 16 euro telefoon aan mijn been!!! Wat een klucht voor zo\'n firma!...

De verwarming werkt niet meer en dus ook geen warm water meer ! Schandalig ! Zeker nu met dit weer !...

We hebben contract voor jaarlijks onderhoud\r\nwat je eerst jaarlijks moet betalen alvorens ze komen of voor je een afspraak kan vast leggen\r\nvorig jaar aan het wachten na de betaling met het gedacht ze zien betaling ontvangen en nemen contact op voor afspraak, niks gehoord. na 3 maanden hun zelf gebeld en oke \r\nnu dit jaar ik bel hun voor afspraak te maken. ja sorry ma u heeft nog ni betaald\r\nik leg uit over eerst afspraak en dan betaal ik direct\r\nda gaat niet\r\ndus ik betaal weer meer want ze blijven elk jaar opslagen\r\nik bel hun paar dagen na betaling afsprrak na 2 weken. de dag zelf bellen ze technieker ziek\r\nnieuw afspraak ik vrrag na 2 weken oke, na 2 weken niemand. bel hun ja sta voor volgende week. da gaat ni voor ons. nieuw afspraak 1 week later\r\noke nu weer de dag zelf telefoon ziek gemeld nieuw afspraak voor u maken?\r\noke 1,5 maand wachten!! is dat normaal???? betaald einde augustus en nu nog laten ze me wachten tot 30 nov dat is weer 3 maanden later\r\ndus...

Als consument wilt bellen wordt er gewoon niet opgenomen binnen de 10 minuten en als je iemand aan de lijn te pakken krijgt dan horen ze je niet terwijl mijn telefoon perfect werkt...

We laten een installateur van vaillant komen om onze warmwatervervanger te vernieuwen . We kiezen voor hetzelfde model als de voorgaande omdat de leidingen dan niet moeten aangepast worden . Installateur komt er zonder iets te zeggen een andere boiler plaatsen : ander type boiler .\r\nHij moet de bestaande leidingen verlengen en ook de nieuwe boiler verplaatsen omdat die groter is dan de vorige . Hij moest zelfs een speciale wand maken in hout om hem aan te hangen . Ik stuur hem mail en vraag waarom hij een andere plaatste . Dat dit niet de afspraak was . dat ik zeker niet van plan ben om die extra kosten aan materiaal en uren te betalen . Ik bel naar de depot waar hij de bulex bestelde . Hij bestelde dus de ons gevraagde boiler en ging die ook ophalen !! Waarom plaatste hij dan een ander type boiler ? Ik heb het vermoeden dat hij een tweedehandsboiler bij ons plaatste . Ik heb hem nu de aankoop factuur gevraagd en het garantie bewijs . Ben benieuwd !...

Ketel lekte en er kwam iemand van Vaillant. Hij kijkt naar de ketel en zegt dat de lek buiten de ketel is en dat ik een loodgieter moet bellen.\r\nDaarna een factuur van 93€ (interventieforfait, geen verplaatsingskosten). Schandalig hoog bedrag voor niks te doen. Ik begrijp eventueel verplaatsingskosten van 20-30€, maar 93 € ? Da\'s erover. Heb nog voorgesteld om een korting te krijgen op volgend onderhoudsbeurt, maar daar is geen sprake van. Klant verloren dus...

Beste, Op 16 december omstreeks half 11 is er iemand van jullie bedrijf langsgekomen omdat we problemen hadden met de cv ketel die 9 maanden.geleden was geïnstalleerd en dus nog onder garantie viel. Hij had uiteindelijk vastgesteld dat er te weinig water in de ketel en heeft dus slechts aan twee kraantjes gedraaid. Dit viel dan zogezegd niet onder garantie en we moesten dan ook meer dan 93 euro betalen voor verplaatsing. Niet alleen was de persoon heel onvriendelijk maar ook het bedrag is schandalig hoog terwijl er eerst gezegd was dat het onder garantie...

2de ketel Ecotec VCW346 op 6 jaar ... weer maar eens stuk dit weekend 22/11 bij de eerste vrieskou dan nog .... Ze kunnen pas ten vroegste op 01/12 langskomen vr de herstelling. Wat een service ..... BRAVO !!!!...

Op 08/10/2015 komt de technieker langs, kan de regelaar niet afstellen en besteld een nieuw onderdeel, hij spreekt over een levertijd van 2 weken.\r\nVandaag 27/10/2015 om 9 u 45 bel ik naar de naverkoopsdienst met de vraag wanneer kom het stuk binnen?\r\nAntwoord: dat weten we niet, we zullen u bellen.\r\nIk ben natuurlijk niet tevreden met zo een antwoord waar niemand iets mee kan aanvangen.\r\nIk dring verder aan op een concreter antwoord met telkens hetzelfde zinnetje als antwoord, we weten het niet we zullen u bellen wanneer het binnen komt. Ik blijf aandringen in de hoop dat ze zich verder informeren.\r\nRESULTAAT: DE TELEFOON WORDT DICHTGESLAGEN.\r\nIk stel me de vraag of ik het juiste merk gekozen heb voor mijn condesatieketel.\r\nGelukkig is de installatie niet volledig...

Beste \r\ngraag zou ik copie hebben van openstaande fac\r\ndat ik weet wat voor mij is en wat voor huurders\r\nik ben eigenaar van dit pand\r\nkortrijkstraat 150 te menen 8930\r\nfac 26026586 doc datum 18 02 2015\r\nfac 26032601 doc datum 02 03...

I was going to change the heating in my house and on the recommendations of my friends I have bought on distributors website http://hardware.be/vaillant ecoTec plus 25-30 CW5 with modulation system. And the thermostat auto regulation have been broken after 1.5 month of using. It supposedly works, but it is showing only same stats. And it also doesn\'t heat the water as it have to. I don\'t know what to do, because the master said that it is needed to change the whole system. Now I don\'t know if it was unqualified master or bad store, but I know that the situation cannot continue like that. It seems like I just have wasted a lot of...

Een maand geleden ondertekende ik 2 onderhoudskontrakten bij Vaillant en gaf deze mee aan de technici van Vaillant op beide lokaties. Omdat ik na een maand nog steeds niets had vernomen belde ik naar hun dienst na verkoop. Tot mijn verwondering werd mij gezegd dat de kontrakten niet konden worden teruggevonden. Het was niet mogelijk om met een klantendienst/klachtendientst te praten en ik moest een email sturen. Resultaat: geen antwoord....

Technische dienst stuurt me door naar een depannagefirma in Leuven, ik woon op 5 min van Vaillant Drogenbos. ketel eco plus geplaatst eind januari 2014. onder garantie maar ik moet toch min 60euro verplaatsingskostn betalen.belde Central Heating Cleaning in Brussel op. kwamen een kwartier later gratis ter plaatse. kost reparatie 300euro + btw. heb niet laten herstellen garantie is garantie. op 1 jaar tijd al 2 x lange tijd zonder verwarming en warm water gezeten. ga morgen ter plaatste bij Vaillant een oplossing eisen. defecte printplaat 0020135165 foutcode s68. vorige panne was waarschijnlijk aanwijziging voor dit defect. soms geen verwarming soms tot 30graden s...

Ik ben in het bezit van een vaillant turbotec plus van 7 jaar oud. er zijn reeds twee circulatiepompen vervangen.vorige week moest ik een technieker laten komen omdat er een contact was blijven haperen met als resultaat dat de ketel niet meer werkte. nu is het expansievat stuk. vaillant weigert tussen te komen omdat het eerste defect zich voordeed na 3 jaar. De klantendienst van vaillant is een verschrikking,onvriendelijk en niet bereid om naar mijn klachten te...

Onze problemen zijn al 10 weken bezig eerst maakt de ketel een stoombootgeluid na 2 weken wachten en 2 keer terug moeten komen is dit probleem verholpen nu is de technieker juist weg en de draadloze ontvanger van de vrc 450f is defect dus bel ik nog is naar vaillant na nog een week wachten komt er een technieker die besteld het defecte stuk (ontvangereenheid) ze zouden hem de week erna komen zetten dus er komt die vrijdag iemand weer niet wat hij moet komen doen en spreekt bijna geen nederlands hij is weg zonder uitleg na 10 min dus bel ik nog eens naar vaillant krijg ik het antwoord het stuk is nog niet binnen wij bellen u terug , ik ben nu al 6 weken aan het wachten de ketel brand dag en nacht non-stop en na paar keer bellen en een mail zonder duidelijk antwoord word ik het nu beu ik hoop dat iemand ons kan helpen...